Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2022

Ολοκληρώνεται η μελέτη για τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι Βόλου

Τους επόμενους μήνες και συγκεκριμένα, έως το φθινόπωρο ολοκληρώνεται η μελέτη για τη σύνδεση του λιμένα Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο. H επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα Βόλου δεν είναι μεγάλη σε κόστος, αλλά μεγάλη σε σπουδαιότητα, όπως ανέφεραν
πρόσφατα, σε ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ.

Αυτό, διότι το λιμάνι του Βόλου πρόκειται να αξιοποιηθεί μέσω διεθνούς διαγωνισμού, οπότε τυχόν σύνδεσή του με τον ΟΣΕ αποτελεί ενισχυτικό «χαρτί».  

Από το 1988 μέχρι και σήμερα, το λιμάνι του Βόλου διατηρεί μια θέση μεταξύ των πέντε ελληνικών λιμένων με τη μεγαλύτερη διακίνηση εμπορευμάτων, παρουσιάζοντας προοπτικές και στην κρουαζιέρα.

Το λιμάνι του Βόλου το 2020 είχε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ και το 2019 έσοδα 5,3 εκατ. ευρώ και κέρδη 0,7 εκατ. ευρώ και 1,3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.

Επί του παρόντος, εξελίξεις αναμένονται αύριο στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας με την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών, ενώ για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης οι δεσμευτικές προσφορές μετατέθηκαν για μετά τη ΔΕΘ.

Φ. Φωτεινός - Metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου