Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Η¨απαράδεκτη -και πολιτικά- επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβεβαίωσε τα αυτονόητα (κ όσα λέγαμε μήνες τώρα)


Με αφορμή -την εντελώς λανθασμένη  κίνηση απο όλες τις πλευρές  -  χτεσινή επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλους τους μηχανοδηγούς για να δηλώσουν ποιοι επιθυμούν να... εργάζονται πενθήμερο, είχαμε την επιβεβαίωση των αυτονόητων απο την πλευρά της εταιρείας.

Ότι δηλαδή
το πενθήμερο είναι υποχρεωτικό και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να το τηρεί σε αντίθεση με προηγούμενες εγκυκλίους που προσπαθούσαν να δώσουν κατά το δοκούν ερμηνείες σε αμφιλεγόμενα άρθρα του Κανονισμού Εργασίας, για να αναγκάσουν το προσωπικό να εργάζεται ακατάπαυστα σε βάρος της ασφάλειας κυκλοφορίας, της υγείας του και της προοπτικής της εταιρείας. (αφού η σημερινή έλλειψη μηχανοδηγών θέτει σοβαρά εμπόδια στην ανάπτυξη της).
Κατέπεσε έτσι ο μύθος που καλλιεργούσαν συγκεκριμένοι κύκλοι (και συνδικαλιστικοί) ότι η Υπηρεσία μπορεί να σε καλεί και να σε βάζει όποτε επιθυμεί για δουλεία - και κυρίως για όσες μέρες επιθυμεί-.
Αυτό το γεγονός απο μόνο του, σε συνδυασμό με τις αποφάσεις του ΣΕΠΕ και της Τριμερούς που έχει πλέον το Σωματείο μας στην κατοχή του (που επίσης αμφισβητήθηκαν, πρόσκαιρα ευτυχώς, απο συγκεκριμένους συνδικαλιστικούς κύκλους) αποτελεί σοβαρή επιτυχία και παρακαταθήκη - όπλο στην φαρέτρα του Σωματείου μας για τα δύσκολα που έρχονται στο νέο περιβάλλον.
Ο εσωτερικός Κανονισμός της εταιρείας που ψηφίστηκε μονομερώς το 2012 - επί ημερών Υπουργείας Βορίδη- έχει τεθεί πλέον σε ευθεία αμφισβήτηση σε σχέση με τις προβλέψεις του στα εργασιακά ζητήματα, ενώ η μετάβαση στο νέο περιβάλλον επιφέρει και το πέρασμα στην Εργατική Νομοθεσία σε όλες τις πλευρές της.
Εργατική Νομοθεσία που όπως τονίστηκε απο το ΣΕΠΕ και την Τριμερή, απαιτεί την συναίνεση του Σωματείου μας για τυχόν διευθετήσεις σε ζητήματα χρόνου εργασίας και αναπαύσεων και πάντα υπό την αίρεση ότι σε αυτά τα ζητήματα το δίκαιο είναι αναγκαστικό με ότι αυτό συνεπάγεται για την προστασία του εργαζομένου στις σιδηροδρομικές μεταφορές, όπου κυρίαρχο είναι το ζήτημα της ασφάλειας κυκλοφορίας των τρένων.
Η κίνηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ζητήσει ατομικές αιτήσεις σηματοδοτεί και την πρώτη προσπάθεια της για να σπάσει η συλλογική δράση ενόψει ιδιωτικοποίησης και για αυτό κρίνεται ως καθαρά επιθετική και πολιτικά απαράδεκτη, ιδιαίτερα γιατί πραγματοποιήθηκε απο μια Διοίκηση που διορίστηκε απο την Κυβέρνηση  που δίνει μάχη αυτόν τον καιρό για την προάσπιση του συλλογικού δικαίου ενάντια στην απορύθμιση της αγοράς εργασίας.
Για αυτό και ήρθε η απάντηση του Σωματείου μας με αυτόν τον τρόπο,απάντηση που προήλθε ύστερα απο σοβαρή εσωτερική διεργασία εντός της ΠΕΠΕ μετά απο καιρό.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θέλησε να "σπάσει το Σωματείο με το πρόσχημα της καταμέτρησης των μηχανοδηγών που επιθυμούν να εκτελούν τις αναπαύσεις τους.
Και λέμε πρόσχημα γιατί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους τελευταίους 2 μήνες έχουν κατατεθεί πάνω απο 40 αιτήσεις μηχανοδηγών που επιθυμούν τις αναπαύσεις τους,αλλά η εταιρεία αδιαφορεί πλήρως.
Αν ήθελε, θα τις ικανοποιούσε,ΜΟΝΟ που αυτό συνεπάγεται κατάργηση δρομολογίων που δεν επιθυμεί με τίποτα η Διοίκηση της εταιρείας.
Επίσης σε μια χρονική στιγμή που η διαβούλευση τρέχει, η εταιρεία προσβάλει τους μηχανοδηγούς αλλά και το Σωματείο μας που έχει πραγματοποιήσει σωρεία κινητοποιήσεων τα τελευταία χρόνια για το θέμα των προσλήψεων,ζητώντας τους να υπογράψουν τα αυτονόητα,αυτά δηλαδή που θα έπρεπε να εφαρμόζει για να προστατέψει πρώτα απο όλα την ασφάλεια της κυκλοφορίας των τρένων.

Μέσα σε όλη αυτήν την κατάσταση φυσικά  βρέθηκαν και οι πρόθυμοι - ηλίθιοι της μέρας, αυτοί δηλαδή που έσπευσαν να ειρωνευτούν την απόφαση της ΠΕΠΕ να μην υπογράψει κανείς μηχανοδηγός κανένα υπηρεσιακό έγγραφο, θεωρώντας πως οι δεκάδες που ζήτησαν τα ρεπό τους πριν μερικές μέρες μόλις , οπισθοχωρούν.
Είναι οι ίδιοι που έλεγαν ότι πρέπει να δουλεύουμε τριάντα μέρες σερί,αυτοί που πάντα και παντού υπερασπίζονται τις αποτυχημένες λογικές που μας έφεραν εδώ.
Είναι αυτοί που θέλουν να σπάσει η συλλογικότητα και να αποτύχει το Σωματείο μας γιατί μέσω της ατομικότητας βλέπουν την εξυπηρέτηση των ατομικών τους συμφερόντων,πάντα σε βάρος της πλειοψηφίας.

Το Σωματείο μας βρίσκεται σε μια κρίσιμη διαβούλευση,βλέπουμε ήδη τις προθέσεις κάποιων για την επόμενη μέρα  και ο καθένας θα πρέπει να αντιληφθεί ότι σε μια μάχη ακολουθούνται τακτικές.
Το αποτέλεσμα θα δείξει αν αυτές ήταν σωστές, ενώ μέχρι στιγμής όλες οι αποφάσεις του Σωματείου είναι ομόφωνες. (ΣΕΠΕ-Τριμερής - Γιατρός εργασίας κτλπ)
Οι μηχανοδηγοί και κρίση έχουν και βλέπουν τις προσπάθειες που γίνονται καθημερινά.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών




1 σχόλιο:

  1. ΑΜΑ ΘΕΛΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ,ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΧΑΡΤΙ,ΠΟΥ ΝΑ ΡΩΤΑΕΙ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΑ ΡΕΠΟ ΤΟΥ!
    ΚΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΑΕΤΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΑΓΚΕΣ(ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ,ΛΕΩ ΕΓΩ)
    ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ.
    ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή