Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2016

Στην τελική ευθεία για το 35o συνέδριο της ΠΟΣ - Mετρούν δυνάμεις οι παρατάξεις

Στην τελική ευθεία είμαστε πλέον για το συνέδριο της ΠΟΣ που ξεκινά τις εργασίες του στις 7 Οκτώβρη και θα αναδείξει το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας,ενώ οι  72 σύνεδροι
θα ψηφίσουν και για τους εκπροσώπους μας στην ΓΣΕΕ.
Για πρώτη φορά μετά πολλά χρόνια κανείς δεν μπορεί να προβλέψει με βεβαιότητα την πρώτη δύναμη που θα βγάλει η κάλπη αλλά ούτε και τους εκπροσώπους μας στην ΓΣΕΕ, αφού μεταξύ των 3 παρατάξεων (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-Δίκτυο) καταγράφονται πολύ μικρές διαφορές σε σύνεδρους που έχουν εκλεγεί με τα αντίστοιχα ψηφοδέλτια στις εκλογές των 17 Σωματείων.
Την υπόθεση θα καθορίσουν εκτός απροόπτου όσοι εκλέχτηκαν σε ενιαία ψηφοδέλτια και κανείς δεν μπορεί να είναι βέβαιος για το τελικό αποτέλεσμα.
Ωστόσο είναι ξεκάθαρο ότι η ΠΑΣΚΕ θα έχει σοβαρές απώλειες αφού θεωρείται αδύνατο να πλησιάσει τα 11 μέλη στο ΔΣ που κατείχε σήμερα (θα περιοριστεί σε μονοψήφιο αριθμό και αυτή), ενώ η ΔΑΚΕ θα μετρήσει τις δυνάμεις της στα ίδια περίπου επίπεδα με τα σημερινά.
Σαφώς ενισχυμένο αναμένεται να βγεί το Δίκτυο Σιδηροδρομικών που σήμερα έχει 3 μέλη στο ΔΣ της ΠΟΣ και αναμένεται να τα πολλαπλασιάσει μετά τις επιτυχίες παρατάξεων που το στηρίζουν σε πολλά Σωματεία,διεκδικώντας και αυτό με αξιώσεις  την εκλογική πρωτιά, ενώ το ΠΑΜΕ όπως όλα δείχνουν θα διατηρήσει τις δυνάμεις του, αφού η αποτυχία στην εκλογή αντιπροσώπων στα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ΠΕΠΕ-ΠΕΠ) του στερεί κάθε άλλη προοπτική.
Και φυσικά κανείς δεν πρέπει να λησμονά ότι σε εκκρεμότητα βρίσκεται ακόμα το θέμα με τους αντιπροσώπους του Σ.Σ. Θεσσαλικού και την νομιμοποίηση τους, αφού το ζήτημα εκκρεμεί στην Ελληνική Δικαιοσύνη.

Απο το Σωματείο μας μετέχουν 8 μηχανοδηγοί ως σύνεδροι 
4 απο την +ΣυνΕξέλιξη (Γενιδούνιας,Καραδήμας,Γκαντιτζικίδης,Διδασκάλου)
3 απο την Νέα Έλξη (Τουρλής,Αλτής,Μωραίτης)
1 απο την Δημ.Συμπαράταξη (Θεοδωρόπουλος Ν.)

Η απόφαση του  Νώντα Θεοδωρόπουλου να συμμετέχει τελικά στο συνέδριο της ΠΟΣ (είχε υπάρξει έντονη φημολογία για επικείμενη συνταξιοδότηση του έμπειρου συνδικαλιστή)και η αδυναμία της παράταξης του (Δ.Συμπαράταξη-που συνεργάζεται με την ΠΑΣΚ )να εκλέξει δεύτερο σύνεδρο στην ΠΕΠΕ,στερεί την δυνατότητα επανεκλογής του Θόδωρα Ναθαναηλίδη, που συμμετείχε εδώ και χρόνια στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας,δείγμα της σοβαρής αλλαγής που έχει συντελεστεί στον συσχετισμό δυνάμεων στο συνδικάτο μας τα τελευταία 3 χρόνια.

Το στέκι της έλξης θα ενημερώνει για τα όσα συμβούν τους σιδηροδρομικούς αφού το Συνέδριο διεξάγεται σε μια περίοδο που τα προβλήματα αλλά και οι προκλήσεις για τον σιδηρόδρομο είναι υπαρκτές, ενώ στην ημερήσια διάταξη υπάρχει και το θέμα της Οργανωτικής Δομής του συνδικάτου μας για την επόμενη τριετία.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών




1 σχόλιο:

  1. Εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενιζουν.Περαστικά σε όλους τους (συνέδρους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή