Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

«Ορθώνει ανάστημα» στα logistics η ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ενεργοποιεί, εντός του μήνα, τις αποθήκες Κ1 και Κ2

Eντός του μήνα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενεργοποιεί τις κόκκινες αποθήκες Κ1 και Κ2 του Θριασίου, σηματοδοτώντας μεγαλύτερη διείσδυση
στον κλάδο της αποθήκευσης και της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Την ενεργοποίηση των αποθηκών Κ1 και Κ2 προανήγγειλε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Φίλιππος Τσαλίδης στο 22ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics.
Πρόκειται για τα δύο «κόκκινα» κτίρια, συνολικού εμβαδού 56.000 τ.μ., σε έκταση 139.000 τ.μ., τα οποία συμπεριλήφθηκαν, στην κοινοποιημένη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, περίμετρο αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με σιδηροδρομικούς, «εάν και οι αποθήκες απαιτούν έργα βελτίωσης, ωστόσο καταδεικνύουν την προσπάθεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εμπλουτίσει τις δραστηριότητές της και να προσφέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες της».
Σημειώνεται ότι σχεδόν δίπλα από τις «κόκκινες» αποθήκες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται να κατασκευαστεί το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών των 240.000 τμ, 250.000 παλετοθέσεων και 4.000 θέσεων για αυτοκίνητα και 120 θέσεων για φορτηγά, με ανάδοχο την κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair (θυγατρική είναι η Rail Cargo Logistics Goldair), κάτι το οποίο σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός στον σιδηρόδρομο επεκτείνεται και στις… αποθήκες.
Φ. Φωτ.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου