Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016 συνάντηση του Δ.Σ. του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ με την Γενική Γραμματέα του Υπ. Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Πέρκα.
1. Κατά τη συνάντηση εκφράσαμε προφορικά και καταθέσαμε
σε υπόμνημα (το οποίο σας επισυνάπτουμε) τις διαχρονικές απόψεις των Σιδηροδρομικών –και δη των Διπλωματούχων Μηχανικών- για Δημόσιο Σιδηρόδρομο με πλήρεις και τεκμηριωμένες προτάσεις αποδεικνύοντας ότι οι ιδιωτικοποιήσεις των εταιρειών βλάπτουν σοβαρά τα συμφέροντα της χώρας.
2. Καταθέσαμε επίσης τις προτάσεις μας για την απαξίωση των Εταιρειών απαιτώντας να σταματήσει ο κατήφορος τους με τις μη ξεκάθαρες αρμοδιότητες καθώς επίσης και να γίνουν άμεσα προσλήψεις και κυρίως διπλωματούχων μηχανικών.
3. Ζητήσαμε την κατάργηση του ορίου των 60 ημερών ετησίως για εργασία «εκτός έδρας».
4. Ζητήσαμε επίσης την κατάργηση των περιοριστικών διατάξεων του αρθ 25 του 4024/10 που θέτουν ανώτατο όριο 20 ΣΩ μηνιαίως ανά εργαζόμενο ατομικά
5. Απαιτήσαμε προώθηση νομοθετικής ρύθμισης –τροπολογίας για την εθελοντική και με πλήρη δικαιώματα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΟΣΕ των μεταταχθέντων συναδέλφων
6. Εκφράσαμε την άποψή μας να συνεχιστούν τα προγράμματα μαθητείας του ΟΑΕΔ και να δοθεί η δυνατότητα παραμονής στον σιδηρόδρομο μαθητών που κάνουν την πρακτική-μαθητεία τους
7. Απαιτήσαμε χρηματοδότηση για την συντήρηση του δικτύου (της υποδομής κυρίως) αφού υπάρχουν έργα ώριμα τα οποία λόγω μη υπαρκτής χρηματοδότησης δεν προχωρούν.
Οι απαντήσεις που λάβαμε από την Γενική γραμματέα ήταν:
1. Σχετικά με τα 1 και 2 ερωτήματά μας, η κ. Πέρκα μας δήλωσε ότι από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα διεμήνυσε σε όλες τις διοικήσεις των εποπτευόμενων εταιριών ότι αυτές πρέπει να λειτουργούν ως ενιαίος όμιλος. Έχει μάλιστα συναντήσεις σε μηνιαία βάση με όλες τις διοικήσεις των εταιριών συνολικά, στοχεύοντας στην αποτελεσματικότερη λειτουργία του ομίλου. Μας ξεκαθάρισε επίσης ότι συμφωνεί απόλυτα στο θέμα των προσλήψεων διπλωματούχων μηχανικών.
2. Σχετικά με τα 3-4-5 ερωτήματά μας δηλ. για τα όρια στις συμπληρωματικές ώρες και τις μετακινήσεις, συμφώνησε με τα αίτημά μας τα οποίο βρήκε λογικά. Αναφορικά με τις συμπληρωματικές ώρες δεσμεύθηκε να προβεί σε νομοθετική ρύθμιση προκειμένου η διοίκηση του ΟΣΕ να μπορεί αναλόγως των υπηρεσιακών αναγκών να έχει την ευχέρεια να προβαίνει σε ορθολογικό μοίρασμα των ΣΩ από τον συνολικό αριθμό που προβλέπονται για τον ΟΣΕ. Παράλληλα, δεσμεύθηκε να επανεξετάσει το ζήτημα για εργασία «εκτός έδρας» αφού έκρινε ότι στην υφιστάμενη κατάσταση η τακτική μας παρουσία σε έργα επιβλέψεων δεν γίνεται να περιορίζεται στις 60 ημέρες ετησίως. Τα ανωτέρω θα προσπαθήσει να τα συμπεριλάβει στο επόμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου όπως επίσης και το ζήτημα με την εθελοντική επιστροφή των μεταταχθέντων συναδέλφων.
3. Για τα προγράμματα μαθητείας του ΟΑΕΔ (ερώτημα 6) είπε ότι θα το συζητήσει με τις διοικήσεις των εταιριών.
4. Τέλος αναφορικά με το ερώτημα 7, διαπιστώσαμε ότι υπάρχει ταύτιση απόψεων σχετικά με την χρηματοδότηση του ΟΣΕ, και μας διεμήνυσε –ούσα και η ίδια μηχανικός- ότι θα εξακολουθήσει να κάνει ότι είναι δυνατόν για την αύξηση των προϋπολογισμών και ειδικά του ΟΣΕ με την εύρεση πόρων ώστε να χρηματοδοτηθούν τα έργα συντήρησης της υποδομής (μέσω πακέτου Γιούνκερ κλπ)
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Ο σύλλογός μας, ο οποίος έχει αποδείξει ότι έχει ενεργό δράση, θα παρακολουθεί τις εξελίξεις σχετικά με τα ζητήματα που τέθηκαν προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων και θα συνεχίσει να αγωνίζεται για τα δίκαια αιτήματα των Διπλωματούχων Σιδηροδρομικών ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΔΗΜ ΤΖΙΒΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Β. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου