Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2015

Επιστολή Αριστείδη Οικονόμου, Γενικού Γραμματέα Σ.Σ. Θεσσαλίας

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου Α.Οικονόμου που αναφέρετε σε ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για το εργοστάσιο Βόλου και την κατάσταση στην ΕΕΣΣΤΥ. Διαβάζουμε: 
Στο πρακτικό σύσκεψης  στελεχών ΔΙΜΗΧ-ΔΕΡ-ΔΟΠΣΤΥ ΥΕΦ  που συμμετείχαν προϊστάμενοι παραγωγικών συγκροτημάτων, αναφέρεται αναλυτικά η κατάσταση του τροχαίου υλικού η οποία φυσικά είναι από ετών γνωστή. Ομολογούν ότι το διαθέσιμο τροχαίο υλικό δεν επαρκεί για
να καλύψει τις ανάγκες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού δεν επισκευάζεται και δεν συντηρείται λόγω έλλειψης προσωπικού και ανταλλακτικών, αποποιούνται των ευθυνών και προχωρούν σε προτάσεις. 
Ουσιαστικά η πρότασή τους για το έργο μιας εταιρείας  που είναι στο ΤΑΙΠΕΔ προς πώληση είναι να δοθεί σε ιδιώτες με εργολαβίες.  «Χρειάζονται εργολαβίες για προσωπικό ... αφού ακόμη και αν προσληφθεί προσωπικό σήμερα θα αποδώσει σε ένα χρόνο τουλάχιστον» προτείνουν χαρακτηριστικά. Προσπαθούν δηλαδή να αποτρέψουν κάποιους να σκεφθούν τυχόν προσλήψεις. Αδυνατώ όμως να κατανοήσω πως γίνεται ένας εργαζόμενος που θα προσληφθεί από την ΕΕΣΣΤΥ να «αποδώσει σε ένα χρόνο τουλάχιστον» όπως ισχυρίζονται, ενώ ο εργαζόμενος που θα έρθει με μεσάζοντα τον εργολάβο θα αποδώσει αμέσως. Εάν βέβαια θέλουν εργαζόμενους νέους και με σχετική εμπειρία τότε ας προτείνουν να παραμείνουν ως μόνιμο προσωπικό οι μαθητευόμενοι του ΟΑΕΔ που ήδη εργάζονται στο αντικείμενο ένα χρόνο, για να καλύψουν τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Μηχανεργοστασίων. 
Προχωρούν όμως ακόμα περισσότερο όταν  αναφέρονται στο Εργοστάσιο του Βόλου: «Πρέπει το Εργ. Βόλου να επανέλθει στην ΕΕΣΣΤΥ ώστε να κάνει περίπου 120 Φ/Α ετησίως. Αν δεν είχε αποκοπεί από το 2013 θα είχαμε 300 Φ/Α περισσότερες σε λειτουργία σήμερα». Αλήθεια, τους πειράζει τόσο πολύ που ένα εργοστάσιο έμεινε στον ΟΣΕ και δεν είναι (τουλάχιστον προς το παρόν) προς πώληση; Αλήθεια, πότε το Ε.Β. ήταν στην ΕΕΣΣΤΥ και αποκόπηκε και ζητούν τώρα να επανέλθει; Αλήθεια, δεν γνωρίζουν την πραγματικότητα για το Ε.Β. ή μήπως είναι σκόπιμα τα όσα στρεβλά  αναφέρουν;
Η πραγματικότητα είναι ότι το Ε.Β. παρέμεινε στον ΟΣΕ γιατί επισκευάζει και συντηρεί τα μηχανήματα γραμμής, κάτι που μόνο οι τεχνίτες του Βόλου γνωρίζουν (Ενδεικτικά αναφέρω ότι στους 10 μήνες του 2015 έγιναν 31 επισκευές μηχανημάτων και αρκετές άμεσες αποκαταστάσεις βλαβών). Επισκευάζει μηχανήματα των εταιριών ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ,  ΕΚΤΩΡ καθώς επίσης έχει και την συντήρηση του τρενάκι του Πηλίου. Ακόμα μέρος του προσωπικού φτιάχνει και Φ/Α για λογαριασμό της ΕΕΣΣΤΥ. Φυσικά και υπολείπεται του αριθμού των 120 Φ/Α που αναφέρεται στο πρακτικό της σύσκεψης γιατί έχουν λάβει υπ όψη την παραγωγή του 2007 τότε που το προσωπικό ήταν όχι απλά περισσότερο αλλά πολλαπλάσιο αυτών που σήμερα εργάζονται.

Ο επιθυμητός αριθμός επισκευασμένων Φ/Α αλλά και ακόμα μεγαλύτερος μπορεί να επιτευχθεί μόνο εάν ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ. Για να γίνει όμως πρόταση για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σημαίνει ότι πρέπει να πας κόντρα στα αφεντικά σου που θέλουν να πουλήσουν την ΕΕΣΣΤΥ, που θέλουν εργολάβους και εργολαβίες παντού και ενοικιαζόμενους εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα και με μισθούς πείνας. 

Αριστείδης Οικονόμου
Τεχνίτης Εργ. Βόλου
Γραμματέας Σ.Σ.Θ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου