Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Ενημέρωση από τον Σ.Σ. Θεσσαλικό

Ανοικτή συγκέντρωση εγινε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου την Δευτέρα 25 Απριλιου, παρουσια της Υφυπουργού Υποδομων Μεταφορων και Δικτύων κ. Μαρίνας Χρυσοβελωνη, του Συμβούλου. Ο.Σ.Ε κ. Κωνσταντίνο Πετρακη και το μελος Δ.Σ. κ. Δημητριο Κιουση.Η κ. Υπουργος ανακοινωσε

στους εργαζόμενους του Θεσσαλικού Δικτύου την επαναλειτουργία της Δ' Επιθεώρησης και του Δ' Τμήματος Γραμμης. Τόνισε οτι υπηρξε λαθος σχεδιασμός, στην πραξη απέτυχε, κρίνοντας απαραίτητα την λειτουργία και των δυο Υπηρεσιών με εδρα τον Βόλο.
Ο κ. Συμβουλος του Ο.Σ.Ε. ανακοινωσε την προσληψη 35 ατομων, εκ των οποιων οι 11 θα ειναι σταθμαρχες και 11 κλειδουχοι. Επίσης, ανεφερε οτι η νεα διοίκηση θα δημιουργησει νεους Γενικους Διευθυντές και θα προβει σε προαγωγες, αφου τον Ιούνιο ληγει η θητεία των σημερινών.
Απο την πλευρά του, ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας τονισε στην κ. Υπουργό αλλα και στη νεα Διοικηση του Ο.Σ.Ε. την εγκατάλειψη, τον μαρασμό και τη συρρίκνωση που υπαρχει σήμερα στο Θεσσαλικό δίκτυο. Συγκεκριμένα ανεφερε τα εξης προβλήματα:

*Οτι ειναι εναντια στην επικείμενη ιδιωτικοποίηση των εταιριών Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ
*Θα πρέπει άμεσα να υπογραφει η νεα Σ.Σ.Ε.
*Να γινουν αμεσα προσληψεις προσωπικού οπως και η επιστροφη των μεταταχθεντων.
*Την αποπεράτωση των εργων υποδομής και την αμεση δημοπράτηση ηλεκτροκίνησης Βολου-Λαρισας και Παλαιοφαρσαλου-Καλαμπάκας
*Να γινει νεα ρυθμιση δρομολογίων.
*Την σιδηροδρομική αξιοποιηση του λιμανιού και τη σύνδεση με τον τριτο προβλήτα για την φορτοεκφορτωση του ΣΚΡΑΠ.
*Να γινει αξιοποίηση του τρενακι του Πηλιου ωστε να λειτουργει ολο το χρόνο.
*Να δωθουν αξιοπιστες κινητηριες μονάδες για την τηρηση των δρομολογίων.
*Επαναλειτουργία μηχανοστασιου του Βολου και την αναβαθμιση και αξιοποίηση του εργοστασίου με την πρόσληψη νεων τεχνητών.
*Δημιουργια εμπορευματικου σταθμού στον σταθμο Βελεστίνου και την ανακαίνιση της εμπορευματικής  γραμμής λογω πολλων εκτροχιασμων.
*Την καταργηση των περισσοτερων ισοπεδων διαβάσεων στη γραμμη Βολου-Λαρισας.

Ο Συνδεσμος ζητησε την αμεση τοποθετηση κεντρικου σταθμαρχη, αλλα η Επικεφαλής της Επιθεώρησης Λάρισας ανεφερε στην συγκεντρωση οτι δεν χρειαζεται κεντρικος σταθμαρχης παρα 4 με 5 μερες τον μηνα, οπως γινεται και σε αλλους σταθμούς.
Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας απευθύνεται στην Διεύθυνση Κυκλοφορίας κατα ποσο συμφωνει με τη θεση αυτή και ερωτάται αν προτίθεται να κατάργηση τη θεση του κεντρικού σταθμαρχη σε ολους τους σταθμους, οπως ανέφερε η Επικεφαλης της Επιθεώρησης.
Τέλος, το Δ.Σ. του Συνδέσμου Θεσσαλιας εύχεται σε ολους τους σιδηροδρομικούς και τις οικογενειες τους,

                        Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα
                                         Για το Δ.Σ.
     Ο Πρόεδρος.                                                Ο Γραμματέας
Δημήτρης Νικολαου.                                   Γιάννης Κεφαλάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου