Νέο μέλος στο ΔΣ είναι ο κ. Κωνσταντίνος Ταγγίρης οικονομολόγος που αντικαθιστά τον παραιτηθέντα (;) κ. Ιωάννη Κυριαζόπουλο
Ο ΟΣΕ είναι λοιπόν η μοναδική ΔΕΚΟ στην Ελλάδα που θα έχει ΚΑΙ Αναπληρωτή Διευθύνων Σύμβουλο!
Δεν ξέρουμε αν η Κυβέρνηση θα υιοθετήσει αυτό το νέο μοντέλο στις ΔΕΚΟ (Πρόεδρος - Διευθύνων Σύμβουλος - Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος) για να αξιοποιήσει επιπλέον στελέχη απο το περίφημο μητρώο "στελεχών" της. Άλλωστε εκλογές ακούγονται στο τέλος του καλοκαιριού, ευκαιρία να αξιοποιηθούν όλοι στο Δημόσιο!
Αυτό που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι χτες -μπλέ- Κυβερνητική συνδικαλιστική παράταξη (Νέα Έλξη) παραδέχθηκε δημόσια ότι το Etcs δεν θα λειτουργήσει ούτε σε 2 χρόνια απο σήμερα ! Δηλαδή ούτε μέχρι το 2023 παρά τις δημόσιες διαβεβαιώσεις των Κυβερνητικών στελεχών ότι θα είναι έτοιμο στα μέσα του 2021.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ όλοι οι σιδηροδρομικοί παρακολουθούμε (η Π.Ο.Σ. κοιμάται τον ύπνο του δικαίου καθώς οι συνδικαλιστές της αναλαμβάνουν θέσεις προϊσταμένων ) την απαξίωση του μέσου και τις σοβαρές καθυστερήσεις σε όλα τα σιδηροδρομικά έργα.
19 μήνες έχουν περάσει απο την αλλαγή στην Διακυβέρνηση της χώρας και τίποτα δεν έχει αλλάξει -προστεθεί στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Μόνο επικοινωνιακές εξαγγελίες, σαν αυτές που ήθελαν να μας πείσουν ότι αυτές τις μέρες θα επανακυκλοφορούσε το τρένο για Άργος - Ναύπλιο, για να είναι έτοιμη... η γραμμή για τον εορτασμό των 200 χρόνων απο την Ελληνική Επανάσταση.
Τελικά φτάσανε στο 2021 και ακόμη το έργο για την γραμμή αυτή δεν έχει κάν προκηρυχτεί.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Εμείς θα ευχηθούμε καλή επιτυχία στο νέο ΔΣ του ΟΣΕ. Ωστόσο θεωρούμε απαράδεκτα αυτά που γίνονται την ώρα που Οργανισμός αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.
Υ.Γ.2 19 μήνες έχουν περάσει απο την αλλαγή στην Διακυβέρνηση της χώρας. Οι σιδηροδρομικοί βλέπουν και καταλαβαίνουν τι γινόταν σε επίπεδο έργων πριν και τι συμβαίνει τώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου