Τι είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος στην σημερινή εκδήλωση.
Κάνοντας έναν απολογισμό του έργου του τα τελευταία 4-5 χρόνια στην σημερινή κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας στην Καρόλου ο κ. Ζηλιασκόπουλος ανέπτυξε και το όραμα του για τα επόμενα χρόνια. Ο κ. Ζηλιασκόπουλος τόνισε ότι 5 χρόνια πριν ο σιδηρόδρομος ήταν
στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων για τα ελλείμματα, την κακοδιαχείριση και τα διάφορα ευτράπελα, ενώ σήμερα η θέση του είναι εντελώς διαφορετική.
Κάνοντας τον απολογισμό θεωρώ ότι το πρόσημο είναι θετικό τόνισε, αναφερόμενος ιδιαίτερα στις εμπορικές συμφωνίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (γίναμε κρίκος στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα είπε χαρακτηριστικά) που άλλαξαν τον χαρακτήρα της και κατέστησαν το Ελληνικό δίκτυο σε κόμβο απο ένα περιφερειακό απομονωμένο δίκτυο.
Επίσης λόγο έκανε και στα 17 εκκατομύρια εισιτήρια που έχουν πουληθεί μέσω web ticketing , ενέργεια που έγινε με πενιχρά μέσα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρθηκε στις θυσίες και το φιλότιμο των σιδηροδρομικών, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά - και πολλές φορές είναι η αλήθεια- στον κλάδο μας, τους μηχανοδηγούς, καθώς και στον κλάδο κίνησης, τονίζοντας την ανάγκη προσλήψεων αφού χωρίς αυτές δεν θα μπορέσει να αναπτύξει το έργο της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Καταφέραμε και μεταφέραμε φορτία την ώρα που όλοι έβαζαν στοίχημα ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει, είπε αναφερόμενος στην μεταφορά των τεύτλων ενώ μέχρι σήμερα έχουμε μεταφέρει πάνω απο 80 τρένα απο το Ικόνιο έργο που αναμένεται να πολλαπλασιαστεί το επόμενο διάστημα.
Σε όλη αυτήν την πορεία πάρθηκαν δύσκολες αποφάσεις,γίναν μεγάλες μισθολογικές περικοπές,χιλιάδες μετατάξεις ,ενώ υπαρκτά είναι και τα προβλήματα σε πολλές μορφές της καθημερινότητας είπε.
Ωστόσο οι σιδηροδρομικοί επέδειξαν αξιοζήλευτη αίσθηση , και σε αυτούς οφείλεται μεγάλο μέρος της σημερινής επιτυχίας.
Αν υπάρχει κοινό όραμα , αν συμφωνήσουμε για το τι θέλουμε για τον σιδηρόδρομο μπορούμε να προχωρήσουμε τόνισε κλείνοντας την ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,θυμίζοντας ότι οι κίνδυνοι για το μέλλον συνεχίζουν να υπάρχουν.
Το φλουρί για φέτος κέρδισε η ΔΙΚΑΜ και ο κλάδος των μηχανοδηγών!
Στην φωτογραφία ο συνάδελφος Γιάννης Καράκος με το αναμνηστικό δώρο που συνόδευε το φλουρί.
Αρκετοί ήταν οι συνάδελφοι που παραβρέθηκαν στον 9ο όροφο της Καρόλου ενώ πολλά ήταν και τα σχόλια για τα όσα είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Φυσικά στο επίκεντρο των συζητήσεων ήταν η κουβέντα για το μέλλον των Διοικήσεων.
Κρατάμε (κ δημοσιεύουμε) ωστόσο , αυτό που ακούσαμε απο συνάδελφο(έμπειρο συνδικαλιστή με χρόνια παρουσίας στα πράγματα) που μας έλεγε χαρακτηριστικά.....
Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να έχει αλλάξει η εικόνα του σιδηροδρόμου , αλλά το θέμα τελικά είναι το ποια συμφέροντα εξυπηρέτησε η πολιτική που ασκήθηκε στον σιδηρόδρομο.
Σίγουρα όχι αυτά των σιδηροδρομικών που αποτέλεσαν πειραματόζωα απο την πρώτη φάση του μνημονίου (κ μέχρι σήμερα) και πάνω τους ασκήθηκαν ακραίες πολιτικές.
Σίγουρα όχι και για τον δημόσιο χαρακτήρα του σιδηροδρόμου αφού ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ αυτή την στιγμή είναι στο ΤΑΙΠΕΔ και προς ιδιωτικοποίηση.
Αναμένουμε τις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης ελπίζοντας να υλοποιηθεί η εξαγγελία της για ένα ενιαίο- δημόσιο σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του πολίτη.
Μέχρι τότε πολλά μπορούν να ακούγονται, ας κρατάμε μικρό καλάθι.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Το αισθάνομαι .Tο οσμίζομαι το γλείψιμο προς τη καινούργια κυβέρνηση. Εσείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο γιαλαντζί «Αλέξανδρος ο Μέγας» που έκοβε τους κόμπους τον ένα μετά τον άλλο, χτυπώντας με την κοπίδα του όπου έφτανε και όπου του έλεγαν οι τεχνικοί του σύμβουλοι, αυτή την αίσθηση είχε …Τελικά, παρέμεινε με το παράπονο ζωγραφισμένο στα χείλη, ψιθυρίζοντας με πόνο ….Όχι…! ρε γαμώτο…!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=nzDvo67lSUo
….Ξέρεις τι παίζει?
….Τα όνειρα κοστίζουν ακριβά, τα πιο πολλά πάνε χαμένα.., όπως ακριβώς το αποδίδει το μελωδικό αηδόνι της Άντζελας!
https://www.youtube.com/watch?v=rtNceSkpEfA
Αυτό που κατάφερε ο Ζηλιασκόπουλος είναι να αξίζει η Τραινοσέ 1 ευρω. Αυτό είναι το έργο του, όλα τα άλλα είναι γλύψιμο για να παραμείνει στην θέση του.
ΑπάντησηΔιαγραφή