Ωστόσο, ίσως σημειωθούν κι άλλα γεγονότα, που έχουν τη σημασία τους. Ένα από τα αυτά είναι εάν θα καταφέρουν οι Ρουμάνοι της GFR να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα.
Η ρουμανική εταιρεία έχει λάβει την αρχική άδεια από την ΡΑΣ και πέρσι υπέγραψε με τον ΟΣΕ την σύμβαση πρόσβασης και χρήσης του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου.
Ωστόσο, αυτό που απομένει είναι η πιστοποίηση των μηχανών της από τον ERA, καθώς η GFR επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, με μηχανές παλαιού τύπου.
Οι εγκρίσεις για τις πιστοποιήσεις των μηχανών δεν έχουν δοθεί ακόμα, οπότε με ενδιαφέρον αναμένεται η τελική έκβαση της υπόθεσης.
Εάν δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα η ρουμανική εταιρεία, εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει εμπορευματικά δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς γειτονικές χώρες, δια μέσου των ελληνοβουλγαρικών συνόρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου