Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 5 εκατ. ευρώ θα στοιχίσει ο αποκλεισμός στην Ειδομένη.

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται ο φάκελος της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ισχυρίζεται ότι δεν έχει μειωθεί η κίνηση στα επιβατικά τρένα.
Περισσότερα από 5 εκατ. ευρώ θα στοιχίσει, σύμφωνα με τις οικονομικές εκτιμήσεις, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο παρατεταμένος αποκλεισμός της σιδηροδρομικής
γραμμής στην Ειδομένη από μετανάστες.
Πέρα από το άμεσο κόστος τού αποκλεισμού, το οποίο υπολογίζεται σε 2 εκατ. ευρώ, η εταιρεία θα κληθεί να "σηκώσει" το κόστος των σταλιών για τα βαγόνια της εταιρείας, που παρέμειναν διάσπαρτα σε όλο το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, ακόμη και στη Φιλανδία (οκτώ βαγόνια), αδυνατώντας να φτάσουν στον προορισμό τους. Τα παραπάνω διευκρίνισαν στελέχη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που βρίσκονται στο περίπτερο της εταιρείας στην 81η ΔΕΘ. Διευκρίνισαν ωστόσο ότι προς το παρόν δεν έχει γίνει ο πλήρης υπολογισμός των οικονομικών επιπτώσεων, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά στο επόμενο διάστημα.
Στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται ο φάκελος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στο μεταξύ, στο Ελεγκτικό Συνέδριο βρίσκεται, από την προηγούμενη εβδομάδα, ο φάκελος του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη (σ.σ. υπενθυμίζεται ότι μετά την ολοκλήρωση του προσυμβατικού ελέγχου και υπό την προϋπόθεση ότι θα δοθεί το "πράσινο φως", μπορεί να προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών με την ιταλική εταιρεία TRENITALIA). Οι ίδιοι εκπρόσωποι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέφεραν ότι στελέχη -και όχι τη διοίκηση- της ιταλικής εταιρείας συνάντησαν μόνο σε παρουσίαση του ΤΑΙΠΕΔ στις αρχές του Ιουλίου και έκτοτε δεν έχει γίνει καμία συνάντηση ή συνομιλία.

Πρόσθεσαν ότι το μόνο περιουσιακό στοιχείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα είναι οι μηχανοδηγοί και οι συνοδηγοί τους, αφού όλα τα υπόλοιπα -πχ, υποδομές, τροχαίο υλικό- ελέγχονται από άλλες εταιρείες (πχ, ΕΡΓΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ). Για αυτό άλλωστε, ώσπου να ολοκληρωθούν οι αναγκαίες επεμβάσεις στις υποδομές (πχ, η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης), η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ "δεν αναμένει καμία άμεση θετική μεταβολή στην πορεία της".

Γι' αυτό άλλωστε τα στελέχη της σημειώνουν ότι οι αλλαγές στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις θα έρθουν όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση, τουλάχιστον στον κορμό του δικτύου και εφόσον η ιταλική εταιρεία αποκτήσει και την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού ΑΕ (ΕΕΣΣΤΥ), για να βελτιωθεί και η κατάσταση του τροχαίου υλικού. Εξάλλου, ώς ρεαλιστικός αλλά μεσομακροπρόθεσμος στόχος αντιμετωπίζεται και η υλοποίηση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, που έχει ανακοινωθεί πριν από πολλά χρόνια, αλλά παραμένει στα χαρτιά.
Οι low cost αεροπορικές εταιρίες και τα... φθηνά εισιτήρια που αυτές προσφέρουν στο επιβατικό κοινό, δεν έχουν μειώσει την κίνηση στα τρένα.
Αυτό ισχυρίστηκε σε ερώτησή του KA-BUSINESS.GR ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης από τη Θεσσαλονίκη. Αναφέροντας ο κ. Τσαλίδης ως παράδειγμα το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, για το οποίο ο επιβάτης μπορεί να βρεί πολύ προνομιακές τιμές στα αεροπρικά εισιτήρια, ο CEO της εταιρίας απάντησε ότι «θα βρει κανείς φτηνά αεροπορικά εισιτήρια εάν τα κλείσει δυο μήνες πριν. Στα τρένα ακόμα και την ίδια ημέρα να αγοράσει κανείς το εισιτήριό του, η τιμή θα παραμείνει σταθερή. Κάτι που δεν συμβαίνει στο αεροπλάνο».

Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Τσαλίδη τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια δεν έχου μειώσει την επιβατική κίνηση των τρένων, αφού τα αεροδρόμια βρίσκονται έξω από τις πόλεις- σε αντίθεση με τους επιβατικούς σταθμούς τρένων- κάτι που σημαίνει ότι για να τα προσεγγίσει κανείς θα πρέπει να πληρώσει επιπλέον χρήματα για να φτάσει εκεί. «Θα πρέπει να ξοδέψει και πολλές ώρες αφού απαιτείται να βρίσκεται στον έλεγχο νωρίτερα, να παραμένει για ώρα στο αεροσκάφος και στην πορεία να προσεγγίσει την πόλη που θα βρίσκεται αρκετά χιλιόμετρα έξω από το αροδρόμιο».

Όπως δήλωσε στο KA-BUSINESS.GR ο κ. Τσαλίδης υπάρχει η εκτίμηση πως όταν ολοκληρωθούν οι υποδομές των σιδηροδρόμων τότε η απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκης θα γίνεται σε 3,5 μόλις ώρες!

Σημειώνεται επίσης ότι, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υλοποιεί σχέδιο δημιουργίας νέου "έξυπνου" εισιτηρίου, το οποίο θα διαθέτει πολλαπλές δικλίδες ασφαλείας, θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό.

Επίσης το επόμενο διάστημα στα φυσικά σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS.

Ακόμη το club των φίλων της εταιρίας διατηρείται, προσφέροντας πρόσβαση στις εκπτωτικές προσφορές μας και σύντομα εισάγουμε πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών MILES & BONUS αντίστοιχο με αυτό των αεροπορικών εταιριών. 


news.gr-ka-business.gr

1 σχόλιο:

  1. Πόσα θα πληρώσει η Διοίκηση για τον αποκλεισμό της γέφυρας του Γαλλικού;
    Γιατί περίμεναν ν' ανοίξει η Ειδομένη και μετά να κλείσουν τη γέφυρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή