Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Ευρωπαϊκή επιχορήγηση 500,2 εκατ. για την υλοποίηση σιδηροδρομικών έργων

Τέσσερις συμφωνίες επιχορήγησης (Grant Agreements), για έργα που χρηματοδοτούνται στο πλαίσιο του Μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF), υπέγραψαν το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω της αρμόδιας υπηρεσίας της
«Innovation and Networks Executive Agency» (ΙΝΕΑ).

Σημειώνεται ότι η κοινοτική συνδρομή για τα τέσσερα αυτά έργα ανέρχεται στα 500,2 εκατ. ευρώ. Τις συμφωνίες υπέγραψαν ο υπουργός Γιώργος Σταθάκης με τον διευθυντή της INEA, Dirk Beckers, εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Τα έργα έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο ανταγωνιστικής διαδικασίας, σε συνέχεια της 1ης πρόσκλησης υποβολής προτάσεων μεταφορών για χρηματοδότηση από το CEF, η οποία δημοσιεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το Σεπτέμβριο του 2014. Οι σχετικές προτάσεις υποβλήθηκαν από τις ελληνικές αρχές στην ΕΕ το Μάρτιο του 2015.

Μέσω του Μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη», γνωστού και ως CEF (Connecting Europe Facility), η Επιτροπή προάγει την πιο εκτεταμένη και στοχευμένη επένδυση της ΕΕ στις υποδομές μεταφορών με κύριο στόχο την ανάπτυξη, την ενίσχυση της ενιαίας αγοράς, την άρση της απομόνωσης, τη μείωση των ρύπων και την αύξηση των θέσεων εργασίας.
Ο διευθυντής της INEA, Dirk Beckers, δήλωσε τα εξής: «η σημερινή μέρα αποτελεί ορόσημο για τη φάση υλοποίησης αυτών των ελληνικών έργων, τα οποία έχουν υψηλή ευρωπαϊκή προστιθέμενη αξία. Η INEA θα διασφαλίσει ότι για τα επόμενα έτη, θα υπάρξει έγκαιρη και εντός του προϋπολογισμού πρόοδος, με στενή παρακολούθηση κάθε έργου, έτσι ώστε να υλοποιούμε τις βελτιώσεις αυτών των υποδομών ζωτικής σημασίας για τους ευρωπαίους πολίτες και τις επιχειρήσεις».

Τα τέσσερα έργα για τα οποία υπεγράφησαν οι συμφωνίες επιχορήγησης, έχουν συνολικό προϋπολογισμό 725,7 εκατ. ευρώ και αφορούν σημαντικά έργα υποδομής και μελέτες για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα.

Πρόκειται για τα ακόλουθα έργα:

• Ολοκλήρωση της νέας διπλής, ηλεκτροδοτούμενης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, 106 χιλιομέτρων, προϋπολογισμού 430,3 εκατ. ευρώ.

• Κατασκευή της σιδηροδρομικής υποδομής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Πατρών, προϋπολογισμού 290,6 εκατ. ευρώ.

• Μελέτες αναβάθμισης της υποδομής στα τμήματα της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, προϋπολογισμού 1,0 εκατ. ευρώ.

• Νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αμφίπολη – Νέα Καρβάλη (φάση μελετών), προϋπολογισμού 3,8 εκατ. ευρώ.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα υπουργεία και φορείς, συνεχίζουν την προσπάθεια για τη διασφάλιση πρόσθετων πόρων για τη χώρα από το Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη», στο πλαίσιο νέων προσκλήσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου