Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Δεν τοποθετήθηκαν οι νέες Διοικήσεις στις συγκοινωνίες


Δεν κατάφερε να πάρει το «πράσινο φως» από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής για τις νέες διοικήσεις των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας ο υπουργός Υποδομών, κ.Χρήστος Σπίρτζης, καθώς νομική εμπλοκή οδήγησε σε αναβολή της συνεδρίασης, μέχρι την τακτοποίηση του ζητήματος με τροπολογία την ερχόμενη εβδομάδα. 


Ειδικότερα, την Παρασκευή ο κ. Σπίρτζης έφερε στην επιτροπή ΔΕΚΟ τους προτεινόμενους για διορισμό στις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ κ.κ. Αναστασίου Ταστάνη και Ιωάννη Σκουμπούρη, της προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΥ κ.κ. Ζωής Γεωργίου καιΓεωργίου Αναγνωστόπουλου και του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΣΤΑΣΥ κ.κ. Σταύρου Στεφόπουλου και Παναγιώτη Βόγκα αντίστοιχα. 

Βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης έθεσαν ζήτημα παράβασης του πρόσφατου νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, ο οποίος ορίζει έναν επικεφαλής για κάθε έναν από τους τρεις συγκοινωνιακούς φορείς της Αττικής και όχι δύο, όπως επέλεξε το υπουργείο Υποδομών. 

Οι βουλευτές της ΝΔ, κ.κ. Νικήτας ΚακλαμάνηςΓιάννης Τραγάκης και Χρήστος Σταϊκούρας υπογράμμισαν την συγκεκριμένη πρόνοια του νόμου και ζήτησαν αναβολή της συνεδρίασης της επιτροπής ΔΕΚΟ μέχρι ότου το υπουργείο Υποδομών να διορθώσει την νομική διατύπωση με τροπολογία σε κάποιο από τα νομοσχέδια που βρίσκονται υπό επεξεργασία από τη Βουλή. 

Ο κ. Σπίρτζης, ο οποίος παραδέχθηκε ότι υπάρχει κενό στον νόμο, επικαλέστηκε γνωμοδότηση νομικού που καλύπτει, όπως τόνισε, την θέση του υπουργείου, άποψη όμως που δεν έγινε αποδεκτή από πολλά μέλη της επιτροπής. 

Ο υπουργός Υποδομών, υπερασπιζόμενος την ανάγκη ορισμού ξεχωριστού προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, σημείωσε ότι ο πρώην επικεφαλής του ΟΑΣΑ, κ.Γρηγόρης Δημητριάδης «είχε συνεννόηση με τους θεσμούς χωρίς να έχει γνώση η κυβέρνηση». «Αυτό είναι μείζον πολιτικό θέμα» τόνισε. 

Στην παρατήρηση του κ. Κακλαμάνη ότι ο κ. Σπίρτζης θέτει «θέμα λάσπης» και στην απορία του για ποιο λόγο δεν επανέφερε τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ στην τάξη, ο υπουργός Υποδομών απάντησε ότι, αν και με τον κ. Δημητριάδη υπήρχε επικοινωνία με την γενική γραμματέα του υπουργείου, κυρία Πέτη Πέρκα, ο ίδιος θεωρούσε ότι δεν θα έπρεπε να συναντηθεί με ανθρώπους που είχαν την δικής του ατζέντα με την Τρόικα για να εξυπηρετήσουν και να προωθήσουν τις δικές τους πολιτικές «χωρίς ίχνος συνεννόησης με τις κατευθύνσεις της κυβέρνησης». 

Στην παρατήρηση των βουλευτών της αντιπολίτευσης ότι η έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους του πρόσφατου νόμου για τις αστικές συγκοινωνίες ορίζει την ύπαρξη ενός και μόνου προσώπου στην διοίκηση των οργανισμών, ο κ. Σπίρτζης απάντησε ότι το ΓΛΚ δεν γνώριζε ότι θα επιλεγεί η τοποθέτηση ξεχωριστών πρόεδρων και διευθυνόντων συμβούλων. 

«Δεν είναι κανένα μεγάλο κόστος» είπε ο κ. Σπίρτζης, σημειώνοντας ότι η επιλογή να υπάρχουν διακριτά άτομα γίνεται «για να μην έχουμε τα φαινόμενα που είχαμε στους οργανισμούς όπου συνέπιπτε το ένα πρόσωπο» στη θέση του πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου. 

Η ΝΔ προειδοποίησε ότι θα αποχωρήσει, καθώς θεώρησε παράνομη τόσο την συνεδρίαση όσο και τον διορισμό των νέων διοικήσεων, ενώ στο αίτημα για αναβολή συμφώνησε Το Ποτάμι, δια του κ. Σπύρου Λυκούδη

Οι αντιπροτάσεις της κυρίας Τασίας Χριστοδουλοπούλου για ορισμό μόνο των προέδρων την Παρασκευή και των διευθυνόντων συμβούλων αμέσως μετά την ψήφιση της απαιτούμενης τροπολογίας, αλλά και του κ. Σπίρτζη για συνέχιση της συνεδρίασης αλλά δημοσίευση των ονομάτων στο ΦΕΚ μετά την ψήφιση της νομοθετικής διόρθωσης, απορρίφθηκαν από τον πρόεδρο της Βουλής, κ. Νίκο Βούτση

Ο υπουργός Υποδομών πάντως σημείωσε ότι "όσο καθυστερούμε τόσο υπάρχει πρόβλημα στη λειτουργία των φορέων" για να εισπράξει απαντήσεις τόσο από τον κ. Τραγάκη όσο και από τον εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ, κ. Δημήτρη Κρεμαστινό ότι μία καθυστέρηση λίγων ημερών δεν θα βλάψει τις συγκοινωνίες. 

Ο κ. Βούτσης πάντως παρατήρησε ότι η νέα συνεδρίαση της επιτροπής ΔΕΚΟ δεν μπορεί να γίνει πριν από την μεθεπόμενη Δευτέρα και, αν και αρχικά ζήτησε να υπάρξει ψηφοφορία από τα μέλη της επιτροπής, η παρέμβαση του κ. Θανάση Παπαχριστόπουλου των ΑΝΕΛ, ο οποίος τάχθηκε υπέρ της τοποθέτησης ενός επικεφαλής σε κάθε εταιρία - και όχι δύο-, ανέτρεψε τις ισορροπίες στην Επιτροπή και οδήγησε τον πρόεδρο της Βουλής στο να ζητήσει αναβολή της συνεδρίασης μέχρι την ψήφιση της απαραίτητης τροπολογίας. 

Υπέρ της τοποθέτησης ενός προσώπου σε κάθε συγκοινωνιακό φορέα τάχθηκε και ο κ.Μάριος Γεωργιάδης από την Ένωση Κεντρώων, ενώ ο κ. Γιώργος Λαμπρούλης από το ΚΚΕ σημείωσε ότι ο υπουργός Υποδομών γνώριζε ότι υπήρχε νομικό πρόβλημα γι'αυτό και έφερε στη Βουλή νομική γνωμοδότηση. Υπέρ της αναβολής και της νομοθετικής διόρθωσης του ζητήματος τάχθηκε και ο κ. Ηλίας Παναγιώταρος από την Χρυσή Αυγή.

Στο μεταξύ, ο κ. Σταϊκούρας ζήτησε από τον κ. Σπίρτζη μία επικαιροποιημένη αναλυτική κατάσταση της οικονομικής θέσης των συγκοινωνιακών φορέων, καθώς τα στοιχεία που έφερε στην Επιτροπή ΔΕΚΟ σταματούν στις 9 Ιουνίου 2015

Tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου