Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Gianfranco Battisti o νέος Δ/νων Σύμβουλος της Ferrovie Dello Stato- Όλο το νέο ΔΣ

Αποκλειστικό απο το στέκι της έλξης.
Ο Gianfranco Battisti είναι ο νέος  CEO της Ferrovie dello Stato group. Ο διορισμός έγινε μετά την συνεδρίαση των μετόχων που έγινε σήμερα στην Ρώμη. Ο Battisti εργάζεται στην  FS group απο το  1998  και μέχρι σήμερα διατηρούσε την θέση του Διευθυντή
Εθνικών και Διεθνών Επιβατικών Μεταφορών καθώς και αυτήν στα τρένα υψηλών ταχυτήτων της Trenitalia,

Αντικαθιστά τον  Renato Mazzoncini, που αποπέμφθηκε με όλο το προηγούμενο ΔΣ της FS μερικές μέρες πριν απο τον Ιταλό Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών   Danilo Toninelli ).
Ο Gianluigi Vittorio Castelli αναλαμβάνει την θέση του  Προέδρου του Ομίλου FSI.
Το συμβούλιο μετόχων διόρισε και το νέο ΔΣ της εταιρείας που αποτελούν οι Gianluigi Vittorio Castelli, Gianfranco Battisti, Flavio Nogara, Andrea Mentasti, Cristina Pronello, Francesca Moraci και Wanda Ternau.

Ο Υπουργός Μεταφορών Toninelli  εξέφρασε την ικανοποίηση του και ευχήθηκε στο νέο ΔΣ και τον νέο Δ/ντα Σύμβουλο καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.Στην δήλωση του αναφέρει ότι:
"Ανανεώσαμε το ΔΣ της FS και είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις επιλογές μας τόνισε ενώ για στις κατηγορίες για "πολιτικές τοποθετήσεις" απάντησε πως διορίστηκαν 2 έμπειρα στελέχη της FS που γνωρίζουν πολύ καλά τις διαδικασίες του σιδηροδρόμου και πως να "τρέχουν τα τρένα".
Θα πρέπει να κάνουν το σιδηρόδρομο το καλύτερο μέσο μεταφοράς,αλλά κυρίως να ενισχύσουν την εγχώρια σιδηροδρομική μεταφορά,με προτεραιότητα στην ασφάλεια κυκλοφορίας και στην άνεση των επιβατών που κάθε μέρα επιλέγουν να μετακινηθούν με καθαρά και γρήγορα τρένα.

Επιμέλεια "Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου