Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Αρχές Αυγούστου η ηλεκτροκίνηση στην Αθήνα,λάθη στα νέα δρομολόγια

Προς τα τέλη Ιουλίου και στις αρχές Αυγούστου προσδιορίζεται η έναρξη δρομολογίων με ηλεκτροκίνητους συρμούς απο τον σταθμό Αθηνών.Η εξέλιξη αυτή εξυπηρετεί όλες τις πλευρές,καθώς
ήταν επιχειρησιακά σχεδόν αδύνατο  η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εξυπηρετήσει το πλέγμα δρομολογίων σε όλη του την έκταση μέσα στο καλοκαίρι, λόγω της τεράστιας έλλειψης μηχανοδηγών.
Η εξέλιξη αυτή, δίνει την ευκαιρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ-λόγω της Αυγουστιάτικης μειωμένης κίνησης-, να βάλει μπροστά την ηλεκτροκίνηση με 1 δρομολόγιο την ώρα απο Αθήνα  προς το αεροδρόμιο (κ αντίστροφα) και άλλο 1 την ώρα μεταξύ ΣΚΑ - Αεροδρομίου γεγονός που θα σημάνει την ουσιαστική μείωση των δρομολογίων του Προαστιακού κατά 1 την ώρα.
Το υπαρκτό σενάριο αναφέρει πως απο Σεπτέμβριο οπότε και θα επιστρέψουν - απο τις πετσοκομμένες άδειες τους- οι μηχανοδηγοί τα δρομολόγια μεταξύ Αεροδρομίου -ΣΚΑ θα γίνουν 2 την ώρα.(αν φυσικά δεχτούν οι συνάδελφοι την υπερεργασία σε ημέρες ανάπαυσης και έχει θετικό αποτέλεσμα η διαβούλευση με την ΠΕΠΕ).
Τα δρομολόγια απο Κιάτο προς Αθήνα και αντίστροφα θα είναι  όπως σήμερα 1 την ώρα.

Τέλος σημαντικά προβλήματα αναμένεται να επιφέρει η νέα χάραξη των δρομολογίων προς και απο Αθήνα για Χαλκίδα, καθώς με τον τρόπο που αυτά έχουν χαραχτεί η Πρωτεύουσα του Νομού Ευβοίας ουσιαστικά χάνει την δυνατότητα σύνδεσης με τα αρτηριακά τρένα στον ΠΑΘΕ,αφού κάποιος θα πρέπει να περιμένει στην Οινόη παραπάνω απο μια ώρα για να επιβιβαστεί σε αμαξοστοιχία με τελικό προορισμό την Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα.
Αντίστοιχα, τα δρομολόγια προς Αθήνα και ενδιάμεσους σταθμούς έχουν σχεδιαστεί  με τρόπο που εμποδίζει την μετεπιβίβαση επιβατών απο την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα σε σταθμούς του Προαστιακού (Αγ.Στέφανος- Αφίδναι,Αγ,Θωμάς κτλπ) αφού τα δρομολόγια του Προαστιακού θα αναχωρούν απο την Οινόη για Αθήνα-Πειραιά 20 λεπτά ΠΡΙΝ την άφιξη του αρτηριακού τρένου!
Ένας επιβάτης λοιπόν απο Θεσσαλονίκη για Αγ. Στέφανο ή Δεκέλεια ή Αγ.Θωμά, θα πρέπει να περιμένει στην Οινόη 1 και πλέον ώρα, με τα σημερινά δεδομένα!

Είναι βέβαιο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να εξετάσει τα θέματα αυτά σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του ΟΣΕ που δίνουν με την σειρά τους μάχη για την χάραξη των νέων δρομολογίων
Τέλος η κατάσταση με το τροχαίο υλικό έχει βελτιωθεί σημαντικά με τα Rail Bus που βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία πλέον να είναι στον αριθμό των 14 (μετά απο πολλά χρόνια) ενώ γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να αυξηθεί και ο λειτουργικός αριθμός των Desiro.

Το στέκι θα ενημερώσει για οτιδήποτε νεώτερο έγκυρα και κυρίως έγκαιρα.
Γιατί το θέμα της λειτουργίας της ηλεκτροκίνησης στον  Σταθμό Αθηνών έχει γίνει σίριαλ, ενώ εμείς είχαμε προειδοποιήσει για όλα,σίριαλ που  θυμίζει πλέον την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που κάποιοι πλέον προσδιορίζουν για τις 30 Ιουλίου....
Όταν υπάρχει έγκυρη πληροφόρηση, το στέκι θα το αναφέρει πρώτο.
Τσάμπα μαραίνονται και οι ανθοδέσμες στην Καρόλου!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Την ώρα που η τραινοσε πνίγεται σε μια κουταλιά νερό για τον προγραμματισμό των δρομολογίων προς Χαλκίδα, το ΚΤΕΛ Εύβοιας ξεκινάει 4 δρομολόγια καθημερινά απευθειας προς/από αεροδρόμιο Βενιζέλος. Άραγε πόσους επιβάτες θα χάσει ακόμα η τραινοσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή