Του Φώτη Φωτεινού -www.metaforespress.gr
Ήδη, η εταιρεία προχώρησε, από τα τέλη του 2020, στη μεταφορά των κεντρικών γραφείων της από την οδό Καρόλου στην οδό Πετμεζά, υλοποιώντας την πρώτη σημαντική αλλαγή στο εταιρικό προφίλ της, ενώ πριν από λίγες ημέρες υπογράφτηκε η νέα ΣΣΕ.
Εντός του Ιανουαρίου αναμένεται η άφιξη της πρώτης από τις πέντε νέες ανακατασκευασμένες αμαξοστοιχίες, τύπου ETR 470, οι οποίες προορίζονται για την εκτέλεση δρομολογίων μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, παρέχοντας μεγαλύτερη χωρητικότητα και άνεση.
Η σύμβαση για τις πέντε αμαξοστοιχίες υπογράφτηκε στις 23 Ιουλίου 2019 μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της μητρικής εταιρείας, της Trenitalia και είναι συνολικού ύψους 47,5 εκατ. ευρώ.
Οι νέες αμαξοστοιχίες θα παραδίδονται σταδιακά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η πρώτη, όπως έχει εξαγγελθεί, θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία ανήμερα της 25ης Μαρτίου 2021.
Αντίστοιχα, στο τομέα της συντήρησης, το επόμενο διάστημα εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί η ανακαίνιση των εγκαταστάσεων της τεχνικής βάσης στη Θεσσαλονίκη.
Τέλος, το 2021 θα κορυφωθούν και ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την σύμβαση εκτέλεσης των άγονων γραμμών.
Στα τέλη του 2019, υπογράφτηκε Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ των δυο πλευρών, το οποίο προέβλεπε την ανάθεση των άγονων γραμμών για περίοδο 10+5 ετών, με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δεσμεύεται για σειρά επενδύσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου