Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

Μπορεί να αντέξει το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο «ταχύτητες Ιαπωνίας»; Η ταξινόμηση της επιτρεπόμενης ταχύτητας


Μπορεί να αντέξει το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο «ταχύτητες Ιαπωνίας»; Ποια είναι η ταξινόμηση της επιτρεπόμενης ταχύτητας;


Της Βάσως Βεγιάζη

Το metaforespress.gr παρουσιάζει την ταξινόμηση των γραμμών, με βάση την επιτρεπόμενη ταχύτητα για το έτος 2019 και πληροφοριακά στοιχεία για το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Για παράδειγμα, το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο ανέρχεται σε 2.293 χλμ., εκ των οποίων το πλειοψηφικό ποσοστό αφορά γραμμή κανονικού εύρους (1.435 mm), όπως είναι καθιερωμένο την Ευρώπη, αλλά και διεθνώς.

Το δίκτυο διαχωρίζεται στις εξής τέσσερις κατηγορίες (σύμφωνα με το Ν. 3891/2010):

Α. Ενεργό, Β. Υπό κατασκευή, Γ. Σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας, Δ. Καταργημένο.

Αντίστοιχα, το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι γεωγραφικά διαχωρισμένο σε τρεις περιφέρειες:

Α. Αθηνών, Β. Πελοποννήσου και Γ. Μακεδονίας – Θράκης.

Όσον αφορά τις επιτρεπόμενες ταχύτητες, η ταξινόμηση των γραμμών, με βάση την επιτρεπόμενη ταχύτητα για το 2019, έχει ως εξής:

Έως 79 χλμ. την ώρα 19% ήτοι 436 χλμ του δικτύου
Από 80 έως 119 χλμ. την ώρα 40% ήτοι 916 χλμ του δικτύου
Από 120 έως 159 χλμ. την ώρα 22,2% ήτοι 510 χλμ. του δικτύου
Από 160 χλμ. και πάνω 18,8% ήτοι 431 χλμ. του δικτύου

Σήμερα και σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο ΟΣΕ, στο 3ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, έχουμε 679 χιλιόμετρα γραμμής ηλεκτροκίνησης, περίπου 40% αύξηση του δικτύου ηλεκτροκίνησης τα τελευταία χρόνια.

Πλέον, το στοίχημα για το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο έγκειται στην ολοκλήρωση των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, η οποία θα αυξήσει την προσφερόμενη χωρητικότητα, σε συνδυασμό με την προσφορά καλύτερων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου