Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017

Η Ferrovie έβαλε στο στόχαστρο και την ΕΕΣΣΤΥ

Ο ιταλικός όμιλος θέλει να έχει καλύτερο έλεγχο της συντήρησης και των επισκευών του τροχαίου υλικού κάτι που θα εξασφαλίσει με την απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ. Ο πρώτος διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ για την εταιρεία ήταν άγονος, ενώ ο δεύτερος έχει ήδη πάρει τέσσερις παρατάσεις.


Η πρόσφατη απόφαση του ομίλου Ferrovie dello Stato Italiane S.p.A., που ελέγχει πλέον την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να προσλάβει την PwC ως σύμβουλο για το διαγωνισμό διεκδίκησης της εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ΕΕΣΣΤΥ) δείχνει πως οι Ιταλοί έχουν αποφασίσει να αποκτήσουν την τελευταία.

Στη σιδηροδρομική αγορά υποστηρίζουν πως ακόμα και αν υπάρξει νέα παράταση πέραν της 14ης Φεβρουαρίου 2018 που έχει οριστεί από το ΤΑΙΠΕΔ ως η ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών για την ΕΕΣΣΤΥ, οι Ιταλοί θα την διεκδικήσουν.

Ο πρώτος διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ για την ΕΕΣΣΤΥ ήταν άγονος, ενώ ο δεύτερος έχει ήδη πάρει τέσσερις παρατάσεις και οδεύουμε προς την πέμπτη. Στο πρώτο στάδιο της διαδικασίας είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον η Ferrovie και η Skoda Transportation από την Τσεχία.

Οι Ιταλοί είναι αναγκασμένοι να αποκτήσουν την ΕΕΣΣΤΥ, κυρίως επειδή θεωρούν πως η σημερινή σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι ικανοποιητική. Οι δύο εταιρείες έχουν υπογράψει σύμβαση συντήρησης των βαγονιών για πέντε χρόνια με δυνατότητα παράτασης για άλλα πέντε. Μάλιστα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί τον κύριο πελάτη της ΕΕΣΣΤΥ αφού της καταβάλλει περί τα 25 εκατ. ευρώ ετησίως. Επιπλέον, ο ιταλικός όμιλος θέλει να έχει καλύτερο έλεγχο της συντήρησης και των επισκευών του τροχαίου υλικού κάτι που θα εξασφαλίσει με την απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ.

Για να προχωρήσει η διαδικασία πρέπει, πάντως, να υπολογιστεί και η αξία των παγίων και των αποθεμάτων της τελευταίας. Η διοίκηση της τελευταίας υπενθυμίζει πρόσφατα στοιχεία, του Φεβρουαρίου 2016, από ορκωτούς εκτιμητές, σύμφωνα με τα οποία η εύλογη αξία των πάγων περιουσιακών στοιχείων είναι γύρω στα 14 εκατ. και των αποθεμάτων γύρω στα 36 εκατ. ευρώ. Υποστηρίζει, επίσης, πως «υπάρχουν στα συγκροτήματα μη καταγεγραμμένα, στην αρχική αλλά και στις επόμενες απογραφές, ανταλλακτικά αξίας περίπου 20 εκατ. ευρώ, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν αφού είναι απολύτως καινούρια».

Εντός των ημερών προγραμματίζεται, πάντως, από το ΤΑΙΠΕΔ, η προκήρυξη διαγωνισμού προκειμένου να επιλεγεί σύμβουλος ο οποίος θα αναλάβει να εκτιμήσει την αξία των περιουσιακών στοιχείων της ΕΕΣΣΤΥ. Μεταξύ άλλων καλείται να διαπιστώσει αν ο εξοπλισμός που αναφέρεται στα βιβλία της εταιρείας παραμένει ακόμα εντός των εγκαταστάσεων.

Σημειώστε πως εκτός από τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, ο ΟΣΕ, που διαχειρίζεται την υποδομή του σιδηροδρομικού δικτύου, εξαρτάται από την ΕΕΣΣΤΥ για τη χρήση γερανών, ανυψωτικών μηχανημάτων και όλων των μηχανισμών επέμβασης σε περίπτωση συμβάντων επί γραμμής.

«Το προσωπικό της ΕΕΣΣΤΥ διαχειρίζεται όλα τα συμβάντα επί γραμμής και μόνο αυτό διαθέτει αυτή την πολύτιμη τεχνογνωσία στην Ελλάδα» επισημαίνεται σε πρόσφατη παρουσίαση της εταιρείας. Το 2016 η εταιρεία είχε πωλήσεις 24,26 εκατ. ευρώ και ζημιές 3,8 εκατ. ευρώ, ενώ από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα έχει μόνο ζημιογόνες χρήσεις.

Φώτης Κόλλιας-www.euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου