Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Ηλεκτροδηγοί ΣΤΑΣΥ : Έργα και ημέρες της προηγούμενης Κυβέρνησης!

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση απο τους συναδέλφους ηλεκτροδηγούς της ΣΤΑ.ΣΥ που περιγράφουν απίστευτα έργα κ ημέρες της προηγούμενης Κυβέρνησης, καλώντας την νέα πολιτική ηγεσία να δώσει τέλος στις μεθοδεύσεις.Διαβάστε την ανακοίνωση 
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Στο ΦΕΚ 3076/03.12.13 «Κανονισμός υπηρεσίας οδηγών δηζελαμαξών των γραμμών 1, 2 και 3 της ΣΤΑΣΥ ΑΕ», στο άρθρο 1 «Σκοπός Κανονισμού» στη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 1 1.1.2, αναγράφεται ρητά ότι:

«Ο οδηγός Ηλεκτροδηζελαμαξών δεν αποτελεί θέση εργασίας στη ΣΤΑΣΥ ΑΕ. Δηλαδή, κάθε εργαζόμενος ο οποίος έχει άδεια οδήγησης Οδηγού Ηλεκτροδηζελαμαξών, εκτελεί παράλληλα με τα καθήκοντα της θέσης εργασίας που έχει στην Εταιρεία και τα καθήκοντα του Οδηγού Ηλεκτροδηζελαμαξών ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες και για το χρονικό διάστημα το οποίο εκάστοτε ορίζεται».
Ούτε λίγο ούτε πολύ ο πρώην υφυπουργός Μεταφορών, «νομιμοποιεί» την πολυειδικότητα και την αλλότρια εργασία. Διότι αν ο οδηγός ηλεκτροδηζελαμαξών δεν αποτελεί θέση εργασίας (αφού ήδη υπάρχει θέση εργασίας οδηγού), πώς γίνεται την άδεια αυτή να τη λαμβάνουν εργαζόμενοι άλλης ειδικότητας και να μη χαρακτηρίζονται οδηγοί; Είναι ή όχι ξεχωριστό αντικείμενο η οδήγηση; Το θέμα της πολυειδικότητας έχει διευθετηθεί από τον Απρίλιο του 2001,με πρακτικό συμφωνίας μεταξύ της τότε ΑΜΕΛ και των εργασιακών Σωματείων της επιχείρησης.
Πιθανό, ο υφυπουργός να μην το γνώριζε, εκτός και αν με την υπογραφή του ικανοποίησε το αίτημα κάποιων κολλητών του, δίχως να ενδιαφέρεται για τις επιπτώσεις σε εργασιακό και επιχειρησιακό επίπεδο…

Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα με την επιμονή της Διοίκησης της ΣΤΑΣΥ να μη συμπεριλαμβάνει στις εξετάσεις εργαζόμενους που κατέχουν ήδη άδεια ηλεκτροδήγησης, είναι εκπαιδευμένοι στις ηλεκτροδηζελάμαξες και έχουν κάθε δικαίωμα συμμετοχής. Έργα και ημέρες!…

Το άλλο, εξίσου τραγικό, που δείχνει την τακτική της προηγούμενης Κυβέρνησης, είναι η απόφαση του ίδιου υφυπουργού λίγο πριν την εκπνοή του 2014 που εν μέσω προεκλογικής περιόδου, φρόντισε να μετακινήσει σε άλλους τομείς αποσπασμένους υπαλλήλους από τη ΣΤΑΣΥ των οποίων η διάθεση θα έληγε με την επικείμενη αλλαγή της Πολιτικής ηγεσίας. Φρόντισε δηλαδή τους «δικούς του» ανθρώπους να τους «τακτοποιήσει» σε πόστα εκτός ΣΤΑΣΥ αλλά με έξοδα της ίδιας της ΣΤΑΣΥ. Έργα και ημέρες!

Καλούμε τη νέα Πολιτική ηγεσία – σε συνάρτηση με τη νέα τάξη πραγμάτων που πρεσβεύει και σε εφαρμογή των ιδεολογικοπολιτικών θέσεών της - να λάβει υπόψη της τα παραπάνω και να μεριμνήσει ώστε στο πλαίσιο της νέας διακυβέρνησης να σταματήσουν οι μεθοδεύσεις της παραμένουσας Διοίκησης και των τοποθετημένων στελεχών της, καθώς και να ενεργήσει ώστε να ακυρωθούν όλες εκείνες οι αποφάσεις που συντηρούν το καθεστώς της αδικίας και του βολέματος, πριν «σκάσει το καζάνι που βράζει»!

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΚΟΥΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

 Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 ΔΗΜΑΣ ΚΩΣΤΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου