Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Καρδίτσας: Αγανάκτηση για την κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο

 Με λύπη και αγανάκτηση διαβάζουμε στα δελτία που εκδίδει η απαράδεκτη Hellenic train ότι στις 15 και 16 Αυγούστου 2022, η διαδρομή Λειανοκλαδι - Αθήνα για τις 15 Αυγούστου 22 για την αμαξοστοιχία 887 πραγματοποιήθηκε με λεωφορείο, ενώ σήμερα η διαδρομή Αθήνα - Λειανοκλαδι με την 882 θα πραγματοποιηθεί με λεωφορεία.

Μεγάλη αγανάκτηση επικρατεί στους επιβάτες όχι μόνο της Δυτικής Θεσσαλίας αλλά σε όλη την Ελληνική επικράτεια που διέρχεται σιδηρόδρομος. Η κατάσταση που επικρατεί έχει καταντήσει και επικίνδυνη και έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Οι ιδιώτες που με τυμπανοκρουσιες από τα ΜΜΕ, εξαγορασαν την "κακή" κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάθε μέρα που περνάει "ασελγουν" με την ανοχή του Υπουργείου Μεταφορών στο πτώμα του σιδηροδρόμου, αλλά εισπρατουν την επιδότηση. Καταργήσεις δρομολογίων, τραγική κατάσταση του τροχαίου υλικού, απαράδεκτη συμπεριφορά προς τους επιβάτες. Είναι σύνηθες φαινόμενο στο δρομολόγιο 882/887 Αθήνας - Καλαμπάκας - Αθήνας οι πολύωρες καθυστερήσεις λόγω βλαβών των μηχανών.

Η κατάσταση αυτή δεν συνέβαινε ούτε επί εποχής Ρεππα, Στυλιανιδη, Λιαππη όπου οι συγκεκριμένες μηχανές δεν είχανε τροχούς και ανταλλακτικά και γινότανε "κανιβαλισμός" από άλλες. Μήπως ισχύει το ίδιο και τώρα; Μήπως οι επενδύσεις των ιδιωτών είναι ο "κανιβαλισμός" ανταλλακτικών από συρμούς που ακινητοποιούν και ανήκουν στην ΓΑΙΟΣΕ, δηλαδή στο δημόσιο; Μήπως τις επενδύσεις της ιδιωτικής Hellenic train και της ΕΕΣΤΥ τις πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος; Μήπως όταν φύγει η Hellenic train αφήσει "κουφάρια" στον Έλληνα φορολογούμενο;

Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Καρδίτσας - https://www.karditsalive.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου