Δελτίο Τύπου του Προέδρου της ΕΕΣΣΤΥ Γιάννη Αντωνιάδη, για "ένα έργο (εργολαβία) που δεν έπεισε για την αναγκαιότητα του" έγινε τελικά με αυτεπιστασία και γλυτώσαμε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Διαβάζουμε:
Διαγωνισμός, προϋπολογισμού ύψους 163.252,03€ χωρίς ΦΠΑ, είχε προκηρυχθεί στις 05/07/2016 από την προηγούμενη Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε. με αντικείμενο την «Επιδιόρθωση στάθμης βιομηχανικού δαπέδου και δημιουργία υποδομής για την τοποθέτηση γρύλλων στο Εργοστάσιο Θεσσαλονίκης και του ζυγιστηρίου στο Εργοστάσιο Βόλου».
Σήμερα, ένα χρόνο μετά :
(α) Ο παραπάνω διαγωνισμός ματαιώθηκε, επομένως και το έργο,
(β) Οι 20 γρύλλοι στο Εργοστάσιο Θεσσαλονίκης, για οχήματα Desiro, τοποθετήθηκαν και λειτουργούν κανονικά (με ένα αντί για εξ χειριστήρια),
(γ) Το ζυγιστήριο στο Εργοστάσιο Βόλου είναι έτοιμο και λειτουργεί κανονικά, αφού προηγήθηκε μικρής έκτασης επέμβαση, με χωροστάθμηση, λείανση, αναγόμωση των σιδηροτροχιών και εκτέλεση οριζοντιογραφικής και υψομετρικής τακτοποίησης της γραμμής – με ακρίβεια ενός έως δύο χιλιοστών.
Είναι αξιοσημείωτο ότι όλες οι εργασίες εκτελέστηκαν δι΄αυτεπιστασίας από θεσσαλούς σιδηροδρομικούς.
Ο Πρόεδρος Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε.
Γιάννης Αντωνιάδης
Δικό μας σχόλιο
Η διαφορά στην λογική της ΕΕΣΣΤΥ φαίνεται πλέον δια γυμνού οφθαλμού.
Συγχαρητήρια ανήκουν και στους συναδέλφους Αναγνωστόπουλο - Αντωνιάδη που ανέλαβαν την Διοίκηση της εταιρείας πέρυσι το φθινόπωρο, σε ένα εγχείρημα που πολλοί χαρακτήριζαν ως "αποστολή αυτοκτονίας".
Η προσπάθεια συνεχίζεται και οι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί είναι άξιοι συγχαρητηρίων. Απο το τεχνικό προσωπικό, μέχρι την Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ!
Δικό μας σχόλιο
Η διαφορά στην λογική της ΕΕΣΣΤΥ φαίνεται πλέον δια γυμνού οφθαλμού.
Συγχαρητήρια ανήκουν και στους συναδέλφους Αναγνωστόπουλο - Αντωνιάδη που ανέλαβαν την Διοίκηση της εταιρείας πέρυσι το φθινόπωρο, σε ένα εγχείρημα που πολλοί χαρακτήριζαν ως "αποστολή αυτοκτονίας".
Η προσπάθεια συνεχίζεται και οι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί είναι άξιοι συγχαρητηρίων. Απο το τεχνικό προσωπικό, μέχρι την Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ!
Το τι αξίζουν οι έμπειροι σιδηροδρομικοί, είναι γνωστόν τοις πάσιν. Εκτός από αυτούς που διαλύσανε ότι μπορούσανε. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ σε αγαστή συνεργασία, εγκατέλειψαν υποδομές, απαξίωσαν το τραίνο, λοιδόρησαν και κατασυκοφάντησαν το προσωπικό. Στείλανε έμπειρους συναδέλφους να φυλάνε αρχαία. Γιατί να υπάρχουν συνάδελφοι που ακόμα πρεσβεύουν τις θέσεις τους;
ΑπάντησηΔιαγραφή