Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Σε 400 και πλέον προσλήψεις προχωρά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εγκρίνεται 5ετές Βusiness Plan. Δηλώσεις Φ. Τσαλίδη

Ηρωικό το έργο των μηχανοδηγών τόνισε σε δήλωση του ο κ. Τσαλίδης (Video)
Στην έγκριση και υλοποίηση 5ετους business plan, το οποίο προβλέπει 400 και πλέον προσλήψεις προχωρά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Φίλιππος Τσαλίδης, στην ομιλία του
στο 22ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics της ΕΕL και σε δηλώσεις του στο metaforespress.gr.
Του Φώτη Φωτεινού

«Το επόμενο διάστημα αναμένεται η έγκριση ενός 5ετούς Business Plan, γεγονός που θα ανοίξει το δρόμο για περισσότερες από 400 έως 500 προσλήψεις», υπογράμμισε ο κ. Τσαλίδης, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την ενίσχυση του επιβατικού και εμπορευματικού έργου της εταιρείας, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα.

Τα μεγέθη είναι ενδεικτικά: Το 2014, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολόγησε 68 εμπορευματικά τρένα από τον Πειραιά στην Κεντρική Ευρώπη, το 2017 αυτά ανήλθαν σε 318 και το 2018 αναμένεται ότι θα προσεγγίσουν τα 350.

Αντίστοιχα, αυξητική πορεία διαγράφουν και τα δρομολόγια από την Κεντρική Ευρώπη προς τον Πειραιά. Το 2015 τα τρένα αυτά ήταν 25, το 2017 αυξήθηκαν σε 275 και έως τον εφετινό Οκτώβριο είχαν ανέλθει στα 276.

«Θα φέρουμε και νέα επιβατικά τρένα από την Ιταλία, με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης.

Το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διεξάγεται σε λιγότερο από 4 ώρες, κάτι το οποίο θα μας κάνει ανταγωνιστικούς σε σχέση με το αεροπλάνο, δεδομένου ότι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί είναι στο κέντρο των δυο  πόλεων», συμπλήρωσε ο κ. Τσαλίδης.

Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ανέφερε ότι, έως τις αρχές του 2019, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει αποκτήσει την ΕΕΣΣΤΥ, δημιουργώντας έναν σιδηροδρομικό όμιλο, προαναγγέλλοντας παράλληλα δυναμικότερη είσοδο στον κλάδο των logistics.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου