Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 20 Δεκεμβρίου 2017

Διαλύουν την Ομοσπονδία αμόρφωτοι συνδικαλιστές των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ


Αυτός που "δραπέτευσε"  απο την ΕΕΣΣΤΥ όταν αποσχίστηκε απο τον ΟΣΕ φοβούμενος την ιδιωτικοποίηση,αλλάζοντας ειδικότητα απο εργάτη σε κλειδούχο,συνεπικουρούμενος απο "αδέξιους" συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ,τολμά σε επιστολή της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών να χαρακτηρίζει συνδικαλιστές Σωματείου που -υποτίθεται ότι εκπροσωπεί-,ως
"πρόθυμους", δείγμα της έλλειψης παιδείας, του αδίστακτου χαρακτήρα τους αλλά και της προσωπικής τους αμορφωσιάς αφού δεν γνωρίζουν τι ακριβώς γράψανε.

Ο Παρασκευόπουλος δεν μπορεί να εκπροσωπεί πλέον σιδηροδρομικούς,σε καμία περίπτωση μηχανοδηγούς, είναι επικίνδυνος για τα συμφέροντα ΟΛΩΝ ενώ δεν γνωρίζουμε αν την επιστολή που έστειλε χτες,ξέρει να την διαβάζει και να καταλαβαίνει τι ακριβώς υπέγραψε κάτω απο το λογότυπο της Ομοσπονδίας,μαζί με τον Πουρλιάκα.
Μάλιστα σε ερώτηση που δέχτηκε αν έχει γνωμάτευση απο δικηγορικό γραφείο για όσα γράφει,απάντησε πως δεν έχει καμία τέτοια!
Ομοσπονδία που έχει ιδρυθεί 100 και πλέον χρόνια πριν και βρέθηκε το 2017 να εκπροσωπείται απο θρασύδειλους, που χτες δεν παρουσίασαν στο ΔΣ την επιστολή που είχαν ήδη στείλει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ,αλλά ζητούσαν απο την ΠΕΠΕ να τους δώσει το κείμενο της συμφωνίας που έχει τσούξει τους ανίκανους της ΠΟΣ, που διαχρονικά βολεύονταν για να βολεύουν τους λίγους.
Δεν γνωρίζουμε καν αν ο Παρασκευόπουλος έχει ενημερώσει τα μέλη της ΠΑΣΚ.
Οι ασκοί του αιόλου για το σιδηροδρομικό συνδικαλιστικό κίνημα άνοιξαν και την ευθύνη έχουν όσοι επέλεξαν αυτήν την εξέλιξη συνειδητά.

H χυδαία επιστολή της ΠΟΣ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ  : 

Κύριοι,

Μετά την οριστική μεταβίβαση των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Ελληνικό Δημόσιο στη Ferrovie Dello Stato Italiane, δύο φορές εγγράφως ζητήσαμε συνάντηση, η οποία δεν πραγματοποιήθηκε με δική σας ευθύνη καθώς αγνοήσατε την πρόσκλησή μας.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών εκπροσωπεί όλους τους Σιδηροδρομικούς και συνάπτει Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με όλες τις εταιρείες. Παρά το ότι η ισχύουσα Σ.Σ.Ε. υπογράφθηκε στις 4-8-2016 με διετή διάρκεια και λήγει στις 3-8-2018, αυτό δεν εμπόδισε τη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνάψει Σ.Σ.Ε. με το Σωματείο των Μηχανοδηγών παραβιάζοντας όρους και της Εργατικής Νομοθεσίας καταργώντας το 8ωρο και το 5νθημερο αλλά και τον όρο 8 της υπάρχουσας Σ.Σ.Ε. Επιπροσθέτως, με βάση τη Νομοθεσία δεν νομιμοποιείται να συνάψει σύμβαση με το Σωματείο των Μηχανοδηγών, διότι ακόμη κι αν αγνοούσε την Ομοσπονδία, αρμόδιο Σωματείο για σύναψη Σ.Σ.Ε. είναι το Σωματείο «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΣΕ» που είναι το πολυπληθέστερο και αντιπροσωπευτικότερο στην Εταιρεία. 
Θεωρούμε ότι το αποτέλεσμα της πράξης σας, διασπά όχι μόνο το συνδικαλιστικό κίνημα των Σιδηροδρομικών, αλλά και τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διαχωρίζοντάς τους σε αναγκαίους και λιγότερο αναγκαίους. Αυτός άλλωστε ήταν και είναι ο στόχος του Διευθύνοντα Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος βρήκε την ευκαιρία και τους πρόθυμους, προκειμένου να τον υλοποιήσει.
Δεν γνωρίζουμε εάν αυτός είναι και ο δικός σας στόχος και αν τελεί εις γνώση σας το γεγονός που προαναφέραμε. Αυτό όμως, θα αποδειχθεί, εάν θα θελήσετε να υιοθετήσετε τη μονομερή αυτή ενέργεια.
Εμείς από πλευράς μας, θα προσπαθήσουμε με κάθε νόμιμο τρόπο και μέσο να προστατεύσουμε όλους τους εργαζόμενους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από κάθε είδους αυθαιρεσία από όπου κι αν προέρχεται.-

     Ο Πρόεδρος                            Ο Γενικός Γραμματέας 

           ΠΑΝ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ              ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΠΟΥΡΛΙΑΚΑΣ


2 σχόλια:

  1. Δηλαδή η ΠΟΣ παραδέχεται γραπτώς ότι ένα Σωματείο μπορεί να την αγνοήσει αν είναι πολυπλυθέστερο ή εκπροσωπεί μεγαλύτερο αριθμό ειδικοτήτων.
    Όντως δεν ξέρουν τι γράφουν.
    ΝΕΜΕΣΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφου οι Κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους για να ιδιωτικοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δέσμευσαν και τις επόμενες Κυβερνήσεις κάνοντάς το προαπαιτούμενο, τώρα κλαίνε για την όποια συμφωνία και μιλάνε για προθύμους και άλλες βλακείες. Κύριοι ποιά είναι η πολιτική των κομμάτων που εκπροσωπείτε; Η επανακρατικοποίηση ΔΕΝ περιλαμβάνεται στις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας όπως εκφράστηκαν στο τελευταίο Συνέδριό της, ούτε του διευρυμένου Ποταμιού (τ. ΠΑΣΟΚ). Η ΠΕΠΕ εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ τους πιστοποιημένους Μηχανοδηγούς της Χώρας. Μπορεί να διαπραγματεύεται από θέση αυξημένης ισχύους. Στον ιδιωτικό τομέα, κάθε εργαζόμενος μπορεί να διαπραγματεύεται με την εργοδοσία κατά μόνας, κατά κλάδο, κατά τόπους κλπ κλπ. Ποιός θα το απαγορεύσει; Η αγορά που τα λύνει όλα κατά τους θεωρητικούς των κομμάτων σας; Κύριοι καλή προσγείωση στην πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή