Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Συνεχή τα προβλήματα στην σιδηροδρομική υποδομή

 Στην Κάντζα θα σταματούν απο σήμερα οι συρμοί που εκτελούσαν το δρομολόγιο Λιόσια - Κορωπί όπως ανακοίνωσε χτες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς υπάρχει πρόβλημα στην υποδομή του Προαστιακού στην περιοχή του Κορωπίου (δεν γυρίζουν οι "αλλαγές"). Καθημερινά είναι πλέον
τα προβλήματα σε όλη την Επικράτεια καθώς εδώ και πολύ καιρό δεν έχει προχωρήσει τίποτα. Προχτές είχαμε πτώση βράχων στην γραμμή προς Φλώρινα ενώ σοβαρά προβλήματα είχαμε με την ηλεκτροκίνηση στην περιοχή της Πρωτεύουσας τις τελευταίες ημέρες.

 Η κατάσταση μεταξύ Τχ1-Τχ5 θυμίζει ροντέο, ενώ η έλλειψη προσωπικού σε πολλούς κλάδους στον ΟΣΕ είναι περσότερο εμφανής απο ποτέ. (Χαρακτηριστικότερη η περίπτωση των κλειδούχων). 

Η λεγόμενη και "Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών" φυσικά δεν αναφέρει τίποτα για όλα αυτά.

Η ηγεσία της κλεισμένη στην Κάνιγγος απλά παρακολουθεί τις εξελίξεις και πληροφορίες αναφέρουν πως θα απευθυνθεί στην εκπομπή της κ. Νικολούλη, καθώς ο Πρόεδρος της Π.Ο.Σ. ακόμα ψάχνει ....την σκόνη στο Καλίδρομο.

Μέσα σε όλα αυτά οι μηχανοδηγοί βλέποντας όσα συμβαίνουν γύρω τους και αντιλαμβάνονται το μέγεθος του έργου που έγινε την πενταετία 2015-2019.

Μας λείπουν πραγματικά οι μέρες που οι γραφικοί της Π.Ο.Σ. έψαχναν την σκόνη στο Καλίδρομο.

Αν μάλιστα δεν μεσολαβούσε η πενταετία των έργων (2015-2019) είμαστε βέβαιοι ότι ακόμα και σήμερα θα ανεβαίναμε στην μονή γραμμή προς Αμφίκλεια και Καρυά και θα κατεβαίναμε απο Αρπίνη και Θαυμακό, η ηλεκτροκίνηση ακόμα δεν θα λειτουργούσε, η γραμμή προς Αίγιο θα ήταν μια ακόμα μακέτα ενώ τα τρένα στην Αθήνα θα αναχωρούσαν ακόμα απο την 1η γραμμή.

Οι μηχανοδηγοί αλλά και όλοι οι σιδηροδρομικοί αντιλαμβάνονται πλήρως τι εννοούμε. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου