Συναδέλφισες, Συνάδελφοι,
Πριν δύο μήνες συμπληρώθηκαν επτά χρόνια από τη βαρυσήμαντη δήλωση του τότε Πρωθυπουργού Γ.Α.Παπανδρέου, για
την υπαγωγή της χώρας μας στον «μηχανισμό στήριξης» και την υπαγωγή του 1ου Μνημονίου.
Σήμερα, έπειτα από την υπογραφή τεσσάρων μνημονίων, των τεσσάρων κυβερνήσεων, έπειτα από μια καταστροφική πορεία, κοινωνίας και οικονομίας, με χιλιάδες λουκέτα, πάνω από 1,5 εκατ. Ανέργους, πτώση του βιοτικού μας επιπέδου πάνω από 50%, τριπλασιασμό της φτώχειας και χιλιάδες αυτοκτονίες, συνεχίζουν οι κυβερνώντες αυταπατώμενοι να βαδίζουν πάνω στο ΛΑΘΟΣ που εκ των υστέρων παραδέχθηκαν οι δανειστές!!!
Βαδίζουν πάνω στο ίδιο λάθος, πάνω στην ίδια καταστροφική πορεία που χαράχθηκε δήθεν σε «χαρτογραφημένα νερά» και που δήθεν θα μας οδηγήσει στο απάνεμο λιμάνι της ΝΕΑΣ ΙΘΑΚΗΣ!!!!
Επτά χρόνια υποτίμησης της ζωής και της αξιοπρέπειάς μας…..
Επτά χρόνια κατεδάφισης κάθε εργασιακού και κοινωνικού κεκτημένου.
Επτά χρόνια ψευτιάς και…. ατυχών προβλέψεων!!!!
Επτά χρόνια πόνου και δυστυχίας και φυσικά για το …. «καλό μας»!!!
Για το καλό μας….. Αυτή η φράση μαζί με το περίφημο «καλό κουράγιο Έλληνες», του τότε επίτροπου Οικονομικών της Ευρώπης - Όλι Ρεν - είναι η μόνιμη επωδός όλων των Κυβερνήσεων που διαχειρίσθηκαν την τύχη της πατρίδας μας και τη δική μας….
Είναι η υπόσχεση, η ψεύτικη υπόσχεση, η αυταπάτη που προσπαθούν να μας την εμφανίσουν ως ΛΥΣΗ στα δεινά που συσσωρεύτηκαν και εντάθηκαν από τους πειραματισμούς των ισχυρών της Ευρώπης και του Πτωχευτικού Μηχανισμού των Κρατών του Δ.Ν.Τ.
Σήμερα, έπειτα από 80 δις € μέτρων και πτώση του Α.Ε.Π. πάνω από 25% σωρευτικά, εκτίναξη του χρέους στο 178% του Α.Ε.Π., με κλειστές τις «κάνουλες» των Τραπεζών, με CAPITAL CONTROLS, με επιτόκιο δανεισμού από τις…αγορές 4,7%, το 2009 φαντάζει ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!!!!
Μόνο που τότε οι Έλληνες πίστεψαν ότι «ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ»…..
Τα παπαγαλάκια της διαπλοκής έδωσαν «ρέστα» για την πτώση της τότε Κυβέρνησης ανακαλύπτοντας «ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ σκάνδαλα» πείθοντας έτσι τους πολίτες, εν μέσω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ότι ο ΓΑΠ και η παρέα του μπορούσαν καλύτερα……
Το 2010 ο τότε Υπουργός κ.Ρέππας – άραγε που βρίσκεται σήμερα – παρουσίασε ως άλλος Παπανδρέου, το Ν.3891 για τη δήθεν διάσωση του Σιδηροδρόμου…..
Αφού απαξίωσε το Σιδηρόδρομο.
Έκλεισε το μισό δίκτυο, μετέταξε 2.000 Επαγγελματίες Σιδηροδρομικούς, κατέστρεψε μισθολόγιο, καθηκοντολόγιο και βαθμολόγιο, οδήγησε το Σιδηρόδρομο σε εκτροχιασμό.
Τη σκυτάλη της απαξίωσης – διάλυσης και εκτροχιασμού του Σιδηροδρόμου την παρέλαβαν διαδοχικά ακόμη τρεις κυβερνήσεις: Παπαδήμου, Σαμαρά – Βενιζέλου και Τσίπρα έως σήμερα!!!
Όλες βάδισαν και βαδίζουν στον ίδιο «δρόμο», στον ίδιο ολισθηρό δρόμο, καταργώντας καθημερινά, κομμάτι – κομμάτι, ότι υπάρχει στους σύγχρονους ευρωπαϊκούς Σιδηροδρόμου ….φυσικά για το ….. «καλό μας»!!!!
Γι΄αυτό το καλό μας, λίγους μήνες πριν, η Σιδηροδρομική Οικογένεια έχασε ΑΔΙΚΑ δυο συναδέλφους…..
Για το καλό μας τα τρένα από Αθήνα – Αεροδρόμιο θα κινούνται ΜΟΝΟ με ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟ!!! Χωρίς Προσωπικό Αμαξοστοιχιών!!!!
Για το καλό μας δεν αναγνωρίζουν το επάγγελμα του Σιδηροδρομικού εξισώνοντάς μας με τον συμπαθή κλάδο των υπαλλήλων γραφείων των Υπουργείων!!!!
Για το καλό μας ξεπούλησαν τη μοναδική σιδηροδρομική μεταφορική εταιρεία έναντι πινακίου φακής!!! Λιγότερο από το ύψος της επιχορήγησης των Υ.Γ.Ο.Σ.!!!! (Μόλις 45 εκατ. €).
Και όλα για το καλό μας………
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Αυτή η χρονιά είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για όλους τους Σιδηροδρομικούς αλλά κυρίως για εμάς που εργαζόμαστε στην ΙΔΙΩΤΙΚΗ πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!!!
Η ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης βρίσκεται στο τελικό στάδιό της. Τα συναισθήματα όλων πιστεύουμε ότι είναι ανάμικτα, κυρίως όμως των αρχαιότερων που ζήσαμε τον Ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο, αλλά και τις άλλες πειραματικές του μορφές από το 1994 και έπειτα!!!!
Τα συναισθήματα είναι ανάμικτα αφενός γιατί η περίοδος που οι αγώνες των συνδικάτων δίνονταν για οικονομική και επιχειρησιακή αναβάθμιση (Σύγκλιση μισθών με τους μισθούς των Ευρωπαίων συναδέλφων, εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη Σιδηροδρομικού δικτύου) φαίνεται ότι φεύγει από την ατζέντα μας, μιας και η προσπάθεια γίνεται να περισώσουμε ό,τι απέμεινε και αφετέρου γιατί ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στο Σιδηροδρομικό Ελληνικό γίγνεσθαι, το οποίο όμως είναι αχαρτογράφητο…..
Κανείς, πλην των ιθυνόντων, δεν γνωρίζει το πώς θα λειτουργεί η ιδιωτική εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πόσοι ενεργοί εργαζόμενοι θα υπηρετούν, με ποιες αποδοχές, με ποιους κανονισμούς, με ποιο καθηκοντολόγιο, με ποιο βαθμολόγιο, με τι είδους Συλλογικές Συμβάσεις!!!
Είναι προφανές ότι έχουμε όλοι ευθύνες γιατί φύγαμε από το «ΕΜΕΙΣ οι Σιδηροδρομικοί» και περάσαμε στο «ο δικό μας ο κλάδος», συμμετέχοντας έτσι στο «παιχνίδι» του διαίρει και βασίλευε.
Είναι επίσης προφανές ότι κάναμε λάθη και υπερβάλαμε στα χρόνια που πέρασαν.
Όμως είναι προφανές ότι «ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ», δεν συμμετείχαμε στο πάρτι που κάποιοι είχαν στήσει…..
Όπως επίσης προφανές είναι ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ!!!
Με την ευθύνη που αναλογεί στον καθένα και στην καθεμιά ξεχωριστά, έχουμε υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μας να μην παραδοθούμε αμαχητί…..
Να μην εγκαταλείψουμε τον ΑΓΩΝΑ μας για την ανάκτηση όλων όσων μας έκλεψαν σε μια νύχτα….
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η θέση των Συνδικάτων για μια ΕΝΙΑΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ για να ξεφύγει ο Σιδηρόδρομος από τα αδιέξοδα που τον οδήγησαν οι πειραματισμοί 20 και πλέον χρόνων.
Είναι επίσης ξεκάθαρο για τη δική μας παράταξη ότι η άποψή μας, περί στρατηγικών συμμαχιών με ομοειδής Δημόσιες Επιχειρήσεις άλλων κρατών και διατήρησης του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών υπό Δημόσιο Έλεγχο, εάν είχε υιοθετηθεί, δεν θα ζούσαμε αυτήν την περιπέτεια.
Έχουμε επίγνωση των δυνάμεων του κινήματος, της αντοχής των συναδέλφων μας, αλλά και τα λιγοστά «όπλα» που μας απέμειναν έπειτα από την… «μεταρρύθμιση» της αγοράς εργασίας, της διάλυσης του εργατικού δικαίου και της μετατροπής του σε εργοδοτικό δίκαιο…..
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα συνεχίσουμε τις μάχες και τους αγώνες μας σε όλα τα επίπεδα, με κάθε μέσο…..
Είμαστε ΠΑΡΟΝΤΕΣ και σκοπεύουμε να παραμείνουμε ΟΡΘΙΟΙ….
Σκοπεύουμε στο «ταξίδι για την Ιθάκη» που μας υπόσχονται να μείνουμε στο αποτέλεσμα των γραπτών του Ομήρου και να «τελειώσουμε» τους κάθε λογής «Μνηστήρες» που έχουν στόχο να εξαφανίσουν το βιός μας, να αφανίσουν τους Επαγγελματίες Σιδηροδρομικούς!!!
Σας καλούμε όλους να μην επαναπαυθείτε και να παραμείνετε στις επάλξεις του αγώνα μαζί με το Σωματείο μας και την Ομοσπονδία, γιατί μόνο ενωμένοι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να είμαστε αποτελεσματικοί!!!
Καλούμε την Κυβέρνηση και τις Διοικήσεις να αλλάξουν ρότα και να επαναφέρουν το ΤΡΑΙΝΟ στις ΡΑΓΕΣ πριν να είναι αργά…..
Καλούμε τις συνδικαλιστικές παρατάξεις να ξεφύγουν από τα στεγανά και τις κομματικές εντολές και να συνεννοηθούμε στα βασικά και αυτονόητα που αφορούν όλους τους συναδέλφους.
Αυτός ο δρόμος, ο Σιδηρόδρομος είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!!! για εμάς.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Μερικές χρήσιμες επισημάνσεις,καθώς δεν είμαστε όλοι χρυσόψαρα,ούτε χάνοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχήν η ΔΑΚΕ αναφέρετε στις Κυβερνήσεις Παπανδρέου,Παπαδήμου,Σαμαρά-Βενιζέλου και Τσίπρα,ξεχνώντας τον Καμμένο! Όχι τυχαία,αφού είναι φανερό στους μυημένους ότι η προσπάθεια του Μητσοτάκη να διασπάσει την ΔΑΚΕ με την Ενότητα,έχει ήδη φέρει τις πρώτες σοβαρές διαφοροποιήσεις.Προσθέστε σε αυτά και το ότι ο Φιλίπ,έκανε τα χατίρια πολλών κεντροδεξιών στην κίνηση κ έχετε την απάντηση γιατί ο Καμμένος "ξεχάστηκε".
Φυσικά έχοντας μνήμη χρυσόψαρου,οι συνάδελφοι ξεχνούν την καταστροφική διετία 2007-2009 που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρεώθηκε με 700 εκκατομύρια και οδηγήθηκε τελικά στην ιδιωτικοποίηση της.Είπαμε να στηρίζουμε τον playstation αλλά όχι τόσο φανερά.Φυσικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντάχθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ απο τον Σαμαρά το 2013 και αυτό είναι κάτι που κανείς μας δεν ξεχνά.Ποτέ.
Όπως κανείς δεν ξεχνά ότι το 2009 στην πραγματική κοινωνία και όχι στον μικρόκοσμο μας,η ανεργία είχε ξεπεράσει το 15%,το χρέος είχε εκτοξευτεί,το έλλειμα αναλυόταν σε χαρτοπετσέτες στους Ευρωπαίους απο τους Υπουργούς Οικονομίας της ΝΔ με φόντο την Ακρόπολη και φυσικά οι γνωστές εταιρείες εργολάβων και εξοπλισμού υλικού αιχμής,συνέχιζαν να δραστηριοποιούνται στον σιδηρόδρομο.
Παράλληλα στα εμπορεύματα τα ριβέ έδιναν και έπερναν,τα βαγόνια παρέμεναν παρκαρισμένα σαν αποθήκες και τελικά αν ήσουν μάγκας και εξυπνοπούλι,έβρισκες το κατάλληλο κονέ για να κονομάς κάνοντας κ μεταφορά φορτίου!
Όσον αφορά την στρατηγική συμμαχίας με Δημόσιες επιχειρήσεις άλλων χωρών που υποτίθετε ότι ευαγγελιζόταν η ΔΑΚΕ,βυθίστηκε με την θέση της για τον Προαστιακό,την ένταξη του οποίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζήτησε πολιτικά και πέτυχε,εκδιώκοντας την RATP, και καλά έκανε και ήταν μεγάλη επιτυχία του κινήματος.
Άρα και εδώ μας δουλεύουν.Εκτός αν εννοούν συμμαχία αυτήν με την Cosco τα τελευταία 4 χρόνια,που αποτελεί ναι μέν Κρατική εταιρεία,αλλά είναι ο πλέον σκληρός εργοδότης.Ας ρωτήσουν κάποιους,θα μάθουν.
Όσον αφορά την στελέχωση των αμαξοστοιχιών.
Το 2003,ο Μισέλ έβγαλε ένα ΦΕΚ.
Ο Μισέλ,ο ξάδερφος του ανηψιού του Εθνάρχη ντε.
Αυτό έλεγε ότι τα τρένα κυκλοφορούν χωρίς προσωπικό κίνησης μεταξύ Μαγούλας - Πειραιά.
Τότε φυσικά,κάποιοι,μεθυσμένοι απο την παραζάλη της προοπτικής της εξουσίας,έκαναν ότι δεν το είδαν,δεν ήξεραν.
Εδώ και 14 χρόνια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και ο Προαστιακός) αυτό εφαρμόζουν.Αυτό το ΦΕΚ.
Ας κοιταχτούν λοιπόν για ένα λεπτό στον καθρέπτη.
Και θα καταλάβουν γιατί δεν πείθουν κανένα.
ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ στην κίνηση,κατήργησαν τον βαθμό του Προισταμμένου το 2010,έπεισαν κόσμο να καταθέσει εθελοντική αίτηση μετάταξης-γιατί θα κλείναμε,καλλιεργώντας κλίμα τρομοκρατίας-,δέχτηκαν να πηγαίνουν τα αρτηριακά με 1 συνοδό και τελικά σήμερα βγαίνουν και τιμητές.
Ας αφήσουν τους νεότερους να αναλάβουν δράση.Ήδη τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους φαίνονται σε πολλούς τομείς,αρτηριακά με 2 συνοδούς κτλπ
Κανείς πλέον δεν τρώει κουτόχορτο,συνάδελφοι.
ΝΕΜΕΣΙΣ
Υ.Γ. Αυτό με τον Καμμένο,πολύ το γούσταρα!