Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Το υπ. Μεταφορών υλοποιεί το plan B για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αγορά τροχαίου υλικού, ίδρυση θυγατρικής

Απο το έγκυρο metaforespress.gr
Το plan B για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υλοποιεί το υπουργείο Μεταφορών, με βασική προϋπόθεση ότι θα καταστεί άγονος ο, εν εξελίξει, διαγωνισμός ιδιωτικοποίησης της εταιρείας.Έτσι, στο επόμενο διοικητικό συμβούλιο θα συζητηθούν θέματα για την περαιτέρω εξωστρέφεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως:


- Έγκριση διενέργειας ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού για την προμήθεια εμπορευματικού τροχαίου υλικού,

- Έγκριση ίδρυσης θυγατρικής εταιρείας για τη διενέργεια διαμεταφορών.
Σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς, «καθίσταται σαφές ότι το υπουργείο Μεταφορών προσπαθεί να «θωρακίσει» την εταιρεία, σε περίπτωση που καταστεί άγονος ο σημερινός διαγωνισμός. 

Η ίδρυση θυγατρικής για τα εμπορεύματα έχει να κάνει με το σαφή λειτουργικό διαχωρισμό των επιβατών από τα εμπορεύματα. Το μέγα ερώτημα είναι, εάν ο ανωτέρω σχεδιασμός, βρίσκει σύμφωνο το ΤΑΙΠΕΔ, αλλά και την ΕΕ, η οποία έχει διεξάγει έρευνα για παράνομες κρατικές ενισχύσεις στο σιδηρόδρομο.

Ακολούθως, η προμήθεια τροχαίου υλικού αποτελεί «δυναμική ενέργεια», εάν και απαιτεί σημαντικά κονδύλια».

Πάντως, είναι φανερό ότι το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο διαφωνεί με την πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και γενικότερα με την όλη φιλοσοφία του ΤΑΙΠΕΔ, εύχεται να καταστεί… άγονος ο σημερινός διαγωνισμός ιδιωτικοποίησης.

Υπενθυμίζεται ότι οι δεσμευτικές προσφορές έχουν οριστεί για τις 31 Μαΐου. Αρχικό ενδιαφέρον επέδειξαν οι Ιταλικοί και Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι και η ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ.

Φ. Φωτεινός   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου