Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

Πάτρα: Κίνηση στα δρομολόγια της γραμμής του Προαστιακού Άγιος Ανδρέας - Καμίνια

 Ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται από το θέμα της επέκτασης της γραμμής του Προαστιακού στα δυτικά της Πάτρας, με όλα τα στοιχεία να καταγράφουν μία αυξητική τάση στο επιβατικό κοινό.

Ειδικότερα, τους τελευταίους δύο μήνες η αυξητική τάση αυτή
φαίνεται να είναι σταθερή κα να μην αποτελεί «πυροτέχνημα κάτι που ικανοποιεί τους φίλους του Προαστιακού που σε διαφορετική περίπτωση φοβόντουσαν για την οριστική ακύρωση της.


Τις τελευταίες εβδομάδες κόβονται, μάλιστα, περισσότερα από 1.500 εισιτήρια μέσα σε εφτά ημέρες, ένας αριθμός που το περασμένο καλοκαίρι όταν ξεκινούσε τα δρομολόγια της η γραμμή Άγιος Ανδρέας -  Καμίνια, φάνταζε άπιαστος.


Όμως ο κόσμος που διαμένει στις δυτικές και νότιες περιοχές της Πάτρας φαίνεται ότι σιγά – σιγά έχει ξεκινήσει να επιλέγει το τραινάκι για τις μετακινήσεις του.


Το μεγάλο αβαντάζ του Προαστιακού είναι το φθηνό εισιτήριο, κατά δέκα λεπτά λιγότερο από αυτό του Αστικού ΚΤΕΛ. Ο χρόνος είναι στο ίδιο περίπου επίπεδο με τα δρομολόγια των λεωφορείων, όμως η διάρκεια της καραντίνας έχει δώσει ένα πλεονέκτημα στον Προαστιακό.


Αυτό δεν είναι άλλο από τη μείωση των δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ κατά την διάρκεια των μηνών αυτών, γεγονός που έχει οδηγήσει στους κατοίκους των περιοχών αυτών στον Προαστιακό.


Ωστόσο, η αύξηση αυτή είναι ικανοποιητική, αλλά δεν αρκεί από μόνη της, καθώς θα πρέπει να έχει και συνέχεια, ώστε η γραμμή να καταστεί βιώσιμη.

Ξεκινάει η γραμμή προς Κάτω Αχαϊα;

Το σημαντικό πάνω σε αυτό είναι το σενάριο που μιλάει για άμεση επέκταση της έως την Κάτω Αχαΐα, εκεί δηλαδή που ήταν και ο αρχικός της προορισμός προτού εμφανιστούν τα εμπόδια που υπήρξαν στη συνέχεια.

Η πρόσφατη συνάντηση που είχε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Φωκίων Ζαϊμής, με τα στελέχη του ΟΣΕ στην Αθήνα, άφησε αρκετές ελπίδες για το ξεπέρασμα των προβλημάτων αυτών.

Το βασικό εμπόδιο είναι ο χρόνος και τα χαμηλά όρια ταχύτητας για ένα σημαντικό κομμάτι της διαδρομής που ξεκινάει από την περιοχή της Παραλίας και φτάνει μετά το τέλος των Βραχνείκων.

Ήδη πάντως τις περασμένες ημέρες έγινε ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο από την Πάτρα στην Κάτω Αχαΐα το οποίο πήγε αρκετά καλά. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις παραγόντων που γνωρίζουν το θέμα ενδέχεται να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια προς την Κάτω Αχαΐα από τα τέλη του Φεβρουαρίου και μετά.   

Αν γίνει κάτι τέτοιο τα στελέχη του ΟΣΕ προσδοκούν σε ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της επιβατικής κίνησης, με δεδομένο ότι έρχονται οι μήνες του καλοκαιριού και οι ανάγκες του κόσμου από και προς την Κάτω Αχαΐα για εργασία, αλλά για μπάνιο κα αναψυχή, θα είναι μεγαλύτερες.  

www.patrasevents.gr

1 σχόλιο:

  1. Βάλτε στόχο την επαναλειτουργία Πάτρας-Πύργου-Κυπαρισσίας και Κυπαρισσίας-Καλαμάτας. Γραμμή που περνά σχεδόν συνεχώς από οικισμούς, κωμοπόλεις και Πρωτεύουσες Νομών, δεν μπορεί να είναι άγονη. Τα βλακώδη συμπεράσματα της Preis, βγήκαν κατά παραγγελία, για να κλείσουν οι γραμμές και να μεταταχθούν οι συνάδελφοι και να γίνει το χατήρι ιδιωτικών συμφερόντων των περιοχών αυτών. Μεγαλοπαράγοντες των κομμάτων της μετέπειτα Συγκυβέρνησης, είχαν επενδύσει στον οδικό τομέα. Αν οι ανεξάρτητες αρχές και η Δικαιοσύνη, ήταν πραγματικά ανεξάρτητες, κάποιοι θα είχαν χάσει τον ύπνο τους. Με ελλιπή και χαλκευμένα στοιχεία, καταδίκασαν τη Δυτική Πελοπόννησο σε συγκοινωνιακό μονοπώλιο και μαρασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή