Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2016

Ενέργειες για ένταξη στο πακέτο Γιούνκερ της σιδηροδρομικής σύνδεσης των λιμένων Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη συνάντηση της μεικτής ομάδας ειδικών Ελλάδας-Βουλγαρίας για την τεχνική προετοιμασία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο/Σβίλενγκραντ-Μπουργκάς, στον Οργανισμό Λιμένος Αλεξανδρούπολης.
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Θάνος Βούρδας  προέβη στις
ακόλουθες δηλώσεις, στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου που δόθηκε.

"Η σημερινή πρώτη συνεδρίαση αποτελεί την έναρξη υλοποίησης των αποφάσεων που ελήφθησαν από κοινού, ανάμεσα στην ελληνική και βουλγαρική πλευρά, κατά την πρόσφατη επίσημη επίσκεψη του Πρωθυπουργού και του αρμόδιου Υπουργού στη Σόφια.

Σήμερα, εξετάσαμε τα τεχνικά και οικονομικά στοιχεία  για την υλοποίηση ενός κοινού έργου, αυτό της σιδηροδρομικής σύνδεσης των Λιμένων Αλεξανδρούπολης και Μπουργκάς. Αποφασίσαμε την, από κοινού, κατάθεση πρότασης στο Πακέτο Γιούνκερ.
Επίσης, μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου θα έχουν καταγραφεί πλήρως οι τεχνικές και οικονομικές προδιαγραφές και ταυτόχρονα το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο του Μπουργκάς θα έχουν επεξεργαστεί τη Μελέτη Σκοπιμότητας-Βιωσιμότητας του έργου.

Στην επόμενη συνάντηση της επιτροπής, η οποία προγραμματίζεται για το πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου στο Μπουργκάς, θα διαμορφωθεί η τελική αναλυτική πρόταση, η οποία θα παραδοθεί στους δύο αρμοδίους Υπουργούς Ελλάδας και Βουλγαρίας, προκειμένου να κατατεθεί και επίσημα η κοινή διακρατική πρόταση στο Πακέτο Γιούνκερ.

Η εξέλιξη αυτή καθιστά το έργο ακόμα πιο ελκυστικό, δίνει πολύπλευρη οικονομική ώθηση με προοπτική στις περιοχές αυτές και συμβάλλει στην επίτευξη των αναπτυξιακών στόχων των δύο χωρών».

Το κόστος για την αναβάθμιση του ελληνικού τμήματος του σιδηροδρομικού άξονα υπολογίζεται κοντά στα 160 εκατ. ευρώ, καθώς αφορά ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση.

Αντίθετα, στο βουλγαρικό τμήμα του άξονα Αλεξανδρούπολης - Μπουργκάς χρειάζονται περισσότερα έργα, γιατί απαιτείται και αναβάθμιση της υποδομής.

Στελέχη από τον κλάδο της διαμεταφοράς υποστηρίζουν ότι, το σχέδιο «αποφόρτισης» των Στενών του Βοσπόρου, μέσω του σιδηροδρομικού άξονα που προωθούν Ελλάδα και Βουλγαρία είναι ελκυστικό, υπογραμμίζοντας ότι, το κόστος διέλευσης των Στενών είναι εξαιρετικά υψηλό, ενώ υπενθυμίζουν και τα τουρκικά σχέδια κατασκευής νέου καναλιού.

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου