Διαγωνισμό, ύψους 1,88 εκατ., για την ενίσχυση της θεμελίωσης των βάθρων της σιδηροδρομικής γέφυρας του Γαλλικού ποταμού, στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, προκήρυξε ο ΟΣΕ.
Το έργο αφορά έργα, κυρίως οδοποιίας, και ειδικότερα εργασίες ενίσχυσης των
μεσόβαθρων της σιδηροδρομικής γέφυρας που παρουσιάζουν καθίζηση, με προθεσμία εκτέλεσης 6 μήνες.
Η εν λόγω εργολαβία αποτελεί «ανάσα» για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που – έστω και σε 6 μήνες – θα έχει λύσει ένα από τα πιο μεγάλα κυκλοφοριακά της προβλήματα. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι, η σιδηροδρομική γέφυρα στον Γαλλικό ποταμό, έχει υποστεί καθίζηση, με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη γραμμή να μη χρησιμοποιείται.
Ο ΟΣΕ έχει διαθέσει μια εναλλακτική διαδρομή στα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την αποκαλούμενη «Ενωτική Γραμμή», προκειμένου να παρακαμφθεί η γέφυρα του Γαλλικού ποταμού. Ωστόσο, και η εναλλακτική διαδρομή παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα, αφού άγνωστοι έχουν αποσπάσει από αυτήν καλώδιο ηλεκτροδότησης, μήκους περίπου 3 χλμ.
Εξαιτίας της συγκεκριμένης φθοράς διακόπτεται η ηλεκτροκίνηση και οι συρμοί που φτάνουν στο σημείο, με τη χρήση ελκτικών ηλεκτραμαξών, πρέπει να χρησιμοποιήσουν ντιζελομηχανές για περίπου 3 χλμ. και στη συνέχεια να επανατοποθετηθεί μια άλλη ελκτική ηλεκτράμαξα.
Η διαδικασία αυτή κοστίζει σε πόρους (μηχανές και προσωπικό) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και φυσικά, σε χρόνο.
metaforespress.gr - Φώτης Φωτεινός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου