Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Πλέον του 10% των συμβασιούχων δεν ανανέωσε η ΕΕΣΣΤΥ - Το αμίλητο νερό οι λαλίστατοι

Το αμίλητο νερό έχουν πιεί απο το πρωί οι λαλίστατοι τυχοδιώκτες τα τελευταία χρόνια και μετά τις 21 απολύσεις στην ΕΕΣΣΤΥ. Ούτε 1 (!!!!) δημοσίευση απο τα
"αγωνιστικά και αδέσμευτα τάχα" σιδηροδρομικά blog. 

Το αμίλητο νερό απο τον νεοφιλελεύθερο κομμουνιστή και γραφικό επαναστάτη του διαδικτύου, που αφιέρωσε ολόκληρες σελίδες επειδή 2 συναδέλφισες δεν πιστοποιήθηκαν στις  ΜLW, αλλά δεν βρήκε 1 γραμμή να γράψει για τους 21 συναδέλφους που χάνουν την δουλειά τους στην ΕΕΣΣΤΥ επειδή δεν ανανεώνονται οι συμβάσεις τους.
Ούτε μισή γραμμή για την μονομερή αλλαγή του τρόπου μισθοδοσίας στην τεχνική βάση, που άφησε συναδέλφους απλήρωτους, την ώρα που όταν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ άλλαζε ο τρόπος μισθοδοσίας είχε καταβληθεί 1 μισθός έναντι σε ΟΛΟΥΣ και ο γραφικός θρασύδειλος και οι συνοδοιπόροι του, με γεμάτες τσέπες μέτραγαν τις μέρες επειδή καθυστέρησε 24 ώρες το Φλεβάρη η μισθοδοσία. Τα ίδια πρόσωπα που στην Καρόλου καλιεργούσαν τον μύθο του "χάσαμε ένα μισθό" τώρα έχουν πιεί το αμίλητο νερό για την ΕΕΣΣΤΥ. Γιατί το ψέμμα τους έχει κοντά ποδάρια.

Αυτοί είναι. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ο σιδηροδρομικός κόσμος τους γνωρίζει χρόνια και πλέον καταλαβαίνει, δεν είναι τυχαίο που οι μηχανοδηγοί τους απαξίωσαν και τους έθεσαν στο περιθώριο, δεν είναι τυχαίο που δεν κατάφεραν να συγκροτήσουν ψηφοδέλτιο στις εκλογές του Σωματείου μας για να κριθούν για τα όσα κατήγγειλαν τον τελευταίο χρόνο σε βάρος της +ΣυνΕξέλιξης.
21 έμμεσες απολύσεις και κουβέντα. 

Το αμίλητο νερό ΚΑΙ απο τον γραφικό της Καρόλου

Ψάχνουμε και την παράταξη της ΡΙΚΣΙ που αφιέρωνε σελίδες για την ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αναφερόταν σε μακροσκελή κείμενα στις αδιαφανείς προσλήψεις παιδιών μηχανοδηγών (λες και εξαιρέθηκε το παιδί κάποιου συναδέλφου απο τις προσλήψεις μηχανοδηγών). Ο σύντροφος που υπογράφει τις ανακοινώσεις μας είπαν, έχει πάθει ΡΙΚΣΙ στον καρπό και δεν μπορεί να γράψει μια αράδα. Τι να γράψει ότι απολύθηκαν 21 συνάδελφοι και η ΠΟΣ ακόμα δεν έχει βγάλει ανακοίνωση;
Τώρα δεν Κυβερνά ο ΣΥΡΙΖΑ, οι κολλητοί του Σπίρτζη και έτσι δεν υπάρχει αφήγημα.
Οι φήμες που θέλουν να είναι "υποχρεωμένο" ένα ολόκληρο σύστημα  στην Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ και άρα εγκλωβισμένο για τις αντιδράσεις του, δίνουν και πέρνουν τις τελευταίες ώρες.
Η σύγκριση των 8 απολύσεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με  τις 21 στην ΕΕΣΣΤΥ, δεν περπατά ούτε ως σύγκριση, γιατί οι εργαζόμενοι πλέον γνωρίζουν ότι στον σιδηρόδρομο εισήχθη η έννοια της "αξιολόγησης" και απόλυσης γιατί "δεν μας κάνεις". Και οι περιπτώσεις είναι εντελώς διαφορετικές.
Αλλά απο την Παρασκευή, το αμίλητο νερό.

Το αμίλητο νερό  σε ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ. 
Εκεί που είχαν αναγάγει εαυτούς αξιόπιστους στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση, έχοντας ως ουρά τους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ που τους σιγοντάριζαν παντού,  χρειάστηκαν μόλις 20 μέρες για να αποδειχθεί ότι η εργοδοσία, όχι μόνο τους δουλεύει κανονικά, δεν τους υπολογίζει καν.
Σε ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ ακόμη δεν έχουν αντιληφθεί ότι πλέον συνδικαλίζονται στον ιδιωτικό τομέα στην τεχνική βάση. Νομίζουν ότι ακόμα η πολιτική εξουσία διαμορφώνει τις καταστάσεις.
Την ίδια ώρα στην τεχνική βάση η ΕΕΕΣΤΥ,ανακοινώνει μονομερώς αλλαγές στον τρόπο μισθοδοσίας, μεταθέτει μονομερώς κόσμο, απολύει συμβασιούχους ...όταν  στις συζητήσεις για την ΣΣΕ διαβεβαίωνε ότι ΟΛΟΙ θα ανανεώσουν. ΟΛΟΙ. 
Και θυμίζουμε ότι μόλις λίγους μήνες πριν προέτρεπαν κόσμο να παραμείνει στην τεχνική βάση και να μην μεταταχθεί στον ΟΣΕ (Δηλαδή στον σιδηρόδρομο) γιατί ...ξέρουν και έχουν εγγυήσεις.
Η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών προσπάθησε να υπονοήσει στα social media ότι....φταίει ο Σπίρτζης και οι προηγούμενοι, αλλά θυμίζουμε στους φίλους Δακίτες ότι "οι προηγούμενοι" ούτε θέματα αξιολόγησης είχαν ανοίξει, ούτε απολύσεις λόγω αξιολόγησης είχαν κάνει. 
ΑΝΤΙΘΕΤΑ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπάρχει διετής επιχειρησιακή ΣΣΕ που υπογράφηκε ΧΩΡΙΣ ούτε μια μέρα κινητοποιήσεων απο την πλευρά των εργαζομένων και μετά απο επίπονες και μακρές διαπραγματεύσεις (μακάρι να υπάρξει αντίστοιχη στην ΕΕΣΣΤΥ, αλλά όταν διαπραγματεύετε αυτή η ΠΟΣ επιτρέψτε να αμφιβάλουμε), στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι συμβασιούχοι έχουν ανανεώσει και ενταχθεί στην ΣΣΕ, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουμε 150 και πλέον προσλήψεις τους τελευταίους 18 μήνες!
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όμως τα 2 Σωματεία είχαν προβλέψει τις καταστάσεις και είχαν οργανώσει την άμυνα τους.
Σίγουρα υπάρχουν και προβλήματα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά οι εργαζόμενοι γνωρίζουν ότι υπάρχουν 2 Σωματεία (ΠΕΠ και ΠΕΠΕ) που ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ και αγωνίζονται για το καλύτερο ΟΛΩΝ. 

Τελευταίο αφήνουμε το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών για το οποίο θα πούμε μόνο μια κουβέντα.
Άλλο ο συνδικαλισμός στο Δημόσιο, όπου ανέξοδα λες πολλά και άλλο στον ιδιωτικό τομέα τα συνδικάτα. Αυτό και τίποτα παραπάνω, οι σύντροφοι καταλαβαίνουν.

Δεν ξέρουμε λοιπόν αν θα συνεχίσουν να πίνουν το αμίλητο νερό στην Κάννιγγος οι εκπρόσωποι της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και αν θα συνεχίσουν την ίδια τακτική.
Ξέρουμε ότι οι εργαζόμενοι ΒΛΕΠΟΥΝ και ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.
ΞΕΡΟΥΜΕ ότι το Δίκτυο Σιδηροδρομικών απο την Παρασκευή δίνει τον αγώνα για την ανατροπή αποφάσεων, σε όλα τα επίπεδα.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου