Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Γιατί ένας προαστιακός στην Αιτωλοακαρνανία θα ήταν το “τρένο του λαού”

Η αναθέρμανση του θέματος  της αξιοποίησης της ιστορικής σιδηροδρομικής γραμμής της Αιτωλοακαρνανίας ήταν ένα θέμα που μονοπώλησε το ενδιαφέρον αυτές τις ημέρες

Αρκετά φθηνή θα ήταν η μεταφορά επιβατών με τρένο στην Αιτωλοακαρνανία, αν λάβουμε υπόψιν τις τιμές στον αντίστοιχο προαστιακό της Πάτρας (δείτε εδώ) και το συμβατικό δρομολόγιο της Λάρισας- Βόλου ( δείτε εδώ) σε αντίστοιχες χιλιομετρικές αποστάσεις 12 και 46 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Μπορεί να απευθύνονται σε διπλάσιους πληθυσμούς και σε διπλάσια διακίνηση επιβατών, όμως οι τιμές 1,40 ή 3 ευρώ για 50 χιλιόμετρα σίγουρα δίνουν μεγάλο αέρα οικονομικής διαφοράς άρα και αισιοδοξίας στο θέμα της τιμής.


Αλήθεια πόσο λιγότερο θα το σκέφτονταν κάποιος να πάει μια βόλτα στο Μεσολόγγι ή να έρθει στο Αγρίνιο με έναν μέσο όχι κατ’ ανάγκη λόγω φθηνότερου κόστους, αλλά διότι θα μπορούσε να σηκωθεί, να κάνει τη βόλτα του, να χαζέψει ενώ βρίσκεται μέσα στο μεταφορικό μέσο.

Πόσοι εργαζόμενοι προς και από τις διάφορες πόλεις του Νομού θα επέλεγαν το τρένο αντί για τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα; Πόσα χρήματα θα εξοικονομούσε έτσι το κράτος;

Σε πολλές περιπτώσεις ένας προαστιακός θα αποσυμφόριζε και δρομολόγια του ΚΤΕΛ  με αρκετό κόσμο, του οποίου η τιμολογιακή πολιτική καθορίζεται από αποφάσεις του αρμόδιου Υπουργείου.

Απόδειξη είναι ότι το εγχείρημα του Προαστιακού της Πάτρας έγινε βιώσιμο. Σύμφωνα  με παλαιότερο δημοσίευμα του autotriti  ”O Προαστιακός της Πάτρας, καθώς όχι μόνο κατόρθωσε να είναι βιώσιμος, αλλά είναι κι ο μοναδικός μέχρι σήμερα που αποφέρει κέρδη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αν και νεότερος από όλους. Η διαδρομή εκτείνεται από τον ¶γιο Ανδρέα μέχρι τον ¶γιο Βασίλειο. Σήμερα, δικαιώνεται η επιλογή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αξιοποιήσει την παλιά «Τρικουπική» γραμμή, ως αστικό σιδηρόδρομο, αφού πλέον κάθε μέρα μεταφέρονται περίπου 8.000 επιβάτες.”

8.000 επιβάτες λοιπόν σε μια ζώνη 300.000. 4.000 επιβάτες δεν είναι εφικτός στόχος σε μια ζώνη 150.000 έστω όπως στο Αγρίνιο-Μεσολόγγι;

Άγριος

Υ.Γ Φυσικά δεν αναφερόμαστε σε άλλα πλεονεκτήματα που υπάρχουν όπως τι θα γινόταν αν η βενζίνη με το ασταθές γεωπολιτικό περιβάλλον που υπάρχει στη Μέση Ανατολή πήγαινε στα ύψη ή αν υπήρχε κρίση στη χώρα κτλ. Συν  τα όποια διόδια στην υπό κατασκευή Ιόνια Οδό, συν την επέκταση της γραμμής που θα ήταν τετελεσμένο αίτημα…

www.agrinionews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου