Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019

Τέλος Ιουλίου οι εξετάσεις για την κτήση άδειας των 68 υποψηφίων μηχανοδηγών- Ολοκληρώνονται οι εξετάσεις για το πιστοποιητικό τύπου Β

Στην τελική ευθεία βρισκόμαστε για την έναρξη των εξετάσεων των 68 νέων μηχανοδηγών για την κτήση της άδειας μηχανοδήγησης. Οι εξετάσεις  σύμφωνα με την τελευταία πληροφόρηση, θα ξεκινήσουν στα
τέλη Ιουλίου (τελευταία εβδομάδα) και απο 1η Αυγούστου οι νέοι συνάδελφοι θα ενταχθούν στην παραγωγή.
Η εξέλιξη αυτή δίνει τέλος σε μεγάλο μέρος στην υπερεργασία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία κια θα πρέπει ο μηνιαίος προγραμματισμός εργασίας να εφαρμοστεί.
Τις μέρες αυτές επικρατουν σοβαρά προβλήματα στην διοικητική δομή της έλξης (ένα βήμα πριν την διάλυση )  στην  ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία αρνείται να περικόψει δρομολόγια ενώ τρέχουν οι καλοκαιρινές άδειες.
Στο ΜΘ οι βάρδιες στο μηχανοστάσιο έχουν περιοριστεί σε 2, με κενό 3 ωρών που καλύπτει ο εκδότης του προγραμματισμού εργασίας, ενώ οι χορηγήσεις αναπαύσεων έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο λόγω των καλοκαιρινών αδειών.
Οι μηχανοδηγοί μπορούν να κάνουν χρήση των συμφωνηθέντων στο άρθρο 6 της ΣΣΕ ενώ τα προβλήματα αυτά έχουν τονιστεί με επιστολή της ΠΕΠΕ στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία επιλέγει να κρατήσει τρένα, ρισκάροντας την διοικητική κατάρρευση.
Τέλος ολοκληρώνονται οι εξετάσεις για την κτήση πιστοποιητικού Β των 4 μηχανοδηγών που εντάχθηκαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο την ΣΤΑΣΥ, ενώ την επόμενη εβδομάδα αντίστοιχες εξετάσεις έχουν οι μηχανοδηγοί της Rail Cargo.
Με την πιστοποίηση των 68 νέων μηχανοδηγών, ένας ιστορικός κύκλος στην έλξη κλείνει, που πρέπει να γίνει μάθημα και ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΠΟΤΕ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει άμεσα να προχωρήσει σε προσλήψεις νέων μηχανοδηγών καθώς και οι 13 που εκπαιδεύονται στο ΚΕΚ δεν επαρκούν για να καλύψουν όλα τα κενά, όταν θα βγουν στην παραγωγή.
Συνολικά απο το 2015 και μέχρι σήμερα έχουν προσληφθεί ή επιστρέψει απο μετατάξεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάνω απο 92 μηχανοδηγοί.
Οι ιστορικές ευθύνες για την έλλειψη μηχανοδηγών, το καθεστώς υπερεργασίας και την έλλειψη προγραμματισμού εργασίας, έχουν απονεμηθεί απο τους ίδιους τους μηχανοδηγούς, σε όσους δεν ενδιαφέρθηκαν ουσιαστικά ποτέ για την επίλυση αυτών των προβλημάτων

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου