Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2016

Στο τέλος Σεπτεμβρίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γυρίζει «σελίδα»,μετατάξεις κ αξιολόγηση περιλαμβάνει το σχέδιο των Ιταλών

Οι Ιταλοί της Ferrovie θα υπογράψουν τη σύμβαση απόκτησης της ελληνικής εταιρείας σιδηροδρόμων Στην επόμενη, μετά την αποκρατικοποίηση, μέρα εισέρχεται ηΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τους Ιταλούς επενδυτές της Ferrovie να υπογράφουν στο τέλος Σεπτεμβρίου τη σύμβαση απόκτησης της ελληνικής εταιρείας σιδηροδρόμων, με στόχο την 1.1.2017 να μεταβιβασθούν οι μετοχές της από το ΤΑΙΠΕΔ στην ιταλική εταιρεία.
Τα παραπάνω ανακοίνωσε από την Ιταλία ο Renato Mazzoncini, CEO του dello Stato Italiane Ferrovie (FS), παρουσιάζοντας το 10ετές επενδυτικό σχέδιο του Ομίλου, το οποίο περιλαμβάνει ΜοU για συνεργασία μεταξύ των ιταλικών και ρωσικών σιδηροδρόμων, για την κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό της υποδομής σιδηροδρόμων, εκτός από τα προϊόντα και την παροχή υπηρεσιών για τις διοικητικές μέριμνες και τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών. Η συμφωνία περιέχει επίσης τη συνεργασία στην κατασκευή των ρωσικών μεγάλων γραμμών, καθώς επίσης και κοινά προγράμματα για νέες υποδομές σιδηροδρόμων σε άλλες χώρες. Παρόμοια συμφωνία συνεργασίας έχει επιτευχθεί με τους ιαπωνικούς σιδηροδρόμους.

Επίσης η Trenitalia θα επιδιώξει την είσοδό της στη Βρετανία συμμετέχοντας σε κοινοπραξία με μια τοπική επιχείρηση μεταφορών, σε διαγωνισμό για το Intercity δυτικών ακτών (μια γραμμή μεταξύ του Λονδίνου και του Εδιμβούργου).


Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, οι Ιταλοί επιδιώκουν να τρέξουν με γρήγορο ρυθμό τα προγράμματα αναδιοργάνωσης για να εισέλθει η εταιρεία σε νέα εποχή.

Ήδη ασκούνται πιέσεις ώστε να τακτοποιηθούν μια σειρά από εργασιακά αλλά και άλλου τύπου ζητήματα, με το βλέμμα σε σειρά περικοπών κόστους για τις οποίες οι επενδυτές ενδιαφέρονται.

Αν και μέχρι στιγμής αυτό που προβάλλουν κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ είναι οι επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ που θα υπάρξουν από τη μεριά του διεθνούς σχήματος, είναι βέβαιο ότι πριν αυτά προκύψουν θα προηγηθούν οικονομίες κλίμακας, καθώς είναι κοινός τόπος ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα ελλείμματα δεν μπορούν πλέον να συμβαδίζουν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο που επεξεργάζονται οι Ιταλοί περιλαμβάνει μετατάξεις στελεχών σε άλλες δομές του Δημοσίου, πρόγραμμα αξιολόγησης του προσωπικού από την αρχή και πακέτα εθελούσιας εξόδου που θα ακολουθήσουν.

Στόχος επίσης είναι ικανά στελέχη να παραμείνουν στις θέσεις τους μέσω κινήτρων, καθώς η εύρυθμη λειτουργία του φορέα απαιτεί κάτι τέτοιο.

Όπως και να έχει, πάντως, οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι έχουν μπροστά τους μια σειρά σημαντικών προκλήσεων που θα ανατρέψουν το σκηνικό στο δίκτυο σταθερών μεταφορών της Ελλάδας. Η έμφαση του ιταλικού σχεδίου θα δοθεί στον τρόπο αναβάθμισης των υπηρεσιών του επιβατικού έργου με άξονα κίνησης το α’ εξάμηνο του 2017. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, όμως, θα πρέπει να γίνουν εργασίες αναβάθμισης του δικτύου, καθώς είναι απαρχαιωμένο και να ενισχυθεί μια σειρά άλλων δομών.

Επίσης, παρά το ότι αυτή τη στιγμή η διοίκηση ξοδεύει πόρους και χρόνο στην υλοποίηση νέου οργανογράμματος, αυτό και πάλι θα αλλάξει από τη νέα διοικητική ομάδα. Η προώθηση του εμπορευματικού έργου είναι επίσης στα σχέδια, αν και σχέδιο ολοκληρωμένο προς το παρόν δεν έχει εκπονηθεί. Οι αλλαγές όμως ως προς την κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά και σε αυτό της Πάτρας, σε συνδυασμό με την προώθηση και άλλων παράλληλων αποκρατικοποιήσεων, δημιουργούν κινητικότητα και ενδιαφέρον.

Στις παράλληλες δράσεις που οι Ιταλοί σκέφτονται να προχωρήσουν περιλαμβάνεται η περαιτέρω προώθηση των επιβατικών μεταφορών προς το κοινό. Ο μέσος Έλληνας δεν έχει αποκτήσει κουλτούρα μεταφοράς με τρένο, κάτι που στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι ιδιαίτερα δημοφιλές.


Αυτό θα επιδιώξει να αλλάξει με εντατικό μάρκετινγκ και διαφήμιση η νέα ηγεσία που θα προκύψει, με το επικοινωνιακό σχέδιο να αναμένεται να παρουσιαστεί τέλη του 2016 με αρχές του επόμενου έτους. Έμφαση θα δοθεί σε νέα δρομολόγια, προσφορές, κάρτες και εισιτήρια που θα έχουν και μειωμένη τιμή, καθώς και στη σύγκριση του κόστους μεταφοράς με όχημα και με τρένο.

Φάνης Ζωής - nafte porkies. Gr

1 σχόλιο:

  1. Ερωτήματα αδαούς:
    Τι πλάνο ανάπτυξης ή έστω λειτουργίας έχουν υποβάλει οι Ιταλοί; Έχουν υποβάλει; Αυτά τα περί μετατάξεων ποιός τα διακινεί; Ποιοί ξέρουν πράγματα και δεν μιλάνε; Ποιοί θεωρούνται άχρηστοι; Ποιούς θέλουν να απομακρύνουν από την εταιρεία; Τι εθελουσία θα δώσουν και ποιός θα την πληρώσει; Εδώ έπεσαν επιπλέον 4-5 χρόνια εργασίας, σε σχεδόν έτοιμους για σύνταξη με το νέο μνημονιακό ασφαλιστικό, εθελουσία θα δώσουν; Μετατάξεις σαν αυτές του ΓΑΠ; Που θα γίνουν διαθεσιμότητες αργότερα;
    Οικονομίες κλίμακας με ανάπτυξη νέων δρομολογίων και τους ίδιους μηχανοδηγούς, δεν γίνεται. Ήδη για να βγει το έργο μένουν και πληρώνονται ανεκτέλεστες άναπαύσεις και άδειες. Νέοι μηχανοδηγοί θέλουν 2 χρόνια εκπαίδευσης για να αναλάβουν. Άρα; Συνταξιούχοι με επανεκπαίδευση 2-3 μηνών; Αλλοδαποί ελληνόφωνοι με εκπαίδευση 6μηνών στο δίκτυο και τις μονάδες; Ένας μηχανοδηγός σε μονάδες μετωπικών θαλάμων, με μονάδες και δίκτυο διαλυμένα, σηματοδότηση εκτός, ανύπαρκτο σύστημα προστασίας υπερβάσεων κλειστών σημάτων και ταχυτήτων; Περικοπή δρομολογίων; Η ΡΑΣ τι θα κάνει; Θα προσαρμοστεί για να πετύχει η ιδιωτικοποίηση; Η ασφάλεια θα φτάσει σε Αγγλικά επίπεδα, που δεν προλάβαινε ο παπάς να θάψει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή