Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

«ΣΔΙΤ επιπέδου υπηρεσιών» η πρόταση της ΝΔ για την αναβάθμιση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου


Την αναβάθμιση και συντήρηση του εθνικού και του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου με «ΣΔΙΤ επιπέδου υπηρεσιών» είχε προτείνει η ΝΔ, στο πρόγραμμα Υποδομών του κόμματος, το οποίο παρουσιάστηκε στα τέλη Μαρτίου και περιελάμβανε και ενότητα για τις Μεταφορές.


Σύμφωνα με το στέλεχος της ΝΔ και πρώην γενικό γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο, «το 2013-14 είχε ετοιμαστεί ένα πρόγραμμα συντήρησης, μέσω συμβολαίου επιπέδου υπηρεσιών και ενώ είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του με 100 εκατ. ευρώ, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το εγκατέλειψε».

Όπως υπογράμμισε τότε ο κ. Σταθόπουλος, ο ανάδοχος θα πληρώνεται μόνον όταν η υποδομή θα βρίσκεται εντός των προβλεπόμενων ορίων, χωρίς μετρήσεις υλικών, χρόνων και άλλα πεδία αιωνίων διαφωνιών.

Επίσης, με καταγραφικό τραίνο και ανεξάρτητο πιστοποιητή που ελέγχει την κατάσταση της υποδομής, την απόδοση του αναδόχου και πιστοποιεί τις διενεργούμενες πληρωμές.

Τέλος, με χρήση προδιαγραφών επιπέδου και ποιότητας των στοιχείων της υποδομής, που θα πιστοποιούνται από ανεξάρτητο πιστοποιητή.

Από την πλευρά τους, σιδηροδρομικοί επισημαίνουν ότι “τυχόν ανάθεση της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου σε ιδιώτες αποδυναμώνει τον ρόλο του ΟΣΕ”.

Σημειώνεται ότι στις προγραμματικές δηλώσεις της ΝΔ για τις σιδηροδρομικές μεταφορές συμπεριλαμβανόταν η σύνδεση του Ρίου με το νέο λιμάνι της Πάτρας, η νέα χάραξη της γραμμής Θεσσαλονίκη – Καβάλα και ο εκσυγχρονισμός της υφιστάμενης γραμμής μέχρι την Αλεξανδρούπολη.

Φ. Φωτ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου