Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Το διεκδικητικό πλαίσιο του Σωματείου μας (ΠΕΠΕ) προς την ΠΟΣ

Συνάδελφοι,
Σε απάντηση του εγγράφου σας με αριθ.πρωτ.38320/27/1/2015, όσον αφορά τις προτάσεις για την κατάρτιση διεκδικητικού πλαισίου της Π.Ο.Σ. για την υπογραφή Σ.Σ.Ε. για το έτος 2015, το Σωματείο μας, σας παραθέτει τις προτάσεις του:
ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2015


Γ Ε Ν Ι Κ Α

Καμία ιδιωτικοποίηση ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ.
Διεκδικούμε 100% δημόσιο σιδηρόδρομο. 
Επαναλειτουργία των δικτύων και γραμμών που καταργήθηκαν.
Άμεσες προσλήψεις Μηχανοδηγών με πλήρη δικαιώματα (ν.3911) και σύμφωνα με τις ανάγκες της κάθε περιφέρειας.
ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4313/2014 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 88, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΕΛΞΗΣ ΜΕ 30 ΑΤΟΜΑ ΕΙΤΕ ΜΕΤΑΤΑΣΣΟΜΕΝΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΝΕΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ). 
Κατάργηση του μαθηματικού τύπου για τον υπολογισμό του εφάπαξ.
Να μην επιτρέπεται η πληρωμή αναπαύσεων στον κλάδο έλξης. 
Λήψη μέτρων ασφάλειας της κυκλοφορίας, επιμελής συντήρηση της γραμμής και του τροχαίου υλικού, ολοκλήρωση της περίφραξης του σιδηροδρομικού δικτύου π.χ. Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος και περιοχή ΤΧ1 και ΤΧ5, Τρεις Γέφυρες – Πειραιά. 
Άμεση καθιέρωση και εφαρμογή πλάνου κυκλοφορίας. 
Εγκατάσταση συστήματος ελέγχου κυκλοφορίας (ETCS) όπως υπάρχει σε όλη την Ε.Ε. 
Επέκταση της σήμανσης χιλιομέτρησης και εμφανούς σηματοδότησης σε όλο το δίκτυο (στα πρότυπα της νέας γραμμής Αθήνα – Κιάτο) και τοποθέτηση σε όλο το δίκτυο του προαστιακού καθρεφτών. 
Ενέργειες για τη μη σύλληψη του μηχανοδηγού σε τροχαία συμβάντα.
Εξέταση του αιτήματος για χορήγηση δώδεκα (12) ημερών αδείας με αποδοχές μετά από εμπλοκή σε θανατηφόρο ατύχημα και ψυχολογική στήριξη. 
Χρονικές ζώνες δωρεάν μετακίνησης στην αστική και προαστιακή συγκοινωνία.
Δωρεάν μετακίνηση ανέργων, φοιτητών, μαθητών, ΑΜΕΑ και χαμηλοσυνταξιούχων.
Ολοκλήρωση των δικαστικών διεκδικήσεων που έχουν να κάνουν είτε με τους συναδέλφους μετατασσόμενους είτε με τις αντισυνταγματικές μειώσεις που προέκυψαν από τους μνημονιακούς νόμους (ένταξη ενιαίο μισθολόγιο, υπερβάλλουσες μειώσεις πέραν των προβλεπομένων).
Άμεσα υλοποίηση της δικαστικής απόφασης του Ελεγκτικού Συμβουλίου με θέμα διπλή μείωση 25%. 
Άμεση χορήγηση γάλακτος σε όσους το δικαιούνται σύμφωνα με την Εργατική Νομοθεσία και τις δικαστικές αποφάσεις. 

ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Εφαρμογή 35ωρου χωρίς μείωση αποδοχών (5νθημερο, 7ωρο, 35ωρο).
Χορήγηση μιας ημέρας επιπλέον άδειας κάθε δύο μήνες για το λόγο ότι το προσωπικό εκτίθεται σε ακτινοβολία. 
Αίτημά μας η επαναφορά της διακοπής εντός έδρας να είναι τουλάχιστον 14 ώρες, να επιτρέπεται μείωση μέχρι 12 ώρες εφόσον το προσωπικό δεν έχει εργαστεί συνεχόμενα περισσότερες από 16 ώρες και η εκτός έδρας διακοπή να μην είναι μικρότερη των 8 ωρών. 
Η αποζημίωση της διανυκτέρευσης να καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες. (Αύξηση 50% μετά από 9ωρη παραμονή στη διανυκτέρευση). 
Συμμετοχή του Σωματείου στη χορήγηση των ΜΑΠ, ρουχισμού και κυρίως στις επιλογές ξενοδοχείων. 
Βελτίωση των χώρων εργασίας του προσωπικού έλξης στο τροχαίο υλικό (θάλαμοι οδήγησης, καθίσματα, καθαριότητα).
Αναβάθμιση των χώρων παραμονής του προσωπικού (αίθουσες αναμονής).

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Διατήρηση του θεσμού των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. 
Κατώτερους βασικούς μισθούς τέτοιους που να διαμορφώνουν τακτικές αποδοχές οι οποίες αφενός μεν να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες διαβίωσης, αφετέρου δε να ανταποκρίνονται στις αυξημένες απαιτήσεις και δυσκολίες της εργασίας μας.
Άμεση καταβολή επιδόματος θέσης – ευθύνης στο μηχανοδηγό και στο βοηθό.  ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 5 ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΗΣ Σ.Σ.Ε. 2014-2015.
Επίδομα ειδικών συνθηκών (ακατάστατου ωραρίου).
Αναγνώριση όλης της εκτός ΟΣΕ προϋπηρεσίας.
Αναπροσαρμογή της χιλιομετρικής αποζημίωσης. 
Καταβολή της προσαύξησης του 30% για την έκτη ημέρα εργασίας και την υλοποίηση για τη χορήγηση του 1/3 του κόστους διανυκτέρευσης μετά την επιστροφή από αυτή.
Καταβολή του επιδόματος εκπαίδευσης στο προσωπικό έλξης. 
Αποζημίωση διατροφής για το προσωπικό έλξης που εκτελεί βάρδιες. 

Πέραν από τη δράση και την πάλη του κάθε Σωματείου ή Ομοσπονδίας χωριστά στο χώρο του, είναι ώρα να σφυρηλατήσουμε την ενότητα των εργαζομένων στις μεταφορές για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των μνημονιακών πολιτικών. -

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
  Ο Πρόεδρος                                       Ο Γενικός Γραμματέας
          ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ                                ΣΠΥΡΟΣ ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου