Μπορεί τις τελευταίες μέρες να αναφερθήκαμε στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν απο την έναρξη λειτουργίας του Σταθμού Αθηνών στις καινούργιες αποβάθρες,αλλά η ουσία είναι ότι
περνάμε πλέον σε μια άλλη εποχή για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Και η απόλυτη αλήθεια, που πλέον δεν επιδέχεται αμφισβητήσεων είναι ότι τα έργα τα τελευταία 2-3 χρόνια τρέχουν με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς.
Άποψη μας είναι ότι καλώς δόθηκε ο σταθμός στην Αθήνα,γιατί αν αυτό δεν γινόταν ίσως χρειαζόταν να περιμένουμε μήνες μέχρι να δοθεί το έργο. Άλλωστε στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, των πολλών θυγατρικών εταιρειών,των ιδιωτικοποιήσεων,των εργολαβιών επί εργολαβιών και των ατελείωτων έργων, είναι πολύ εύκολο να δοθεί παράταση στην παράταση λειτουργίας ενός έργου,παρά αυτό να λειτουργήσει!
Πολλά τα συμφέροντα,ενώ σίγουρα υπάρχουν και αυτοί που στεναχωριούνται επειδή τα έργα προχωράνε και ο σιδηρόδρομος δεν διαλύθηκε επειδή έχασαν την εξουσία, οι πολιτικές δυνάμεις που τον απαξίωσαν επί δεκαετίες οδηγώντας τον στην σημερινή κατάσταση.
Συγχαρητήρια ανήκουν σε όλους.
Λειανοκλάδι νέα αποβάθρα |
Πρώτα απο όλα στους επαγγελματίες σιδηροδρομικούς, που στήριξαν την λειτουργία του νέου σταθμού,δουλεύοντας σε δύσκολες συνθήκες.
Στις Διοικήσεις που πρέπει να καταλάβουν τα προβλήματα και να τα λύσουν και στην πολιτική ηγεσία που δείχνει να θέλει να δώσει το τελικό boost για την ολοκλήρωση των έργων που ξεκίνησαν το 1990 και ακόμα...προκαλούν επερωτήσεις στην Ελληνική Βουλή.
Η νέα εποχή όμως θα βρεί τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο χωρίς Δημόσια Σιδηροδρομική Εταιρεία.
Και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να προβληματίσει όλους μας.
Πως δηλαδή η Ελλάδα, θα είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Ευρωπαϊκή χώρα που δεν θα έχει Δημόσιο φορέα εκμετάλλευσης.
Ίσως αποτελούμε και παγκόσμια πρωτοτυπία πλέον.
Αλλά άς όψονται οι νεοφιλελέ ταλιμπάν (και όσοι τους στήριξαν δεκαετίες) για την σημερινή κατάσταση. Οι σιδηροδρομικοί άλλωστε δεν ξεχνούν.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου