Φυσικά κάτι τέτοιο ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ αλλά αποτελεί μια ακόμα σπέκουλα - προβοκάτσια σε βάρος όσων συμφώνησαν την νέα ΣΣΕ.
Αντίθετα το 2018 , η πλειοψηφία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών ΕΙΧΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ότι το διάλλειμα ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ χρόνο εργασίας στο άρθρο 13 και στην παράγραφο 21 με τίτλο...."Ανελλιπής Εργασία".
Την υπογραφή της Π.Ο.Σ., δημοσιεύουμε αυτούσια για να δείξουμε σε όλους τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση αλλά και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνολικά, πως κάποιοι συνεχώς προσπαθούν να τους ξεγελάσουν.
Το μεγαλύτερο αστείο για αυτήν την Π.Ο.Σ. και τους εργατοπατέρες στα μηχανεργοστάσια που θέλουν να λέγονται και συνδικαλιστές, είναι ότι θα ισχυριστούν ότι σε άλλο (προηγούμενο) άρθρο, είχαν υπογράψει ότι...υπάρχει διάλλειμα στον χρόνο εργασίας!
Δηλαδή στο ένα άρθρο υπέγραφαν ότι το διάλλειμα λογίζεται ως χρόνος εργασίας και σε επόμενο άρθρο υπέγραφαν ότι το διάλλειμα δεν είναι χρόνος εργασίας!
Αυτά υπέγραφαν όταν η ΕΕΣΣΤΥ ήταν δημόσια εταιρεία.
Και αυτοί θα διαπραγματεύονταν ΣΣΕ στον ιδιωτικό τομέα.....Για αυτό αποχώρησαν και απο την διαπραγμάτευση λειτουργώντας διασπαστικά και προς όφελος της εργοδοτικής πλευράς.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Θυμηδία προκαλούν όσοι ασχολούνται με το Δίκτυο Σιδηροδρομικών και όχι με αυτούς που ψήφισαν την ΣΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ το 2018. Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών ΔΕΝ ψήφισε την τότε ΣΣΕ.
Υ.Γ.2 Τα εργατικά ατυχήματα πρέπει να διερευνώνται και να δίνονται λύσεις για την προστασία των εργαζομένων. Όχι να αποτελούν πεδίο για προβακατόρικες ανακοινώσεις σαν αυτές του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Για άλλη μια φορά εκτέθηκαν. Και δεν θα είναι σίγουρα η τελευταία αν συνεχίζουν την ίδια τακτική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου