Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

11.000 επιβάτες ταξίδεψαν πέρυσι με το "Μουντζούρη", στα 135.000 ευρώ τα έσοδα

Περισσότερο γνωστό, όχι μόνο στο πανελλήνιο, αλλά και στο εξωτερικό γίνεται το Τρένο του Πηλίου, ο θρυλικός "Μουντζούρης" και αυτό το δείχνουν οι αριθμοί. Πέρυσι ταξίδεψαν με το "Μουντζούρη" περίπου 11.000 επιβάτες, όταν πριν τρία χρόνια (2010), ο αριθμός αυτός ήταν 8.500, σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Η Θεσσαλία».


Φέτος μάλιστα και παρά την οικονομική κρίση, ο αριθμός όσων θα ταξιδέψουν με το Τρένο του Πηλίου αναμένεται να αυξηθεί. Πέρυσι, ο "Μουντζούρης" πραγματοποίησε 114 δρομολόγια, μεταφέροντας 10.940 επιβάτες και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε έσοδα 135.600 ευρώ (ενοικιάσεις και τακτικά δρομολόγια).

Δέκα δρομολόγια προβλέπονται για τον τρέχοντα μήνα, άλλα δέκα για τον Ιούνιο, ενώ Ιούλιο και Αύγουστο τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά. Δρομολόγια θα εκτελούνται και το Σεπτέμβριο, τον Οκτώβριο, το Νοέμβριο, ακόμη και το Δεκέμβριο, στις 26 και 27/12.

Οι αναχωρήσεις του Τρένου είναι στις 10 το πρωί από το σιδηροδρομικό σταθμό των Ανω Λεχωνίων και ύστερα από μία ώρα και 35 λεπτά φθάνει στο σταθμό των Μηλεών. Από τις Μηλιές το Τρένο αναχωρεί στις 3 το απόγευμα, για να φθάσει στα Άνω Λεχώνια στις 4.30 μ.μ

"Οι τιμές των εισιτηρίων είναι για τους ενήλικες 10 ευρώ στην απλή διαδρομή και 18 στη μετ' επιστροφής και για τα παιδιά 4-12 ετών, 6 ευρώ η απλή διαδρομή και 10 η μετ' επιστροφής. Στα ομαδικά εισιτήρια σε μεγάλες ομάδες άνω των 32 ατόμων, όταν το τρένο κυκλοφορεί καθημερινά, κατά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή, χορηγείται έκπτωση 20% στις προαναφερόμενες τιμές, ενώ ενοικίαση του τρένου γίνεται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους", ενημερώνει η κ. Βασιλική Πράπα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το Τρένο γίνεται πλέον ολοένα και περισσότερο γνωστό στον κόσμο, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, ενώ είναι χαρακτηριστική η ζήτηση που έχει φέτος για σχολικές εκδρομές και εκδρομές συλλόγων.

Ο "Μουντζούρης" Το Τρενάκι του Πηλίου είναι ένας κλασικός στενός σιδηρόδρομος, τύπου Decauville, με πλάτος γραμμής 60 εκατοστών, που συνέδεε την πόλη του Βόλου με επτά χωριά και οικισμούς του Πηλίου. Το μήκος γραμμής είναι 28 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 12 χιλιόμετρα εγκαινιάστηκαν το 1895 και τα υπόλοιπα 16 χλμ. το 1903. Λειτούργησε αδιάλειπτα 76 χρόνια, μεταφέροντας ανθρώπους και εμπορεύματα από το Βόλο στο Πήλιο.

Οι Βολιώτες το ονόμαζαν "Μουντζούρη" ή "Ιάσων το θηρίο" . Με απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού (ΦΕΚ 322/6/24-5-1985) χαρακτηρίστηκε ιστορικό διατηρητέο μνημείο, που χρειάζεται ειδική κρατική προστασία. Η διακοπή των δρομολογίων είχε γίνει την 1η Αυγούστου 1971. 

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου