Μετά την υπογραφή της ΣΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ ας πούμε τα πράγματα με το ΟΝΟΜΑ τους!
Τον τελευταίο μήνα και για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκε η συμμαχία των ΠΑΣΚ -ΔΑΚΕ σε όλα τα επίπεδα αλλά και η αγωνιώδης προσπάθεια των μεγάλο συνδικαλιστών του χτες στο σιδηρόδρομο, για να διατηρήσουν τις καρέκλες τους. Ουσιαστικά η συμμαχία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ αποτελεί προοίμιο και συνέχεια
της συμμαχία σε πολιτικό επίπεδο μεταξύ του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας αφού είναι γνωστό σε όλους ότι τα στελέχη των παρατάξεων αυτών πρόσκεινται στις συγκεκριμένες πολίτικες δυνάμεις κατέχοντας -αρκετά απο αυτά-και θέσεις σε πολιτικό επίπεδο.
Η ιδεολογική ταύτιση των ΠΑΣΚ κ ΔΑΚΕ στην νεοφιλελεύθερη πολιτική λογική είναι συνεπακόλουθη της πολιτικής ταύτισης του σημερινού ΠΑΣΟΚ με την ΝΔ του Κ.Μητσοτάκη.
Πολλοί συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ έχουν αναγάγει την επάνοδο της ΝΔ στην εξουσία σε προσωπικό στοίχημα, καθώς θεωρούν ότι με την "συμμαχία" με το ΠΑΣΟΚ, σε τυχόν εκλογική νίκη της, θα έχουν και πάλι πρόσβαση σε μηχανισμούς εξουσίας, για να ξαναζωντανέψει το σύστημα του χτες, που έφτασε τόσο την χώρα όσο και το συνδικαλιστικό κίνημα στην σημερινή κατάσταση.
Λογικά και επόμενα τα όσα συνέβησαν
Προφανής σκοπός των όσων συνέβησαν στο τελευταίο ΔΣ της Ομοσπονδίας είναι η προσπάθεια για να μην χάσουν καρέκλες συγκεκριμένοι -αποτυχημένοι - μεγαλοσυνδικαλιστές σε παραδοσιακά σωματεία , παιδιά του κομματικού σωλήνα , με μόνιμες απαλλαγές από την εργασία τους,αλλά πληρωμένες κανονικές άδειες (αυτό θα πρέπει κάποια στιγμή να το εξηγήσουν ΟΛΕΣ οι Διοικήσεις του Ομίλου, που κόβουν από συνάδελφους στην παραγωγή, στην λογική των μνημονιακών προσταγων,αμοιβές , αλλά εγκρίνουν σε μεγαλοσυνδικαλιστές που δεν εργάζονται την πληρωμή των κανονικών τους αδειών!)
Τελευταίο παράδειγμα αποτυχημένου μεγάλο-συνδικαλιστή, αποτελεί η περίπτωση συναδέλφου που είδε στις τελευταίες στάσεις εργασίας που είχε προκηρύξει η ΠΟΣ, τους εργαζόμενους να προσέρχονται κανονικά στην εργασία τους και να εργάζονται κανονικά, με τον ίδιο να κάθεται με σκυμμένο το κεφάλι στα παγκάκια επιβατικού σταθμού , μονολογώντας για την παταγώδη αποτυχία των τελευταίων κινητοποιήσεων της ΠΟΣ (με εξαίρεση το λεκανοπέδιο & τον Προαστιακό Αθήνας , όλα τα τρένα έτρεξαν κανονικά!).
Η αποτυχία των κινητοποιήσεων της προηγούμενης εβδομάδας, οφείλεται στο ότι κανείς σιδηροδρομικός δεν εμπιστεύεται πλέον αυτούς τους μεγαλοσυνδικαλιστές παιδιά του κομματικού σωλήνα ,ενώ έλλειμμα εμπιστοσύνης υπάρχει ξεκάθαρα και στην ηγεσία της ΠΟΣ.
Η οποία αντιλαμβανόμενη τον κίνδυνο να εξευτελιστεί εντελώς, απαξιώνοντας επιπλέον το θεσμό της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, κατέφυγε στην “σίγουρη» λύση των 24 ωρών κινητοποιήσεων για την επόμενη εβδομάδα , στην ουσία ζητώντας από τον ΟΣΕ να καταργήσει τα δρομολόγια.
Ωστόσο κατέφυγε στις κινητοποιήσεις 1 μέρα πριν την συνεδρίαση του ΔΣ, γιατί προφανώς ΓΝΩΡΙΖΕ ότι το Δίκτυο Σιδηροδρομικών έχει αναλάβει πρωτοβουλίες και ήθελε μέσω αυτών να τις "καπελώσει" για να έχει ένα αφήγημα για τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση.
Ακόμα και η δήθεν κόντρα εντός της ΠΑΣΚ για τα όσα συνέβησαν στην διαδικασία εκλογής νέου Αντιπροέδρου, δεν είναι τίποτε άλλο Παρα ένα παραπέτασμα καπνού για να μην έχει κ άλλες διαρροές η -άλλοτε κραταιά- παράταξη. Κοινώς, πρόκειται για τους γνωστούς "γυφτοκαυγάδες" (sic) που θέλουν να θολώσουν τα νερά γύρω απο μια καθαρή πολιτική επιλογή της ΠΑΣΚ σε όλα τα επίπεδα (συμπόρευση με ΔΑΚΕ). Επιλογή που ξεκινά απο την ΓΣΕΕ και πρόσφατα έφτασε στο σημείο στην ΟΣΥ να συγκροτεί Προεδρείο,αφήνοντας εκτός την πρώτη δύναμη,αγνοώντας δηλαδή την δημοκρατική ψήφο των συναδέλφων.
Η ΠΑΣΚ δεν έχει καταφέρει να συγκροτήσει αυτόνομα ψηφοδέλτια σε πολλά Σωματεία ενώ ήδη ακούγεται ότι σε παραδοσιακό Σωματείο της Βόρειας Ελλάδας θα υπάρξει κοινή κάθοδος με τη ΔΑΚΕ για να σωθούν τα -οποία- προσχήματα. Μάλιστα κάποιοι συνδικαλιστές της, ήδη αποχώρησαν απο το παραδοσιακό Σωματείο με το οποίο εκλέγονταν χρόνια,για να δοκιμάσουν την τύχη τους σε άλλο επιχειρησιακό. Πλήρης διάλυση.
Η φασίζουσα νοοτροπία της ΔΑΚΕ
Η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών με την τοποθέτηση της για το θέμα της εκλογής νέου Αντιπροέδρου στην ΠΟΣ, απέδειξε ότι διακατέχεται από φασίζουσα νοοτροπία κ μοναδική έπαρση -αλαζονεία , που φάνηκε και από υπονοούμενα που εξέφρασε στα social media ο γνωστός μεγαλοσυνδικαλιστής της ΓΣΕΕ.
Η ΔΑΚΕ σε μια πρωτοφανή πράξη , απαίτησε από το Δίκτυο Σιδηροδρομικών να υποδείξει άλλο πρόσωπο , για να το ψηφίσει!
Και αυτό ενώ δεν έχει πλειοψηφία , η δύναμη της είναι 8 στα 27 μέλη της ΠΟΣ, ενώ άλλες παρατάξεις μέχρι χτες δεν διαμαρτυρήθηκαν ποτέ -και δεν θα το κάνουν ποτέ-επειδή η ΔΑΚΕ κατέχει θέση στο Προεδρείο όπου ο συνάδελφος συνεχώς απουσιάζει αντιμετωπίζοντας πρόβλημα υγείας. (Να είναι γερός και δυνατός ευχόμαστε).
Η ΔΑΚΕ με την στάση της αυτή, απέδειξε σε όλους ότι πλέον είναι μια μικρή παράταξη που φοβάται την δυναμική άλλων παρατάξεων κ προσπαθεί με κάθε τρόπο να εμποδίσει την λειτουργία τους.
Φοβάται γιατί οι δυνάμεις της στον σιδηρόδρομο έχουν υποστεί σημαντική καθίζηση, ενώ η "Ενότητα" σε επίπεδο ΓΣΕΕ ενδέχεται να βρεθεί εκλογικά στο επικείμενο συνέδριο (Μάρτης 2019) πάνω απο την ΔΑΚΕ (που ήδη κινδυνεύει να χάσει την θέση του Γ.Γραμματέα).
Προκειμένου λοιπόν να επιβιώσει γνωστός εργατοπατέρας στον σιδηρόδρομο η ΔΑΚΕ θα κάνει τα ΠΑΝΤΑ.
Και επειδή στον ΣΣΒΕ οι δυνάμεις του Δικτύου κερδίζουν έδαφος, η ΔΑΚΕ δεν ήθελε ο Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας να προέρχεται απο αυτόν τον χώρο, εξού και η επίθεση στον συνάδελφο Τζαμπαζλή.
Το παιχνίδι εξουσίας
Η σημερινή υπογραφή ΣΣΕ επιβεβαίωσε ΠΛΗΡΩΣ το Δίκτυο Σιδηροδρομικών αλλά και τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ζητούσαν εδώ και 1 μήνα απο την ΠΟΣ τα αυτονόητα.
Η παρουσία συνδικαλιστών του Δικτύου στα εργοστάσια ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ την λάθος στρατηγική της πλειοψηφίας, έθεσε προβληματισμούς και κυρίως έστειλε ΣΑΦΕΣ μήνυμα.
Οι εργαζόμενοι στην τεχνική βάση ΔΕΝ έχουν να ελπίζουν σε τίποτα απο τους συνδικαλιστές του ΧΤΕΣ.
Η οργάνωση τους και η πλήρης ενημέρωση τους, είναι το όπλο τους.
Και το στέκι της έλξης, απο δω και στο εξής θα ενημερώνει καθημερινά για τις εξελίξεις στην τεχνική βάση, το πλέον ζωντανό οργανισμό του σιδηροδρόμου.
Το στέκι της έλξης - Το βlog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου