Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Κέρδη 1,4 εκατ. ευρώ για τη ΓΑΙΑΟΣΕ το 2014

Με κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων περίπου 1, 436 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2014 για τη ΓΑΙΑΟΣΕ, την εταιρεία που διαχειρίζεται τμήμα της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, ενώ πλέον έχει αναλάβει και το τροχαίο υλικό του Οργανισμού.

Η εταιρεία, αν και τον τελευταίο μήνα του χρόνου αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα στην είσπραξη των ενοικίων των μισθωμένων ακινήτων, κατάφερε να συνεχίσει την κερδοφόρα πορεία της. Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν 2,946 εκατ. ευρώ, ενώ οι δαπάνες άγγιξαν τα 2,244 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία έκανε πωλήσεις συνολικού ύψους 2.,876 εκατ. ευρώ.
Στα έσοδα θα πρέπει να συνυπολογιστούν 500.000 ευρώ, τα οποία θα εισέλθουν στα ταμεία της εταιρείας τις επόμενες ημέρες από την ΕΕΣΣΤΥ, την εταιρεία τροχαίου υλικού του ΟΣΕ. Την ίδια στιγμή υπήρξε περικοπή από τα έσοδα των φωτοβολταϊκών -λόγω του γνωστού νόμου- περίπου 340.000 ευρώ. Για το διάστημα από 1 Ιανουαρίου έως 31/12/2014 η εταιρεία έχει καταβάλει Φόρους Εισοδήματος, Ακίνητης Περιουσίας Έκτακτη Εισφορά και λοιπά Τέλη ύψους 1,026 εκατ. ευρώ.

Θριάσιο Πεδίο 

Με δύο διαγωνισμούς αναμένεται να προχωρήσει η κατασκευή του μεγαλύτερου κέντρου logistics της χώρας στο Θριάσιο Πεδίο, που θα αλλάξει τα δεδομένα στη μεταφορά των εμπορευμάτων, δίνοντας για πρώτη φορά τη δυνατότητα διαχείρισης και αποθήκευσης από τις εταιρείες. Πρόκειται για ένα έργο το οποίο είναι ώριμο μετά από τις διαπραγματεύσεις με τους επτά ενδιαφερόμενους που είχαν καταθέσει μη δεσμευτική προσφορά. Η αγορά πιέζει για την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου, το οποίο έχει προαναγγελθεί εδώ και μία δεκαετία χωρίς να έχει καταφέρει να ολοκληρωθεί.
Ο πρώτος διαγωνισμός θα αφορά την κατασκευή του εμπορευματικού έργου, ενώ ο δεύτερος τη διαχείριση της σιδηροδρομικής λειτουργίας του κέντρου.
Στόχος της διοίκησης της ΓΑΙΑΟΣΕ είναι να μην προχωρήσει η κατάτμηση του έργου, αν και αποτελούσε μία από τις αρχικές λύσεις, καθώς σε μια τέτοια περίπτωση υπάρχει ο κίνδυνος το έργο να περιοριστεί σε πολύ λιγότερα στρέμματα από τη συνολική έκταση των 588 στρεμμάτων.
Το έργο προβλέπει επενδύσεις μέχρι 250 εκατ. ευρώ, ενώ μη δεσμευτικές προτάσεις για την ανάπτυξή του έχουν καταθέσει οι: Goldair, Foodlink, Redeplan, Cosco, Sarmed (Ελληνικές Αποθήκες Σαραντίτης), MedLog και Eurobank Properties.

Της Μαρίας Μόσχου -imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου