Σε συνέντευξη που έδωσε ο Ζακ Κισέογλου εκ μέρους της Rail Cargo ζήτησε την άμεση ρύθμιση του μεταβατικού χρόνου που απαιτείτε έως
την ολοκλήρωση της εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών, έτσι ώστε να υπάρξει άμεσα - όπως τόνισε- μία πραγματική απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών χωρίς καμία επιπλέον καθυστέρηση.
Τόνισε ότι η εταιρεία έχει λάβει πιστοποιητικά τύπου Α και Β απο το 2016 ενώ ανέφερε ότι πάγιο αίτημά της Rail Cargo προς τον ΟΣΕ είναι "να προσδιοριστούν άμεσα τα εκπαιδευτικά προγράμματα για τα Κρίσιμα Καθήκοντα Ασφαλείας και ειδικά για τους μηχανοδηγούς, ώστε να προβούμε σε άμεσες προσλήψεις νέων εκπαιδευόμενων μηχανοδηγών, οι οποίοι θα εκπαιδευτούν για να γίνουν οι αυριανοί μηχανοδηγοί της εταιρείας μας."
Ο κ. Κισέογλου έκανε αναφορά και για ίσους όρους ανταγωνισμού στην συνέντευξη του (Διαβάστε την ΕΔΩ).
Δικό μας σχόλιο
Εμείς απο την πλευρά μας θα πρέπει να τονίσουμε ότι οι όροι και προϋποθέσεις που θεσπίζει ο Νόμος 3911 είναι σαφείς για την κτήση άδειας μηχανοδήγησης.
Η βάσιμη υποψία που έχουν όλοι οι μηχανοδηγοί ακούγοντας και το τι συζητείται στην σιδηροδρομική πιάτσα είναι ότι οι μεταβατικές διατάξεις που ζητούν οι εταιρείες αφορούν την πιστοποίηση συνταξιούχων γεγονός που αν ισχύει θα σημάνει κατάφορη παραβίαση των όρων ανταγωνισμού, θα επιφέρει σοβαρές συνέπειες στο κοινωνικό πεδίο, ενώ μέσω της πιστοποίησης συνταξιούχων εγείρονται σημαντικά ζητήματα για την ασφάλεια της κυκλοφορίας (ιδιαίτερα στο Ελληνικό Δίκτυο που είναι γνωστά τα προβλήματα στην υποδομή του αυτήν την στιγμή).
Το Σωματείο μας έμπρακτα απέδειξε ότι δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα για να προχωρήσει η λειτουργία της Σιδηροδρομικής Ακαδημίας αφού συμμετείχε ενεργά στην διαβούλευση για τα προγράμματα μαθητείας.
Ωστόσο τυχόν πιστοποίηση συνταξιούχων θα ανοίξει σοβαρότατα ζητήματα.
Είναι πλέον εμφανές, μετά και τις δηλώσεις του κ. Κισέογλου, ότι το σιδηροδρομικό περιβάλλον στην χώρα θα αλλάξει τα αμέσως επόμενα χρόνια και οι προκλήσεις για την ΠΕΠΕ είναι τεράστιες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου