Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2016

H γραμμή είχε προβλήματα - Η ευθύνη για τον ορίζοντα της αποκατάστασης ανήκει στην Διοίκηση του ΟΣΕ

Τις τελευταίες μέρες ανησυχία έχει δημιουργηθεί για την απόφαση του ΟΣΕ να κλείσει την σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Δράμας - Ξάνθης για περίπου 6 -9 μήνες για λόγους συντήρησης της.
Η αλήθεια είναι ότι η ανησυχία προέκυψε γιατί
η απόφαση ήταν ξαφνική στους εργαζόμενους (αν κ είχαν ακουστεί φήμες για το θέμα) ενώ και στην συνάντηση της Διοίκησης του ΟΣΕ με το Σωματείο μας δεν ειπώθηκε κάτι για αυτήν την εξέλιξη.

Αλήθεια είναι επίσης ότι το συγκεκριμένο κομμάτι γραμμής αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα,λόγω της εγκατάλειψης των προηγούμενων ετών, κάτι που ήταν γνωστό σε όλο το προσωπικό επί των αμαξοστοιχιών. Οι μηχανοδηγοί γνώριζαν και ήταν ιδιαιτέρως προσεκτικοί κατά την εκτέλεση των δρομολογίων ενώ σε συγκεκριμένα σημεία ο άψογος επαγγελματισμός τους και η εμπειρία των συναδέλφων μας,έδινε λύσεις για την διέλευση των τρένων. (Ιδιαίτερα εκεί που υπήρχαν μεγάλες βραδυπορίες και οι κλίσεις γραμμής δυσχέραιναν σοβαρά το προσωπικό στα εμπορικά,οπότε και χρειάζονταν "μαστοριά" όπως λέμε). Αυτό αποδεικνύεται και απο την απόφαση που πάρθηκε για την διέλευση στρατιωτικού τρένου ή εμπορικής αμαξοστοιχίας με πλοήγηση απο συγκεκριμένα σημεία. Φυσικά αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί σε επιβατικά τρένα γιατί πολύ απλά οι  καθυστερήσεις που παρατηρούνταν συχνά στα δρομολόγια, θα καθιστούσαν αδύνατη ουσιαστικά την εκτέλεση τους.

Η Διοίκηση του ΟΣΕ πήρε μια απόφαση που θορύβησε τον σιδηροδρομικό κόσμο,αλλά παράλληλα ανακούφισε όσους εργάζονταν επί γραμμής ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα των έργων.
Το κακό προηγούμενο που υπάρχει ( με το κλείσιμο της Πελοποννήσου σε ένα βράδυ το 2010)  και η διαχρονική αναξιοπιστία στην τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων για την εκτέλεση έργων είναι οι παράγοντες που προκαλούν την ανησυχία των σιδηροδρομικών.
Η Διοίκηση του ΟΣΕ έβαλε ένα στοίχημα με τον εαυτό της,παραχωρώντας και συνέντευξη τύπου στην Δράμα για το θέμα, όπου τόνισε ότι οι εργασίες θα τελειώσουν σε 6-9 μήνες.
Στο χέρι των Διοικούντων είναι να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη των σιδηροδρομικών (που έχει πληγεί μετά τον 3891 του 2010)και να αλλάξουν την διαχρονική σχέση αναξιοπιστίας λόγων-πράξεων για τα έργα.
Και φυσικά είναι καιρός να αφήσουμε στο περιθώριο μερικούς γραφικούς συναδέλφους ,να λένε τις φαντασιώσεις τους κ να πλάθουν σενάρια.
Ένα απο αυτά που ακούστηκαν απο γραφικό συνάδελφο, ήρθε και στα αυτιά μας.
Η γραμμή έκλεισε λέει για να λύσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το θέμα με τους μηχανοδηγούς στην Δράμα,
Το ίδιο πρόσωπο μάλλον δεν είχε αντιληφθεί ότι το θέμα αυτό είχε λυθεί απο την προηγούμενη εβδομάδα και με τρόπο που διατηρούσε την έδρα, ικανοποιώντας το αίτημα των 12 μηχανοδηγών.
Τρόπος που διατηρήθηκε  με την λύση που δόθηκε και θα εφαρμοστεί απο αύριο διατηρώντας τα αυτονόητα.
Αυτό ίσως ενοχλεί κάποιους, που συνεχίζουν να πλάθουν σενάρια επιστημονικής φαντασίας για να δικαιολογήσουν την -φτωχή- συνδικαλιστικά παρουσία τους.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου