Μετά και από τις δικές μας παρεμβάσεις άρχισαν από 25 Ιανουαρίου 2021 να πραγματοποιούνται κάποια λίγα δρομολόγια μεταξύ Λάρισας και Βόλου τα οποία είχαν διακοπεί ολοσχερώς από 6 Νοεμβρίου 2020.
Διαπιστώνουμε όμως με λύπη ότι, με την άφιξη των πρώτων τρένων, να συμβαίνουν πρωτοφανή πράγματα.
Συγκεκριμένα :
Η 2η κύρια Γραμμή να έχει καταληφθεί από εμπορικούς συρμούς. Οι ιθύνοντες του ΟΣΕ στο Βόλο (Γραμματεία Επιθεώρησης), στην Λάρισα (Επιθεώρηση) και στην Αθήνα (Προϊστάμενος Υπηρεσίας), δείχνοντας πλήρη αδιαφορία για την εύρυθμη λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου και κατά παράβαση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης, αποφάσισαν και σταθμεύουν τις επιβατικές αμαξοστοιχίες στην 3η Γραμμή, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να υποχρεώνονται να διέρχονται από την, κατειλημμένη με εμπορικά βαγόνια, 2η Γραμμή, προκειμένου να διέλθουν από την αποβάθρα των επιβατικών τρένων στην αποβάθρα του Σταθμού και αντιστρόφως.
Επίσης λόγω του χειμώνα που διανύουμε και των συχνών βροχοπτώσεων, οι επιβάτες γίνονται μούσκεμα, προκειμένου να κινηθούν μεταξύ της αποβάθρας του Σταθμού και της αποβάθρας των επιβατικών τρένων στην 3η Γραμμή.
Επίσης η βάρδια εφεδρείας μηχανοδηγών που διανυκτερεύει στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου δεν μπορεί να εποπτεύσει επαρκώς την επιβατική αμαξοστοιχία που παραμένει όλο το βράδυ στον Βόλο, στην 3η Γραμμή, λόγω των παρκαρισμένων εμπορικών βαγονιών στη 2η Γραμμή, που εμποδίζουν την ορατότητα μεταξύ αποβάθρας του Σταθμού και της 3ης Γραμμής.
Όλα τα παραπάνω θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν τα επιβατικά τρένα χρησιμοποιούσαν την 1η Γραμμή του Σιδηροδρομικού Σταθμού, κάτι που γινόταν κατά το παρελθόν και ήταν πολύ συνηθισμένο σε περιπτώσεις κακοκαιρίας.
Γιατί όμως συμβαίνουν όλα αυτά ;
Κατά τη γνώμη μας όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την επιχειρούμενη κατάργηση της Δ΄ Επιθεώρησης Βόλου, μέσω του νέου Οργανογράμματος, την υποβάθμιση όλων των Υπηρεσιών του Βόλου, το επαπειλούμενο «κλείσιμο» του Δ΄ Τμήματος Συντήρησης Γραμμής, τις μετακινήσεις – μεταθέσεις όλων των κλειδούχων του Βόλου στη Λάρισα, εντάσσονται σε ένα γενικότερο σχέδιο υποβάθμισης του σιδηροδρόμου στον Βόλο και στη Θεσσαλία γενικότερα που εκτελεί η Κυβέρνηση της Ν.Δ. και η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Το ΔΙΚΤΥΟ Σιδηροδρομικών αλλά και όλοι οι σιδηροδρομικοί της Θεσσαλίας,
Ζητάμε να σταματήσει αυτός ο πόλεμος εναντίον μας και εναντίον των επιβατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ζητάμε την εύρυθμη λειτουργία του Σ.Σ. Βόλου με την εφαρμογή του αυτονόητου. Δηλαδή της χρήσης της 1ης Γραμμής από τα επιβατικά τρένα.
Ζητάμε την τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.
Ζητάμε να γυρίσουν οι κλειδούχοι στο Βόλο
περιμένουμε και αγωνιζόμαστε ώστε να υλοποιηθούν τα έργα της ηλεκτροκίνησης των σιδηροδρομικών γραμμών Λ-Β και Π-Κ,
ζητάμε να μην προχωρήσει, μέσω του νέου οργανογράμματος, η κατάργηση του Δ΄ Τμήματος γραμμής και της Δ΄ Επιθεώρησης στο Βόλο,
Διεκδικούμε Σ.Σ.Ε. για όλους τους συναδέλφους, με αξιοπρεπείς μισθούς
Διεκδικούμε διαφάνεια και κανόνες στις προσλήψεις και στις τοποθετήσεις προσωπικού.
Το ΔΙΚΤΥΟ Σιδηροδρομικών, η μοναδική συνδικαλιστική παράταξη που έχει ενώσει το σύνολο των σιδηροδρομικών ανεξαρτήτως κομματικών πεποιθήσεων, δηλώνει κάθετα αντίθετο και καταγγέλλει τη βιομηχανία τοποθετήσεων σε θέσεις ευθύνης που έχει στηθεί από την πλειοψηφία της ομοσπονδίας ( ΠΑΣΚΟΔΑΚΕ) .
Κάποιοι πιστεύουν ότι οι τοποθετήσεις ξεπερασμένων συνδικαλιστών σε θέσεις ευθύνης θα τους αποφέρουν συνδικαλιστικά και εκλογικά κέρδη.
Εμείς τους λέμε απλά ότι στο ΔΙΚΤΥΟ Σιδηροδρομικών δεν απειλούμαστε και δεν εκβιαζόμαστε.
Καλούμε τους συναδέλφους σε αγωνιστική επαγρύπνηση. Ενωμένοι θα νικήσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου