Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

Ο προγραμματισμός δράσης και οι προοπτικές της «ιταλικής» ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αναβαθμίζεται ο Προαστιακός


Το προσεχές διάστημα αναμένεται να συντελεστεί η μεταβίβαση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική FS, έναντι 45 εκατ.


Επιμέλεια: Μ. Δημητρίου

Η ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία μεταβιβάζεται με κερδοφορία 3,58 εκατ. και κύκλο εργασιών περί τα 118 εκατ., εάν συμπεριληφθούν τα 40 εκατ. των άγονων γραμμών.

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση της εταιρείας, ο προγραμματισμός δράσης για το 2017 είναι ο ακόλουθος:

Ο προγραμματισμός, για το 2017, στοχεύει στην αύξηση της κερδοφορίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με πολιτικές που αποσκοπούν στη βελτίωση των εσόδων, μέσω αύξησης του μεριδίου που κατέχει στο χώρο των μεταφορών, τόσο στις επιβατικές, όσο και στις εμπορευματικές μεταφορές.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη αξιοποίηση της υποδομής και των έργων που αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2017 (ηλεκτροκίνηση, κατασκευή διπλής γραμμής σε τμήματα του δικτύου), αλλά και των πολιτικών συνδυασμένων μεταφορών, κυρίως μέσω της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Ικονίου, όσον αφορά στις εμπορευματικές μεταφορές.

Ειδικότερα, οι προοπτικές για το 2017 συνοψίζονται στα παρακάτω:

-Ανάπτυξη της υφιστάμενης ποιότητας και ασφάλειας των παρεχόμενων επιβατικών μεταφορών (μείωση των κινδύνων από ατυχήματα, με άμεσο κοινωνικό και οικονομικό όφελος και ελαχιστοποίηση των ζημιών σε εγκαταστάσεις και συγκοινωνιακό υλικό, λόγω ατυχημάτων ή κακόβουλων ενεργειών).

-Επέκταση δρομολογίων προαστιακού δικτύου και λοιπών επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

–Αναβάθμιση προαστιακού Πειραιά – Αθήνας, με την ολοκλήρωση του έργου κατασκευής διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής, ώστε ο σταθμός του Πειραιά να μπορεί να εξυπηρετεί δρομολόγια προαστιακού και υπεραστικού σιδηρόδρομου ως σταθμός εκκίνησης.

Η δρομολόγηση περισσότερων προαστιακών και υπεραστικών τρένων στον Πειραιά, θα επιτρέψει στον σιδηρόδρομο, ύστερα από πολλά χρόνια, να συνδέεται απευθείας με το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της χώρας και σε συνδυασμό με το Μετρό, το Τραμ, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, να δημιουργήσει το μεγαλύτερο επιβατικό κόμβο στην Αττική.

-Παροχή υπηρεσιών επιβατικών μεταφορών υψηλού επιπέδου και αύξηση μεριδίου αγοράς (προσφορά αξιόπιστων, ποιοτικών και ανταγωνιστικών υπηρεσιών, υλοποίηση στοχευμένων επενδύσεων στις νέες τεχνολογίες και ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών για την παροχή διεθνών επιβατικών σιδηροδρομικών υπηρεσιών).

-Παροχή υπηρεσιών εμπορευματικών μεταφορών υψηλού επιπέδου και αύξηση μεριδίου αγοράς (αύξηση ολοκληρωμένων υπηρεσιών που θα παρέχονται ενοποιημένα στο πλαίσιο συνεργασιών, αύξηση όγκου μεταφορικού έργου με αξιοποίηση ευκαιριών και υλοποίηση στοχευμένων επενδύσεων στις νέες τεχνολογίες).

-Ανάπτυξη της υφιστάμενης ποιότητας και ασφάλειας των παρεχόμενων εμπορευματικών μεταφορών.

-Επιτάχυνση της ανάπτυξης διασυνδεδεμένων μεταφορών, σιδηροδρομικών δικτύων, συνδυασμένων υπηρεσιών και διαβαλκανικών και ευρωπαϊκών συνεργασιών.

-Ολοκλήρωση των εργασιών οικονομικής διαχείρισης και προγραμματισμού (εισαγωγή προηγμένων συστημάτων και διαδικασιών οικονομικής διαχείρισης και προγραμματισμού).

-Προσαρμογή της οργάνωσης στα διεθνή πρότυπα και στους κανόνες της Ε.Ε. (θεσμική αναδιοργάνωση, ανάπτυξη και ορισμός διεταιρικών σχέσεων, εφαρμογή σύγχρονων προτύπων ποιότητας και ανάπτυξη και εφαρμογή ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού).

-Ολοκλήρωση των εργασιών, μέσω του μηχανογραφημένου συστήματος της εταιρείας (E.R.P.) της οικονομικής διαχείρισης και προγραμματισμού (εισαγωγή προηγμένων συστημάτων και διαδικασιών οικονομικής διαχείρισης και προγραμματισμού).

-Υλοποίηση στοχευμένων επενδύσεων στις νέες τεχνολογίες (εφαρμογή νέων τεχνολογιών) για την υποστήριξη της οργάνωσης και του προγραμματισμού των δρομολογίων, της ενέργειας, των τελών χρήσης υποδομής, της συντήρησης και ενοικίασης του τροχαίου υλικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου