Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Εξυπνο" εισιτήριο, τερματικά POS και πρόγραμμα "miles & bonus" ενεργοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχέδιο δημιουργίας νέου "έξυπνου" εισιτηρίου, το οποίο θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό υλοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ανακοινώθηκε από τη διοίκηση της εταιρείας, με αφορμή τη συμμετοχή της στην 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ). Παράλληλα, στο επόμενο διάστημα, στα φυσικά σημεία
πώλησης εισιτηρίων ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS. Δημιουργείται επίσης το "κλαμπ" των φίλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προσφέρει στα μέλη του πρόσβαση στις εκπτωτικές προσφορές της εταιρείας, ενώ σύντομα εισάγεται πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών "miles & bonus", αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στις αεροπορικές εταιρείες.


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά επίσης στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον πελάτη μέσα στο τρένο (ανανέωση κυλικείων, παροχή βελτιωμένου σήματος κινητής τηλεφωνίας), ενώ παρέχει δυνατότητα μεταφοράς του ΙΧ αυτοκινήτου των επιβατών μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Τα στελέχη της εταιρείας υπενθύμισαν ακόμη τις δυνατότητες που προσφέρoυν η κάρτα Intercity 6+1, τα εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών, η κάρτα τρίτης ηλικίας και η οικογενειακή, αλλά και το πρόγραμμα εκπτώσεων για παιδιά, φοιτητές, νέους και ομάδες άνω των έξι ατόμων.

Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της συμμετοχής στην 81η ΔΕΘ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα "συστήσει" τους επισκέπτες της έκθεσης με τον θρυλικό “Μουντζούρη” του Πηλίου, ο οποίος παρουσιάζεται σε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Περίπτερο 3 της ΔΕΘ. Πρόκειται για τη μηχανή τρένου, που παλαιότερα διένυε την απόσταση Βόλος – Μηλιές, πάνω στην ιστορική γραμμή, της οποίας η κατασκευή άρχισε το 1892, με πρώτο το κομμάτι μέχρι τα Λεχώνια, για να παραδοθεί τελικά το 1896. Το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι τις Μηλιές κατασκευάστηκε στη συνέχεια, για να τεθεί σε λειτουργία το 1903. Η μουσειακή ατμήλατος, μεταφέρθηκε φέτος στη ΔΕΘ με πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, όπου και θα παραμείνει καθόλη τη διάρκεια της έκθεσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου