Είχε αποδεχτεί ΜΕ την υπογραφή της δηλαδή, τις πλέον αντεργατικές ρυθμίσεις του Κανονισμού Εργασίας που είχε ψηφίσει η Κυβέρνηση Σαμαρά το 2013. Πρόκειται για πολιτική/συνδικαλιστική νομιμοποίηση του Κανονισμού Εργασίας που συντάχθηκε ΜΕΤΑ την ένταξη της ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ το 2013 και με στόχο την ιδιωτικοποίηση της.
Με λίγα λόγια η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών με την υπογραφή του σημερινού της Προέδρου και την ψήφο του σημερινού της Γενικού Γραμματέα είχε αποδεχτεί ότι ο εργοδότης δεν χρειαζόταν να λάβει την έγκριση των αρμόδιων αρχών και μπορούσε όποτε ήθελε μονομερώς να βάζει τους τεχνίτες να δουλεύουν ατελείωτα.....Απο την ανατολή μέχρι την δύση του ήλιου. Και φυσικά αυτό με την υπογραφή του συνδικάτου τους!
Το στέκι δημοσιεύει το εν λόγω απόσπασμα της ΣΣΕ του 2018, που υπέγραψε η πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. φαρδιά -πλατιά. Αυτή η ΣΣΕ θα κοινοποιηθεί σε όλα τα Εργατικά Κέντρα και Ομοσπονδίες καθώς το σχέδιο Πισσαρίδη μπροστά της είναι σχέδιο νηπιαγωγείου.
Ότι πιο νεοφιλελεύθερο και αντεργατικό στον σιδηρόδρομο διαχρονικά, φέρνει την υπογραφή της ηγεσίας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι την ΣΣΕ το 2018 ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ.
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΠΑΣΚ ΚΑΙ ΔΑΚΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ
Η πιο χυδαία προπαγάνδα στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση έγινε την διετία 2019-2020 απο αυτούς που υπέγραψαν για αυτούς δεκαήμερα, δεκάωρα και πόσα ακόμα (θα αποκαλύπτουμε συνεχώς) και σε βάρος όσων προσπάθησαν πραγματικά για το συμφέρον τους.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Φανταστείτε να διαπραγματευόταν για τους μηχανοδηγούς ή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αυτή η Π.Ο.Σ. τι θα είχε συμβεί σήμερα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου