Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2016

ΡΙΚ.ΣΙ : Γιατί δεν μιλάει κανείς για την ΣΣΕ;

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση της ΡΙΚ.ΣΙ για την ΣΣΕ.
Υπογράφηκε τελικά στις 15/7/2016 διετής ΣΣΕ ανάμεσα στην ΠΟΣ και τους ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. Σημαδιακή ημέρα που συμπίπτει με την ανακήρυξη και τυπικά της ιδιωτικοποίησης – ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!!
Η υπογραφή ΣΣΕ ειδικά την τελευταία περίοδο, από το 2010 μέχρι σήμερα, είναι σημαντικό γεγονός
άσχετα με το περιεχόμενο που έχει. Κάθε φορά αμέσως μετά την υπογραφή της, εκδίδονταν από την ΠΟΣ και τις συνδικαλιστικές παρατάξεις ανακοινώσεις ενημέρωσης των σιδηροδρομικών. Αυτή τη φορά ΤΙΠΟΤΑ!!! Κανείς τους δεν τόλμησε να γράψει έστω μια λέξη!!!

Η ΣΣΕ 2016 – 2018 «πηδάει» λόγω μνημονίων το 2015 και έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

1.- Επιβεβαιώνει την διάλυση του σιδηροδρόμου, αποδεχόμενη τα όσα έγιναν μέχρι τώρα από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ.
2.- Καταργεί κατακτημένη και συμφωνημένη ομόφωνα απόφαση σιδηροδρομικών και παρατάξεων, το οικονομικό κόστος της να απευθύνεται κατά 70% σε όλους τους συναδέλφους και το υπόλοιπο να πηγαίνει σε κλαδικά ζητήματα και αποζημιώσεις. Αυτή τη φορά συνέβη ακριβώς το αντίθετο.
3.- Η ΣΣΕ σε ότι αφορά το οικονομικό της σκέλος διαχωρίζει πλήρως το προσωπικό. Πλέον έχουμε τους «κυρίως» σιδηροδρομικούς και τους «δευτερεύοντες» σιδηροδρομικούς. Η συντριπτική πλειοψηφία του οικονομικού σκέλους της ΣΣΕ, αφορά τους 267 μηχανοδηγούς, τους 173 του προσωπικού Αμαξοστοιχιών και τους 195 κλειδούχους. Σύνολο 635 σιδηροδρομικούς από τους 2200 περίπου, δηλαδή ποσοστό 29%!!! Οι υπόλοιποι «βοηθητικοί» σιδηροδρομικοί δεν έχουν ανάγκη αύξησης του εισοδήματος τους.
4.- Εντελώς συμπτωματικά (!!!) οι αποζημιώσεις που αυξάνονται αφορούν τη νέα ηγεσία του σ.κ. του χώρου μας.

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
με ευθύνη των παρατάξεων ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ και ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ οι οποίες, η κάθε μια για δικούς της λόγους, έπαιξαν ένα χρόνο τώρα το παιχνίδι της κυβέρνησης, η διεκδίκηση της ΣΣΕ συνδέθηκε απόλυτα με τον αγώνα για την αποτροπή της ιδιωτικοποίησης. Με τους σιδηροδρομικούς ανασφαλείς και στη γωνία, μεθόδευσαν, σχεδίασαν την δράση τους ώστε το ενδιαφέρον των σιδηροδρομικών να στρέφεται στο τι θα πάρουν και όχι στο πως θα αποτρέψουν την ιδιωτικοποίηση.

Όλο το διάστημα της διεκδίκησης της ΣΣΕ, αναπτύσσονται αγώνες τάχα και για την αποτροπή των ιδιωτικοποιήσεων. Όταν υπογράφηκε η ΣΣΕ και πήραν ότι πήραν, όλα σταμάτησαν και παραδόθηκαν στις ορέξεις του Τσίπρα, του Σπίρτζη και του Πιτσιόρλα.


Αρνητικός πρωταγωνιστής όλου αυτού του διαστήματος, είναι το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ. Η ηγεσία του πρωτοστάτησε στην εκλαΐκευση της αντισιδηροδρομικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ακριβώς έκαναν τα προηγούμενα χρόνια, οι άλλες 2 εργοδοτικές και κυβερνητικές παρατάξεις. Ψήφισε για πρώτη φορά από το 1989 που υπογράφονται ΣΣΕ, αυτή τη ΣΣΕ γιατί αφενός εξυπηρετεί την πολιτική της κυβέρνησης και αφετέρου λύνει μικροπροσωπικές και μικροπαραταξιακές επιδιώξεις της ηγεσίας του.

Με αυτή τη στάση του το ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ, αποκόπτεται ριζικά πλέον, από τις διεκδικητικές, ταξικές και αγωνιστικές παραδόσεις της ΑΔΑΣ και της ΣΕΚ που προϋπήρξαν αυτού.

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Αυτή η αρνητική εξέλιξη, δεν πρέπει να μας κάνει να σκύψουμε το κεφάλι και να παραδοθούμε. Μπροστά μας βρίσκεται τυφώνας αντιλαϊκών μέτρων.

Ως ΡΙ.Κ.ΣΙ είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε τον αγώνα μας ακόμη πιο αποφασιστικά, για την αποτροπή των αντιλαϊκών και αντισιδηροδρομικών πολιτικών, από όποιο κόμμα και αν έρχονται. Και εμείς όταν το λέμε, το εννοούμε κιόλας.

Πολύ σύντομα θα καταθέσουμε τις σκέψεις μας και θα καλέσουμε τους σιδηροδρομικούς, να αποφασίσουμε και να σχεδιάσουμε μαζί, την επόμενη ημέρα της πάλης μας.

Δεν υποχωρούμε από την κεντρική κατεύθυνση μας για ταξικό αγωνιστικό συνδικαλιστικό κίνημα.

ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου