Η κατάσταση μεταξύ Τχ1-Τχ5 θυμίζει ροντέο, ενώ η έλλειψη προσωπικού σε πολλούς κλάδους στον ΟΣΕ είναι περσότερο εμφανής απο ποτέ. (Χαρακτηριστικότερη η περίπτωση των κλειδούχων).
Η λεγόμενη και "Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών" φυσικά δεν αναφέρει τίποτα για όλα αυτά.
Η ηγεσία της κλεισμένη στην Κάνιγγος απλά παρακολουθεί τις εξελίξεις και πληροφορίες αναφέρουν πως θα απευθυνθεί στην εκπομπή της κ. Νικολούλη, καθώς ο Πρόεδρος της Π.Ο.Σ. ακόμα ψάχνει ....την σκόνη στο Καλίδρομο.
Μέσα σε όλα αυτά οι μηχανοδηγοί βλέποντας όσα συμβαίνουν γύρω τους και αντιλαμβάνονται το μέγεθος του έργου που έγινε την πενταετία 2015-2019.
Μας λείπουν πραγματικά οι μέρες που οι γραφικοί της Π.Ο.Σ. έψαχναν την σκόνη στο Καλίδρομο.
Αν μάλιστα δεν μεσολαβούσε η πενταετία των έργων (2015-2019) είμαστε βέβαιοι ότι ακόμα και σήμερα θα ανεβαίναμε στην μονή γραμμή προς Αμφίκλεια και Καρυά και θα κατεβαίναμε απο Αρπίνη και Θαυμακό, η ηλεκτροκίνηση ακόμα δεν θα λειτουργούσε, η γραμμή προς Αίγιο θα ήταν μια ακόμα μακέτα ενώ τα τρένα στην Αθήνα θα αναχωρούσαν ακόμα απο την 1η γραμμή.
Οι μηχανοδηγοί αλλά και όλοι οι σιδηροδρομικοί αντιλαμβάνονται πλήρως τι εννοούμε.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου