Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 23 Αυγούστου 2022

Hellenic Train : Δείκτες ποιότητας επιβατικών υπηρεσιών


 Η HELLENIC TRAIN ενημερώνει το επιβατικό κοινό πως ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των δεδομένων ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών της HELLENIC TRAIN για το τρίμηνο Απρίλιος – Ιούνιος 2022.


Η εταιρεία μας έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 13816:2002 «μεταφορές – εφοδιαστική και υπηρεσίες – μαζική μεταφορά κοινού – ορισμός της ποιότητας των υπηρεσιών, αντικειμενικοί σκοποί και μετρήσεις». Η υλοποίηση αυτού του συστήματος ελέγχεται και πιστοποιείται από τον ανεξάρτητο Φορέα Πιστοποίησης TUV Nord, από το 2013 για τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη με Intercity, και από το 2017 για το σύνολο του δικτύου.

Σε αυτό το πλαίσιο, η HELLENIC TRAIN Α.Ε. έχει οργανώσει και παρακολουθεί μια σειρά Δεικτών Ποιότητας ώστε να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, βασισμένη σε τριμηνιαίες έρευνες ικανοποίησης επιβατών και τριμηνιαίες αξιολογήσεις με χρήση μυστικών επιβατών, που γίνονται από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών.


Το δεύτερο τρίμηνο του 2022 οι επιβάτες της HELLENIC TRAIN Α.Ε., βαθμολογώντας το ταξίδι τους:

δηλώνουν σε ποσοστό 74,11% πως είναι πολύ ικανοποιημένοι (72,79% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),

αξιολογούν πολύ καλά την ασφάλεια που αντιλαμβάνονται στο ταξίδι τους σε ποσοστό 78,53% (80,86% ήταν η προηγούμενη μέτρηση),

αξιολογούν πολύ καλά την καθαριότητα των τραίνων σε ποσοστό 74,01% (73,40% ήταν η προηγούμενη μέτρηση)

αξιολογούν πολύ καλά την ταξιδιωτική πληροφόρηση  που λαμβάνουν από την HELLENIC TRAIN σε ποσοστό 76,63% (77,38% ήταν η προηγούμενη μέτρηση)

εντοπίζουν αδυναμίες στη συνέπεια των δρομολογίων όπου δηλώνει ικανοποιημένο ποσοστό 55,99% (65,18% ήταν η προηγούμενη μέτρηση).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου