Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 25 Απριλίου 2021

Quiz : Πότε θα πάει το τρένο στην Πάτρα;

 Μια απο τις ειδήσεις των ημερών ήταν το ναυάγιο στην συνάντηση Πελετίδη - Καραμανλή για την είσοδο του τρένου στην Πάτρα. 

Το στέκι της έλξης όμως έχοντας έγκυρη πληροφόρηση έμαθε πότε
θα πάει το τρένο.



Η απάντηση στην φωτογραφία ! 




Όταν ασχοληθούν με τον σιδηρόδρομο, πολιτικοί που πραγματικά έχουν στόχο την ανάπτυξη του. 

Την τετραετία 2015- 2019 ολοκληρώθηκαν και δόθηκαν προς χρήση
  • Ο νέος Σταθμός Λαρίσης  καθώς  νέοι σταθμοί σε Λιανοκλάδι, Τιθορέα, Δομοκό, Ζεφύρι, Ταύρο κτλπ
  • Η ηλεκτροκίνηση στον Προαστιακό Αθήνας. 
  • Η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή στον ΠΑΘΕ, που έπρεπε να λειτουργεί απο το ...2004! 
  • Εμβληματικά έργα που καρκινοβατούσαν για δεκαετίες. (σήραγγες Καλλιδρόμου, Όθρυ, Γέφυρα Εκκάρας-ΣΓ 26-).
  • Η νέα διπλή γραμμή Κιάτο - Αίγιο
  • Προχώρησε  η ηλεκτροκίνηση στο Θριάσιο, η χρήση του οποίου επανήλθε στον ΟΣΕ. 
  • Το GSMR ολοκληρώθηκε και απέμεναν λεπτομέρειες για την λειτουργία του.
  • Δημιουργήθηκε το νέο σιδηροδρομικό Μουσείο στην Λεύκα. 
  • Υπογράφηκε η συμφωνία με την Βουλγαρία   σε επίπεδο Πρωθυπουργών για  τη σιδηροδρομική διασύνδεση Ελλάδας και Βουλγαρίας,
Τα έργα αυτά έδωσαν προστιθέμενη αξία στον σιδηρόδρομο και άλλαξαν προς το καλύτερο και τις συνθήκες εργασίας των σιδηροδρομικών.  Φυσικά υπήρχαν και άλλα που έπρεπε να γίνουν  (ανακαίνιση γραμμής προς Αλεξανδρούπολη-επαναλειτουργία Πελοποννήσου) και  άλλα που είχαν σχεδιαστεί, υπογράφηκαν οι συμβάσεις και καθυστερούν.  

2 χαρακτηριστικές περιπτώσεις που ενώ υπογράφηκαν το 2019 σήμερα έχουν καθυστερήσει σημαντικά: 
  •  Σιδηροδρομική σύνδεση με Λουτράκι που έπρεπε  να παραδοθεί στα μέσα του 2021 καθώς η συμβασιοποίηση  είχε υπογραφεί στις 4/6/2019- σήμερα το έργο βρίσκεται στο ..11,2% της ολοκλήρωσης του.
  • Σιδηροδρομικές Γέφυρες στον Γαλλικό. Η σύμβαση υπογράφηκε στις 8/5/2019 και το έργο θα πρέπει να παραδοθεί στις αρχές του 2022. Σήμερα βρίσκεται στο 8.2% της ολοκλήρωσης του. Μάλιστα το τελευταίο διάστημα,  οι μηχανοδηγοί διάβαζαν δημοσιεύματα πως τάχα εκεί ξεκίνησαν τα έργα στην 2η γέφυρα και απλά γέλαγαν για την πρωτοφανή προπαγάνδα αφού ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η 1η!!! 
  • Και μια τρίτη που αφορά την υπογειοποίηση στα Σεπόλια. Αυτή δεν την αναλύουμε, ΟΛΟΙ μας βλέπουμε την πορεία των έργων. Η σύμβαση υπογράφηκε στις 15/11/2018 και σήμερα βρισκόμαστε στο εξωπραγματικό 2.5% της ολοκλήρωσης του έργου!
ΟΛΟΙ μας βλέπουμε ότι τα τελευταία 2 χρόνια, δυστυχώς, δεν υπάρχει ενδιαφέρον απο την Ελληνική Πολιτεία για τον σιδηρόδρομο που χάνει διαρκώς έδαφος και κινδυνεύει να απωλέσει την δυναμική της προσπάθειας της περιόδου 2015-2019. 
Τίποτα δεν έχει προχωρήσει σε επίπεδο έργων και η εποπτεία όσων τρέχουν είναι τουλάχιστο "χαλαρή" ως προς τα χρονοδιαγράμματα.  Η ανάταξη του Δικτύου παραμένει στις καλένδες, το ίδιο και τα συστήματα ασφαλείας (Φωτοσήματα - ETCS). 

O σχεδιασμός για την σύνδεση της Πάτρας γύρισε πίσω και σήμερα βιώνουμε τις συνέπειες αυτής της απόφασης. 
Τα 2 τελευταία χρόνια έχουμε χορτάσει εξαγγελίες.

Ας θυμηθούμε μερικές απο αυτές : 

  • Το τρένο ΘΑ... πήγαινε στις 25 Μαρτίου 2021 στο Ναύπλιο (ακόμα δεν έχει προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για τον ανάδοχο που θα ανακαινίσει την γραμμή).
  • Το τρένο ΘΑ.... πήγαινε με ηλεκτροκίνηση στο Αίγιο ( 2 χρόνια κανένα έργο)
  • Το ETCS ΘΑ.... λειτουργούσε στα τέλη του 2020. (Η σύμβαση πήγε για τον Σεπτέμβρη του 2022 και βλέπουμε) 
  • Το τρένο ΘΑ...πάει σε 3 ώρες και 30 λεπτά στην Θεσσαλονίκη (το διαβάζουμε κάθε μήνα σχεδόν).
Σε ανύποπτο χρόνο είχαμε γράψει ότι για τα σιδηροδρομικά έργα θα θυμόμαστε την περίοδο 2015-2019 και θα συγκρίνουμε και θα την λησμονούμε.


Μάλλον το είχαμε προβλέψει....Δεν ήταν και δύσκολο άλλωστε. 
Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε. Ο σιδηρόδρομος δεν είναι το φόρτε αυτής της Κυβέρνησης. 
Και οι συγκρίσεις είναι μοιραίες. 
Τρένο στην Πάτρα λοιπόν, όταν, αν και εφόσον.......

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Γλεντάμε και την ηγεσία της Π.Ο.Σ. Έχασε το συνδικαλιστικό της έργο 2 χρόνια τώρα. Να ψάχνει την ...σκόνη στα νέα έργα. Έμειναν με την σκούπα στο χέρι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου