Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Οι μηχανοδηγοί ξέρουν πως (και ΘΑ)να απαντήσουν- Το στέκι απλά αποδεικνύει τα αυτονόητα με στοιχεία που ΣΟΚΑΡΟΥΝ

Πολλοί συνάδελφοι επικοινώνησαν μαζί μας εξοργισμένοι για τα όσα είπε ο Υφυπουργός Μεταφορών,προφανώς παραπληροφορημένος απο την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το θέμα της έλλειψης προσωπικού.
Η απάντηση σε όσους τολμούν να αμφισβητούν σήμερα την έλλειψη προσωπικού δίνεται απο το στέκι της έλξης που ταυτόχρονα καλεί και στους συναδέλφους να πράξουν τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ (και την ΠΕΠΕ να τα αποφασίσει).  Για τον μήνα Σεπτέμβριο 
η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πλήρωσε περίπου 800 αναπαύσεις σε μηχανοδηγούς Πανελλαδικά.

Τον Αύγουστο είχαν πληρωθεί πάνω απο 900 αναπαύσεις σε μηχανοδηγούς, ενώ για το 2015 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ οφείλει στους μηχανοδηγούς επιπλέον 2300 (και πλέον) αναπαύσεις!
Δηλαδή για 9 μήνες έχουν πληρωθεί παραπάνω απο 7000 ρεπό στους μηχανοδηγούς ενώ οφείλονται και άλλα 2300 και πλέον ρεπό!!!!!
Επίσης οφείλονται για το 2015 πάνω απο 2200 μέρες κανονικής άδειας! 
Και αυτές 45 μέρες πριν κλείσει ο χρόνος!
Και όχι μόνο αυτό.
Για το 2014 οφείλονται πάνω απο 1300 ρεπό και πάνω απο 250 μέρες κανονικής άδειας στους μηχανοδηγούς ενώ για την χρονιά αυτή έχουν πληρωθεί πάνω απο 11 ΧΙΛΙΑΔΕΣ  ρεπό !!!!!

Θέλετε και άλλα ; 

Στο τελευταίο οργανόγραμμα που ψηφίστηκε απο την σημερινή Διοίκηση που επιδεικνύει ΜΟΝΟ εμπάθεια και απαξία  στον κλάδο μας, προβλέπονται 491 θέσεις μηχανοδηγών.
Σήμερα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εργάζονται μόλις 283
Στο μηχανοστάσιο Δράμας που αποτελεί και το μεγάλο πρόβλημα και καημό της σημερινής Διοίκησης -εντελώς ανεξήγητα-, σύμφωνα με το Οργανόγραμμα του 2013 που ψήφισε η ΣΗΜΕΡΙΝΗ διοίκηση προβλέπονται 16 θέσεις μηχανοδηγών, 1 θέση βοηθού και 1 θέση Προϊσταμένου Υπηρεσίας.
Σήμερα στην ακριτική πόλη, εργάζονται 12 μηχανοδηγοί , ενώ δεν υπάρχει βοηθός ούτε  Προϊστάμενος Υπηρεσίας (η θέση είναι κενή μετά την συνταξιοδότηση συναδέλφου).

Είναι αυτονόητο ότι όχι μόνο δεν περισσεύουν στην Δράμα, αλλά απαιτούνται και προσλήψεις ΑΜΕΣΑ !

Και φυσικά δεν γράφουμε για τις χιλιάδες ώρες υπερωριών που εργάζονται καθημερινά οι μηχανοδηγοί για να βγει το εμπορικό ή επιβατικό έργο.

Και όλα αυτά για να βγαίνουν κάποιοι και να υπερηφανεύονται για το succcess story που πίσω του κρύβει μια υπό διάλυση ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Που σήμερα λειτουργεί χάρη σε αυτούς τους 283 καθημερινούς ΗΡΩΕΣ τους οποίους ορισμένοι απαξιώνουν πίσω απο κλειστές πόρτες Υπουργείων.

Αντί λοιπόν να προκαλούν, να σκεφτούν τι θα συμβεί ΜΟΛΙΣ (πλησιάζει η ώρα) οι συνάδελφοι αποφασίσουν να στείλουν το ξεκάθαρο μήνυμα απέναντι σε εργοδοσία και πολιτική ηγεσία.

ΔΕΝ χρειάζονται απεργίες. Μόνο τα ρεπό να ζητήσουν οι μηχανοδηγοί και να βγαίνουν τα προγράμματα εργασίας σύμφωνα με τις διατάξεις της Εργατικής Νομοθεσίας και το success story ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ.

Οι εκβιασμοί λοιπόν, οι στοχευμένες διαρροές,η παραπληροφόρηση και η στοχοποίηση του κλάδου μας θα πρέπει να απαντηθούν απο το προσωπικό έλξης.

Το επόμενο διάστημα ΟΛΟΙ μας θα κριθούμε.
Και το πάθημα του 2010 θα πρέπει να μας έχει γίνει μάθημα. 

ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ,ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ  ΤΕΛΟΣ.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συναδέλφους σε όλα τα μηχανοστάσια που μας βοήθησαν να θυμίσουμε στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα αυτονόητα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου